quote:
Geeeen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
In de trein zit een advocaat en een blondje, wat gebeurd er?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niks, de advocaat zit in de 1e klasse, en het blondje in de 2e. #Flauw
Late reactiequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk SC aanmaken, of moet je toestemming hebben?
Link! Misschien doe ik.mee. wtf ik.kan er zelfs live heen is in roermond toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
Hoiik ga zo boodschappen halen en dan om 12 uur de Intocht van Sinterklaas kijken (met topic uiteraard)
Ja is in Roermondquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Link! Misschien doe ik.mee. wtf ik.kan er zelfs live heen is in roermond toch?
Die lijstjes zijn gewoon de dagcijfers van fok. Als je daar niet in wil moet je niet zoveel postenquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:15 schreef DeParo het volgende:
Mag ik vragen waar dit topic toe dient en mijn naam in twee lijstjes staat? De OP volg ik niet helemaal!
Nou nee want volgens mij sta ik in deze hoger dan in het daadwerkelijke lijstje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die lijstjes zijn gewoon de dagcijfers van fok. Als je daar niet in wil moet je niet zoveel posten
Deze lijst komt uit het dagcijfers topic.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou nee want volgens mij sta ik in deze hoger dan in het daadwerkelijke lijstje.
Welwel, in één keer zelfs, netjes!quote:Op maandag 19 november 2012 18:33 schreef delano.888 het volgende:
Voor de geïnteresseerden, ik ben zojuist geslaagd
Jupjupquote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Welwel, in één keer zelfs, netjes!
Hoeveel lessen (à hoeveel uur) heb je gehad dan?quote:Op maandag 19 november 2012 18:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jupjup
Alleen wel belachelijk veel lessen gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |