Als ik zie hoe vaak die voorbij zijn gekomen bij elke dagaanbieder dan moet iemand per ongeluk 100.000 van die planken hebben besteld ipv 10.000quote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt, die kwamen vorig jaar ook steeds.
Een houten plank heb je voor weinig bij een toko, Ikea en wellicht ook een Xenos. Heeft niet echt zin om die via ibood aan te schaffen. Deze bijvoorbeeld, 3,99quote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
Hmm, misschien als er houten snijplanken voor een leuk prijsje zijn o.i.d. dat ik die nog zou kunnen overwegen. We hebben nu alleen plastic, en daar heb ik eigenlijk toch wel een gruwelijke hekel aan.
Ik had toen 'eindelijk' een nadat ik die hunt daarvoor em had misgelopen. Kreeg ik een daarna een mail dat ze het niet meer konden leveren en ik een ander model zou krijgen die hetzelfde was, alleen niet op accu maar met batterijen werkte.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat was er mee?
Wellicht haal ik zelf nog een Onkoyo (if the price is right)
Altijd als ik in zulke winkels kom zijn die net allemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een houten plank heb je voor weinig bij een toko, Ikea en wellicht ook een Xenos. Heeft niet echt zin om die via ibood aan te schaffen. Deze bijvoorbeeld, 3,99
Ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon weer zitten hopen op een Sponge Bob tostiapparaat
Via de ikea site kan je zien wat op voorraad is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd als ik in zulke winkels kom zijn die net allemaal uitverkocht
Jup, als het goed is welquote:
Dus de hunt kan gewoon overmorgen om 1 uur smiddags gedaan zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Doodloper het volgende:
"Woensdag 27 en donderdag 28 februari zal er weer een HUNT plaatsvinden op de Nederlandse en Belgische website.
Van dinsdag op woensdag, om 0.00 uur, zal de HUNT starten en deze zal duren zolang de voorraad strekt."
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:41 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dus de hunt kan gewoon overmorgen om 1 uur smiddags gedaan zijn?
Blijkbaar moeten wij nu langs de boxenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Oh en er schijnen weer boxen langs te komen, maar dat wisten jullie hier vast al wel.
Schijnen of is er bewijs? Ik doe het voor de dozen! Ik blijf de hele nacht op maar het is lastig zonder paypal, als het me bij de eerste niet lukt geef ik het op dan is er geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Oh en er schijnen weer boxen langs te komen, maar dat wisten jullie hier vast al wel.
Nee dat is toch een extra goed gevulde box? maar dat vind ik een klote actie. Doe dan gewoon wie alle raadsels het eerste oplost. Nu is het puur een kwestie van geluk hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten wij nu langs de boxenNaar buiten om te zoeken, alsof FOK!kers naar buiten gaan.
Ik heb alleen hier iets gelezen, ik weet niet precies hoe het verder in elkaar zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:47 schreef Speedo-drager het volgende:
Nee dat is toch een extra goed gevulde box? maar dat vind ik een klote actie. Doe dan gewoon wie alle raadsels het eerste oplost. Nu is het puur een kwestie van geluk hebben.
Ja raadsels en dan een locatie vinden. Hoop dat het het zwembad hier in de buurt is, maar goed dat zal wel totaal niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen hier iets gelezen, ik weet niet precies hoe het verder in elkaar zit.
Ik woon in Amsterdam maar ja, stel dat het in Amsterdam is dan kan het aan de andere kant van de stad zijn, dan ben je ook zo 3 kwartier onderweg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja raadsels en dan een locatie vinden. Hoop dat het het zwembad hier in de buurt is, maar goed dat zal wel totaal niet.Onmogelijk ook ik woon in een van de kleinste dorpen van Nederland ergens in het zuiden.
Amsterdam, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam maar ja, stel dat het in Amsterdam is dan kan het aan de andere kant van de stad zijn, dan ben je ook zo 3 kwartier onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |