Net even zitten lezen. Ze geven tips op facebook enzo en dan inderdaad fysiek zoeken en dan moet je een foto van jezelf maken met het logo van iBood ergens op(?). Vage shit.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Hoe werkt dat met die locatie zoeken? Echt fysiek?
OK nou dat ga ik echt niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Net even zitten lezen. Ze geven tips op facebook enzo en dan inderdaad fysiek zoeken en dan moet je een foto van jezelf maken met het logo van iBood ergens op(?). Vage shit.
Ik ook niet denk ik, tenzij het echt heel dichtbij is..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou dat ga ik echt niet doen natuurlijk.
Ik zit op mij werk overdag, STEL dat het echt superdichtbij is dan misschien, maar dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, tenzij het echt heel dichtbij is..Stel ik ben er met 10 minuutjes fietsen.. Waarom niet?
Het klinkt als een leuk concept, en wat ik er van begrijp zullen dat behoorlijke boxen zijn..
Dat blijft het ook, het moet maar nét in de buurt bij je zijn, ik ga ook echt niet een uur reizen ofzo, maar donderdag heb ik zelfstudie, dus dan kan ik eventueel wel even de deur uit om even te kijken. Maar op woensdag kan ik dat ook niet zo snel.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mij werk overdag, STEL dat het echt superdichtbij is dan misschien, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
En dan wellicht ook nog tijdens de hunt zelf (zegt een mod op het forum).quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
Ik lees net dat er ook maar 1 box per dag komt die wordt verstopt, dus 2 boxen in totaal..
Ja klopt, maarja, als dat net zo'n chaos is als vorige keer.. (en het is dus nog niet eens zeker, al is het wel waarschijnlijk)quote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan wellicht ook nog tijdens de hunt zelf (zegt een mod op het forum).
Wat was er meequote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Onufriev het volgende:
Als ze deze hunt weer die Altec speaker hebben ga ik echt huilen van ellende nadat ze me vorige keer genaaid hadden daarmee_!
Ik zoek oordopjes, en that's it.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
Yeahhh HUNT!!!! Kom maar door met die oorbellen en rugzakken![]()
![]()
![]()
Bol.com heeft er wat met coupon acties en zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen een wasmachine nodig.. maar die heb ik denk ik nog nooit zien langskomen bij Ibood..
Ik heb even een pauze ingelast bij Bol..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bol.com heeft er wat met coupon acties en zo.
Oh dat klinkt naar, daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even een pauze ingelast bij Bol..Iets met onterechte incasso's enzo..
Is inmiddels allemaal opgelost, maar toch, gewoon even niet voorlopig
Ik hiervoor ook niet, bestelde er heel veel.. En ok, een foutje kan gebeuren, maar dit was fout op fout op fout en mij ook nog de schuld geven..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh dat klinkt naar, daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.
Ja maja die ene heeft ook vaker wasmachines Bobshop en zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hiervoor ook niet, bestelde er heel veel.. En ok, een foutje kan gebeuren, maar dit was fout op fout op fout en mij ook nog de schuld geven..Misschien over een aantal maanden weer.
Die dag-aanbiedingsplanken van joseph & joseph zijn ook van plastic (als er iets langs komt is de kans groot dat die het zijn)...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, misschien als er houten snijplanken voor een leuk prijsje zijn o.i.d. dat ik die nog zou kunnen overwegen. We hebben nu alleen plastic, en daar heb ik eigenlijk toch wel een gruwelijke hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |