quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
quote:
Kan hij ook niks aan doenquote:
Fotoboek van Breulsquote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee sorry, echt niet, misschien als ik z'n UI zie.
Nope, doesn't ring a bellquote:
Hoequote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nope, doesn't ring a bell
Jou herken ik wel trouwens(van fotoboek)
Aan je naam doosquote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe? Er hebben nooit foto's van me in mijn fobo gestaan
.
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Breuls is toch degene die gaat "speechen"?
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee sorry, echt niet, misschien als ik z'n UI zie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".
Nja, dat je speech baas was en dat jij een kleine baas bentquote:
quote:
Vind je het gek, n00bquote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dokter wie?
Ach, ik wordt (gelukkig?) al helemaal niet herkent hier op fok, dus troost je
quote:geregistreerd op: maandag 17 november 2003 @ 21:35
Ik wordtquote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dokter wie?
Ach, ik wordt (gelukkig?) al helemaal niet herkent hier op fok, dus troost je
Je schrijft 'ik wordt' verkeerd.quote:
crapquote:
Je speech was wel wat meer dan datquote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".
Yes, because that's gonna happen twice.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en help me herinneren dat als we een tas van een FOK!banner zoeken dat we dan eerst even over jouw schouder kijken![]()
JA logischquote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Echt prachtig, die jongeman links. Zou keihard raken.
I knowquote:
alleen die links?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Echt prachtig, die jongeman links. Zou keihard raken.
Die 3e (van degenen die rechtop staan) ook hoor!quote:
Ik zie mezelfquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Nog even de sfeerimpressie van vorige keer (deze keer dus ook popcorn en drankje voor iedereen, plus in dit geval een goodiebag nog extra)
[ code verwijderd ]
Wie ist die dame op seconde 38-41quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Nog even de sfeerimpressie van vorige keer (deze keer dus ook popcorn en drankje voor iedereen, plus in dit geval een goodiebag nog extra)
[ code verwijderd ]
quote:Jouw actuele ticketstatus is: 1 kaart toegewezen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen.
![]()
Nee, je mag 'm ook op je telefoon laten zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten die tickets geprint worden die je om 14.00 op de dag zelf krijgt? Hoop het niet dan
Ik kan dan wel voor je printen, ik werk tot 16u.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten die tickets geprint worden die je om 14.00 op de dag zelf krijgt? Hoop het niet dan
Dit ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, je mag 'm ook op je telefoon laten zien.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan dan wel voor je printen, ik werk tot 16u.
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vrije keuze.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk bij, zijn de zitplaatsen geplaceerd, of is het vrije keuze?
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoonquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet zo praktisch zijn, zonder printer...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als-ie maar goed herkenbaar is.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoon.
Mag ook digitaal!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet zo praktisch zijn, zonder printer...
Uftquote:
Komt een lijstje van, wordt uitgedeeld in de zaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, neem aan dat die info verder nergens heen gaat?
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, neem aan dat die info verder nergens heen gaat?
Dat dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet bij nagedacht ook
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt een lijstje van, wordt uitgedeeld in de zaal.
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de usersquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je bent niet de enige die weer om moet draaien als dat niet goed genoeg isquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het inmiddels. Ook voor mij een screenshotje dan!
Nope, doen we niets mee. Gebruiken we alleen voor mailtje en toegangscontrole.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jij weet hem toch al.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de users
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Huisadressen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kijk nou, een serieus antwoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, doen we niets mee. Gebruiken we alleen voor mailtje en toegangscontrole.
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
[..]
[..]
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huisgenootje kan niet, dus ga vanavond m'n zus vragen of ze mee wil.
Staan jullie weer voor de zaalingang droge grapjes te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.
R&P->Singlesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.
Verder niet over nagedacht.
[..]
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.
komen allemaal op mijn hossellijstquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
Vergeet je bioscoopbroek nietquote:
Oh neinz komt hosseltronic ookquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
komen allemaal op mijn hossellijst
droge garpjensquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Staan jullie weer voor de zaalingang droge grapjes te maken
jij niet toch 2x naar amsterdam omgquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh neinz komt hosseltronic ook
Nu al onder de duim.quote:
Yay, Engel komt ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor gaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij niet toch 2x naar amsterdam omg
ermahgerd grieks jongequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Ik kom met spouwah![]()
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uitquote:
Ja friends met benefits togggg,,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$
Als je nu naar de landingspagina gaat opnieuw, wat staat er dan bij status?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?![]()
Oh...en mijn browser vernieuwde de laningspagina...en daarop kreeg ik gelijk een mailtje dat ik mijn aanvraag gewijzigd had. Maar hij staat nog steeds op '2 kaarten toegewezen'. Lijkt me dat er dan niks aan de hand is toch?
haha bij wie ga je op de schouders zitten om film te kijken ?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uit
Ik heb je hier staan voor twee tickets.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh...en mijn browser vernieuwde de laningspagina...en daarop kreeg ik gelijk een mailtje dat ik mijn aanvraag gewijzigd had. Maar hij staat nog steeds op '2 kaarten toegewezen'. Lijkt me dat er dan niks aan de hand is toch?
Uftquote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha bij wie ga je op de schouders zitten om film te kijken ?
Jurken genoeg. Wat voor iets doe jij aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yes idd.... en jij al een voorpremiere waardig outfitje klaar liggen?
Hehehequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog steeds 2 kaarten toegewezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nu naar de landingspagina gaat opnieuw, wat staat er dan bij status?
Yayquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb je hier staan voor twee tickets.
Gezellig!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken jullie allemaal niet maar ik kom ook
Die is ook te kleinquote:
Ik heb ook een vraag.... als ze toegewezen zijn nu... mag ik er vanuit gaan dat ik ze toch echt heb?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb je hier staan voor twee tickets.
geen paniek, ik ken ook niet iedereenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
die is ook maar 1,34 schiet niet op
Moet je ff naar de Poort gaanquote:
Tot nu toe die van mijn Foboquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jurken genoeg. Wat voor iets doe jij aan?
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?quote:
geen paniek, ik wil ook niet iedereen kennenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geen paniek, ik ken ook niet iedereen
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zittenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als je een kwartier later aankomt, Breuls?
liedje zingen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zitten
Ja. Maar: het is pas officieel als je 12 maart 's middags de bevestiging krijgt. Maar je mag er nu al helemaal vanuit gaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag.... als ze toegewezen zijn nu... mag ik er vanuit gaan dat ik ze toch echt heb?
Dan mis je het begin.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als je een kwartier later aankomt, Breuls?
Oh dan ben je veiligquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Oe, dat doet Jan dan wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zitten
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot nu toe die van mijn Foboen anders ga ik nog ff shoppen
Theoretisch niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Ja beetje ruime broekquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk isquote:
Jawel johquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk is
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprakquote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
geen paniek, ik wil ook niet iedereen kennen
moet je wel iets hebben om te knellen t0gquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
Dank je wel voor je snelle antwoord!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Maar: het is pas officieel als je 12 maart 's middags de bevestiging krijgt. Maar je mag er nu al helemaal vanuit gaan.
Ik sprak wel mensen aanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprak
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....want anders hebben we OV-geneuzel...
hahah ja eerste keer dat L niet pastquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Minder eten bollequote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
hahah ja eerste keer dat L niet past
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
Ik verwacht op z'n minst een minirokquote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer. Op naar een verjaardag! Daaag allemaal, tot de 12de.
Penguinpak.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoon.
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
En ditquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was met carnaval als penguinquote:
Volgens mij komt iedereen gewoon casual. Als ik kijk naar de foto's van vorig jaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk?
Is wel een première, maar iedereen komt in z'n gewone kloffie toch?
Of moet je wel in het net?
Ook geen probleem, maar zoals gezegd, meesten komen met het ov.
[..]
En dit
vanaf nu ben ik fan van jequote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was met carnaval als penguin
Een heleboel!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al weg Breuls ?
Bij die andere was zo'n tellerquote:
arm schaapjequote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mn best, hij is een beetje bang.
Ahwquote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]lijkt me tof om jullie eens te meeten.
quote:[19:38:13] maartje ..: joa
[19:38:15] maartje ..: ja je wil mee
[19:38:16] maartje ..: uft vroeg naar je
Zo rolt dat. Je mag zelf geen beslissingen meer maken.quote:
Ik zal een pak dragen. Gewoon volgens de voorschriften.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk?
Is wel een première, maar iedereen komt in z'n gewone kloffie toch?
Of moet je wel in het net?
Ook geen probleem, maar zoals gezegd, meesten komen met het ov.
[..]
En dit
Wat een kutrelatie hebben wij danquote:Op maandag 25 februari 2013 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo rolt dat. Je mag zelf geen beslissingen meer maken.
soberso.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een kutrelatie hebben wij dan.
Ja maar ik heb maar 2 jurken en dat zijn echte gala jurken.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef xminator het volgende:
Ik zal een pak dragen. Gewoon volgens de voorschriften.
Ik trek gewoon lekker mijn FOK! shirt aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 2 jurken en dat zijn echte gala jurken.
Als iedereen dan in een t-shirt komt sta ik mooi voor lul
Ik kom ook in pak, serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Mijn nette kleren zijn 'iedere dag kleren' voor gewone mensenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker, ik ben de fok!slet he.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiek
Ja, precies. Super eng.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.
ik hossel daar wel iemandquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
Er zijn er meer die 1 kaart hebben hoor
Je bent daar toch niet alleen
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi.je bent te jong en te brabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Dat zou stiekem nog best gaaf zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.
Als het maar geschikt is voor je debuut op FOK!tvquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Gewoon de hele tijd LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT naar random mensen roepen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Props voor je als je een gitaar mee neemt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Props voor je als je een gitaar mee neemt.
Weet zeker niet hoe duur een pak op maat isquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Hahahahhaha.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Ken je mij nog wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me oud,. Ik zie hier zoveel namen voorbij komen die ik niet ken,
. Dat was 2007-2010 wel anders!
ik eerstquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las dat je knuffels uitdeelt, dus ik heb nu ook een kaartje gereserveerd.
Gewoon met mij rondhangen daar, dan voel je je ineens een stuk jongerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, tuurlijk! Maar jij bent een van de weinige,quote:
Ik ook zoiets, ik zie zoveel namen met meer posts dan ik terwijl ik ze nooit heb gezien/niet kenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahah,quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon met mij rondhangen daar, dan voel je je ineens een stuk jonger
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah,. Maar jij ziet er nog superjong uit! Niet dat je niet jong bent, maar niet zo jong als ik, maar nog steeds jong. Uhh.. snap je?
Ja, echtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik zie zoveel namen met meer posts dan ik terwijl ik ze nooit heb gezien/niet ken
Vroegah kende je ze gewoon
Ik zag dat ik nog in je fobo stond.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Maar jij bent een van die weinige,.
Troost je, je bent niet de enige die zich afvraagt wie al die mensen zijn (nou ja, op een paar bekenden na dan)quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken uit dit topic echt alleen jou en SF (maar die is niet te missenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan iedereen zo reageren op diegene en dan merk je dat jij degene bent die buiten de boot valt en niet die 'nieuwe',
.
ik ook *boks*quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik trek gewoon lekker mijn FOK! shirt aan.
Altijd!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog in je fobo stond.
Alleen de eckte elite.quote:
noem je haar nou oudquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah,. Maar jij ziet er nog superjong uit! Niet dat je niet jong bent, maar niet zo jong als ik, maar nog steeds jong. Uhh.. snap je?
Ja,quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ken uit dit topic echt alleen jou en SF (maar die is niet te missen)
quote:
Nee! Alleen ouder dan ik,quote:
Altijd een speciaal plekje in mijn hartje.quote:
Ok! Minder jong dan ikquote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Minder jong dan jij, anders noem je d'r alsnog oud. Soort van
Oh, echt? Grappig zeg!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd een speciaal plekje in mijn hartje.
Eerste FOK!ker die ik ook heb gemeet.
Ik hoor er ook eentje te hebben, maar volgens mij is 'ie wegquote:
Brabanders onder elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik ben de fok!slet he.
Juist na John Carter zouden we beter moeten wetenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
Dit kan ik niet missen na John Carter.
Ik heb me toen kostelijk vermaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Het gaat toch niet alleen om de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef SiIk het volgende:
Toch jammer dat het niet zo populair is als vorig jaar eigenlijk. Ook geen teller dit jaar
Als dat zo was zou ik thuisblijvenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de film.
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?
We gaan rap naar de 400 al hoor
We zijn pas 2 uur onderwegquote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik thuisblijven
[..]
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.
Hmm, nouja. Vorige keer waren er binnen een uur 400 wegquote:
Leuk dat je er bij bent, Site-Admin!quote:
Dat was de eerste keer en dus nog 'nieuwer'.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, nouja. Vorige keer waren er binnen een uur 400 wegEn meer topics. Maar ik zei al, kan aan mij liggen
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef twi het volgende:
Vorig jaar meldde ik me veel vroeger in dit topic, Siikje.
Niets!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)
Ik was er toen gewoon veel meer mee bezig, dus ik ook anders
Wat moet ik aan
En de spanning die je had omdat je mij, die gemene zuigende mysterieuze kutuser nog moest meeten. Nu ik verlegen en extreem lief ben gebleken is dat gevoel een beetje weg.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)
Ik was er toen gewoon veel meer mee bezig, dus ik ook anders
Kaneel-mode: Niets natuurlijkquote:Wat moet ik aan
Jongequote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
En de spanning die je had omdat je mij, die gemene zuigende mysterieuze kutuser nog moest meeten. Nu ik verlegen en extreem lief ben gebleken is dat gevoel een beetje weg.
[..]
Kaneel-mode: Niets natuurlijk
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de goodiebag.
Dat soort dingen zeg ik niet tegen Silk.quote:
Waarom dequote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.
Omdat ik al wist dat jij het niet bent.quote:
Het was Stefan toch, die dat zei?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat jij het niet bent.
Niet te snel in de trein stappen, dan kun je deze keer wel gezellig met "dat ene groepje dat in Leiden uitstapte" meereizen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de sticker nog een hele tijd in mijn portomenee gehad.
Nee, Intronic.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was Stefan toch, die dat zei?
Die sticker bevatte het John Carter of Mars logo. Niet waarschijnlijk dat Oz eenzelfde logo heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.
Ohjaaa! Dat heb ik verdrongen hoor!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te snel in de trein stappen, dan kun je deze keer wel gezellig met "dat ene groepje dat in Leiden uitstapte" meereizen.
Al moet ik nu naar Rotterdam.
Ik mis je, twiquote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te snel in de trein stappen, dan kun je deze keer wel gezellig met "dat ene groepje dat in Leiden uitstapte" meereizen.
Al moet ik nu naar Rotterdam.
Waar kende hij mij van, dan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |