haha ja die komen inderdaad weleens buiten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien die lui van dat Fok!stok topic activeren?
nee die kunnen gewoon heel ver gooien en hebben een hond om hem op te halenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja die komen inderdaad weleens buiten.
Oh nog beter, stuur de hond er op af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Piger het volgende:
[..]
nee die kunnen gewoon heel ver gooien en hebben een hond om hem op te halen
Ik heb de beste duiven op de zaak gezet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog beter, stuur de hond er op af.
ik kijk astro tv.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Zitten er nog mensen met paranormale gaven hier?Kunnen we hen even inschakelen, dan hebben we die box al voordat de hints gegeven zijn
Nou, vraag eens of ze iets wetenquote:
Kost geld ik ben een cheapskate.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, vraag eens of ze iets weten
Jamaar gratis box!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kost geld ik ben een cheapskate.
Maar dan zou iedereen nu astro tv bellen.quote:
Ja vanavond begint de hunt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is t vanavond hunt?
Godverdomme. Morgen is de enige dat deze week dat ik niet vrij ben
Ja, ze openen vooruit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Paul het volgende:
Heejoh hee door deze TT dacht ik dat die hunt al was hee
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef jonasr het volgende:
alé we zullen nog eens volgen hé.
Vorige hunt gevolgd op een aparte website die sneller refreshte als ibood zelf,
heb hem blijkbaar niet opgeslagen, mensen hier die weten welke?.
Ik hoop op een 24 of 27" computer scherm, liefst IPS
Ja dan zou ik de hunt laten schieten eigenlijk. Veel nut heeft het dan niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm, moet me wel in gaan houden. Heb de centjes nodig voor een nieuw bed, bank, tv-meubel, salontafel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |