Sligro hier.quote:
Hier ook!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
Ik ga nu ook echt goed opletten, al was ik er de vorige 2x gewoon meteen bij...
Nee dan hoef ik juist minder te scrollenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Groter scherm = meer afstand afleggen met je muis = langzamer
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
Refresh faal... wallet, stoel, wallet, stoel
perfect voor 48 uur hunten....quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef rickyszz het volgende:
Luxe lederen bureaustoel in hoogte instelbaar met hoge rugleuning
Daar ben ik geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:46 schreef tralalala het volgende:
Hema in Frankrijk @ Pauw en witteman
Ik zapquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:46 schreef tralalala het volgende:
Hema in Frankrijk @ Pauw en witteman
Ja, maar server is doodquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:53 schreef tralalala het volgende:
Maraca zie je nou wel dat ik gelijk had.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef Maraca het volgende:
Ferdy-1DK.nl: Iedereen heeft een box ontvangen... met een error erin
Ja zo heb ik twee keer geluk gehad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige users zien de box voordat andere users hem zien (zelfs als beide users F5'en). Je moet geluk hebben en de juiste server toegewezen kregen, anders vis je bij voorbaat achter het net.
Klopt, 2 hunts geleden deed ik het vrij rustig aan en had hem gewoon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige users zien de box voordat andere users hem zien (zelfs als beide users F5'en). Je moet geluk hebben en de juiste server toegewezen kregen, anders vis je bij voorbaat achter het net.
Volgens mij is 65% er nooit geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 65% box is er, dus kom maar hier.
Van 50 voor 50+6quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Adviesprijs: 49:95
Nu: 49:95![]()
De box van Rennquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:58 schreef T_Fuff het volgende:
Volgens mij was het gewoon nog maar 1 box. Waar zullen ze mee eindigen, de box denk ik, duurt wel lang zo.
Waarvan 3 hier? Lijkt me sterk danquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef bambino het volgende:
iBOOD: Er zijn maar 6 mesen die meer dan 1 box hebben, dus scriptkiddies valt wel mee
Nee, servers worden herstartquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef Maraca het volgende:
iBOOD: haha, ik zou je graag blijmaken maar ze zijn bij onze host de database aan t herstarten
Fok maakt de hunt leuk, blijf je hangen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waarvan 3 hier? Lijkt me sterk dan
Inderdaad mij ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
+1 vind ik leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Fok maakt de hunt leuk, blijf je hangen.
Anders is het toch een ene ruk aan eigenlijk
3? Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iemand met een X, had een scriptquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef bambino het volgende:
[..]
3? Wie nog meer dan?
Ailuranthrope en Ik toch?
Kan nooit ik heb er 2!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Maraca het volgende:
iBOOD: intottaal 988 boxen eruit, voor 982 unieke mensen
Das muss ich haben!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
http://www.ibood.com/de/de/
De nieuwe hunt.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Maraca het volgende:
Zoveel? Hm dan vrees ik dat ze niet allemaal even leuk gaan zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Maraca het volgende:
Nee mixer volgens ibood.dequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:05 schreef The_12oach het volgende:
En de dagaanbieding word een lamp!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
Hij staat er nog dus ik blijf proberen
Bahquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de gelukkige kopers van een box: Denk e
23 voor doos;quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:12 schreef T_Fuff het volgende:
Verwachte verzenddatum was iets van 30 november geloof ik toch?
Ik jou nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat ga ik dit topic weer missen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Wat lelijk
Ja, maar een losse SC van dit topic? Vond het wel gezellig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:25 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij is iedereen blij dat het voorbij is
Ja kan ik eindelijk goed slapenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:25 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij is iedereen blij dat het voorbij is
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja kan ik eindelijk goed slapen
Achja ik ben in ieder geval niet zonder lege handen naar huis gegaan
Ik welquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja kan ik eindelijk goed slapen
Achja ik ben in ieder geval niet zonder lege handen naar huis gegaan
Mag je eigenlijk SC aanmaken, of moet je toestemming hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
Hij staat er nog dus ik blijf proberen
Dat moet pijn doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wel
En ik heb iedere box voorbij zien komen
Ja, net thuis uit late dienst, dus ben sowieso nog wel een paar uur opquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kan ook nog uren, maar dan komt waarschijnlijk omdat ik een nachtmens ben.
+ Vrije zaterdagquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, net thuis uit late dienst, dus ben sowieso nog wel een paar uur op
Ook dat.quote:
Ik repareer electronicaquote:
Gelukkig zijn wij er nog.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
6 uur weer op maar heb geen zin om te slapen.
Het scheelt dat ik vandaag heb kunnen uitslapen.
En dan niet tv's, radio's of witgoed [dat kan ik wel, daar niet van], maar industriële shit, afdeling voedingen, robotics en frequentieregelaars [elektromotoraansturingen].quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verdient dat nou veel?
Ik werk in een restaurant.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verdient dat nou veel?
Ik werk in een restaurant.![]()
Dan heb je wel een erg lage drempel voor 'veel'quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terug
Ja, onder veel versta ik het een hele maand redden + wat overhouden.
Heb wat extra rekeningen en deurwaarders, maar zonder dat zou ik het prima reddenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terug
Ja, onder veel versta ik het een hele maand redden + wat overhouden.
Dat is wel erg laag, als je hem even door 12 deelt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg lage drempel voor 'veel'
Hoorde vandaag ook iemand zeggen dat hoge inkomens bij 21.000 begonnen?
Daarom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag, als je hem even door 12 deelt.
Ik, maar dat heb ik niet. Zo nu en dan [een of twee keer in de maand] een melding dat ik voicemail heb, that's it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft er iemand een android telefoon hier? De voicemail belt telkens opeens maar weet niet hoe die uit moet.![]()
Op zich al raar dat een voicemail je belt.
Ja, was eerst ook bij mij, maar sinds vandaag gisteren belt die elk half uur.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik, maar dat heb ik niet. Zo nu en dan [een of twee keer in de maand] een melding dat ik voicemail heb, that's it.
Ik krijg de maximale reiskosten, zo'n 200 pm. Ben wel 29, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik zit nu op 400 - 500 euro exclusief reiskosten, vakantiegeld, toeslagen (Zorg en zo)
Maarja, dat met 3 - 4 dagen werk en nog jong. Eerst even doorleren
Apart, ik kan je daar niet mee helpen. Zou je echt even je heil moeten zoeken in de Android topics in DIG.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, was eerst ook bij mij, maar sinds vandaag gisteren belt die elk half uur.
Succesquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Nooxx het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 11u werken.
Slaap zequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Nooxx het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 11u werken.
quote:
Geeeen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
In de trein zit een advocaat en een blondje, wat gebeurd er?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niks, de advocaat zit in de 1e klasse, en het blondje in de 2e. #Flauw
Late reactiequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk SC aanmaken, of moet je toestemming hebben?
Link! Misschien doe ik.mee. wtf ik.kan er zelfs live heen is in roermond toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
Hoiik ga zo boodschappen halen en dan om 12 uur de Intocht van Sinterklaas kijken (met topic uiteraard)
Ja is in Roermondquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Link! Misschien doe ik.mee. wtf ik.kan er zelfs live heen is in roermond toch?
Die lijstjes zijn gewoon de dagcijfers van fok. Als je daar niet in wil moet je niet zoveel postenquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:15 schreef DeParo het volgende:
Mag ik vragen waar dit topic toe dient en mijn naam in twee lijstjes staat? De OP volg ik niet helemaal!
Nou nee want volgens mij sta ik in deze hoger dan in het daadwerkelijke lijstje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die lijstjes zijn gewoon de dagcijfers van fok. Als je daar niet in wil moet je niet zoveel posten
Deze lijst komt uit het dagcijfers topic.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou nee want volgens mij sta ik in deze hoger dan in het daadwerkelijke lijstje.
Welwel, in één keer zelfs, netjes!quote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef delano.888 het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben zojuist geslaagd
Jupjupquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Welwel, in één keer zelfs, netjes!
Hoeveel lessen (à hoeveel uur) heb je gehad dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jupjup
Alleen wel belachelijk veel lessen gehad![]()
Dit topic mag alleen gebruikt worden tijdens de hunt.quote:
Leuk kado voor je valentijn jaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:32 schreef Wolken het volgende:
Ik hou het een beetje in de gaten, maar de spullen tot nu toe zijn niet echt... uhm... denderend. Ben benieuwd of er nog een stofzuiger langs gaat komen
Hoi Danielquote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef DivZero het volgende:
Er komt weer een iBOOD Hunt aan
[ afbeelding ]
Hiquote:
Nou, ze geven 60% korting, misschien dat die ontbrekende letter ook wordt weggegeven?quote:
Ingezoomd staat er nog steeds Nokia. Het zou wel een Lumia 900 of 800 kunnen zijn, dus nog met Windows Phone 7 erop in plaats van 8quote:Op maandag 25 februari 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Zou dat niet een of ander Chinees merk zijn? Wat er op lijkt?
Het moet wel heel goedkoop zijn wil ik dat kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ingezoomd staat er nog steeds Nokia. Het zou wel een Lumia 900 of 800 kunnen zijn, dus nog met Windows Phone 7 erop in plaats van 8
De Lumia 800 heb je vanaf 220 euro, de 900 voor ongeveer 290. Maar eigenlijk wil ik gewoon een 920 hebben, dus hoop ik daar maar op.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Het moet wel heel goedkoop zijn wil ik dat kopen.
Maar ik weet toch al hoe het gaat: kijken kijken niet kopen
Net even zitten lezen. Ze geven tips op facebook enzo en dan inderdaad fysiek zoeken en dan moet je een foto van jezelf maken met het logo van iBood ergens op(?). Vage shit.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
Hoe werkt dat met die locatie zoeken? Echt fysiek?
OK nou dat ga ik echt niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Net even zitten lezen. Ze geven tips op facebook enzo en dan inderdaad fysiek zoeken en dan moet je een foto van jezelf maken met het logo van iBood ergens op(?). Vage shit.
Ik ook niet denk ik, tenzij het echt heel dichtbij is..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nou dat ga ik echt niet doen natuurlijk.
Ik zit op mij werk overdag, STEL dat het echt superdichtbij is dan misschien, maar dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik, tenzij het echt heel dichtbij is..Stel ik ben er met 10 minuutjes fietsen.. Waarom niet?
Het klinkt als een leuk concept, en wat ik er van begrijp zullen dat behoorlijke boxen zijn..
Dat blijft het ook, het moet maar nét in de buurt bij je zijn, ik ga ook echt niet een uur reizen ofzo, maar donderdag heb ik zelfstudie, dus dan kan ik eventueel wel even de deur uit om even te kijken. Maar op woensdag kan ik dat ook niet zo snel.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit op mij werk overdag, STEL dat het echt superdichtbij is dan misschien, maar dat zou wel heel toevallig zijn.
En dan wellicht ook nog tijdens de hunt zelf (zegt een mod op het forum).quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
Ik lees net dat er ook maar 1 box per dag komt die wordt verstopt, dus 2 boxen in totaal..
Ja klopt, maarja, als dat net zo'n chaos is als vorige keer.. (en het is dus nog niet eens zeker, al is het wel waarschijnlijk)quote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dan wellicht ook nog tijdens de hunt zelf (zegt een mod op het forum).
Wat was er meequote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Onufriev het volgende:
Als ze deze hunt weer die Altec speaker hebben ga ik echt huilen van ellende nadat ze me vorige keer genaaid hadden daarmee_!
Ik zoek oordopjes, en that's it.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
Yeahhh HUNT!!!! Kom maar door met die oorbellen en rugzakken![]()
![]()
![]()
Bol.com heeft er wat met coupon acties en zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen een wasmachine nodig.. maar die heb ik denk ik nog nooit zien langskomen bij Ibood..
Ik heb even een pauze ingelast bij Bol..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bol.com heeft er wat met coupon acties en zo.
Oh dat klinkt naar, daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even een pauze ingelast bij Bol..Iets met onterechte incasso's enzo..
Is inmiddels allemaal opgelost, maar toch, gewoon even niet voorlopig
Ik hiervoor ook niet, bestelde er heel veel.. En ok, een foutje kan gebeuren, maar dit was fout op fout op fout en mij ook nog de schuld geven..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:08 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh dat klinkt naar, daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.
Ja maja die ene heeft ook vaker wasmachines Bobshop en zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hiervoor ook niet, bestelde er heel veel.. En ok, een foutje kan gebeuren, maar dit was fout op fout op fout en mij ook nog de schuld geven..Misschien over een aantal maanden weer.
Die dag-aanbiedingsplanken van joseph & joseph zijn ook van plastic (als er iets langs komt is de kans groot dat die het zijn)...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, misschien als er houten snijplanken voor een leuk prijsje zijn o.i.d. dat ik die nog zou kunnen overwegen. We hebben nu alleen plastic, en daar heb ik eigenlijk toch wel een gruwelijke hekel aan.
Klopt, die kwamen vorig jaar ook steeds.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dag-aanbiedingsplanken van joseph & joseph zijn ook van plastic (als er iets langs komt is de kans groot dat die het zijn)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |