quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
Hè gelukkig.. ik zit er nu wel weer op..Moest de nodige keren verversen, maar hij doet het weer..
Ben benieuwd hoelang dat goed gaat met die servers..
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ben er toch maar ff voor gaan zitten.
Aangezien morgen nacht Ziggo bezig gaat met internet doe ik de 1e dag wel ff mee
Kijken hoe lang ik het volhoud hehe.
Goedenavond!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:53 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Ben er toch maar ff voor gaan zitten.
Aangezien morgen nacht Ziggo bezig gaat met internet doe ik de 1e dag wel ff mee
Kijken hoe lang ik het volhoud hehe.
Nja ik kreeg mailtje dat er onderhoud was van 1 tot 6 's nachts (donderdag ochtend).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Goedenavond!
Vergeet je UI niet aan te passen.![]()
En ziggo? Ach, ze liggen er zo vaak uit zeggen ze, maar alles doet het dan gewoon nog.
Not my first huntquote:
Ja ik bedacht het me zonet dus dacht, laat ik me even de rest waarschuwen.quote:
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Renn het volgende:
Kijken voor een SSD, een mooie versterker/receiver of een leuk setje boxen.
[..]
dankje![]()
Waarom alleen samsung? Eenkennig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.
Vorig jaar alleen maar van andere merken.
Toen met de 830 serie was dat de enige betrouwbare, geen idee hoe het nu is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Waarom alleen samsung? Eenkennig?
Wacht ik op inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
SSD van Samsung zou wel fijn zijn.
Vorig jaar alleen maar van andere merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |