quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
quote:
Kan hij ook niks aan doenquote:
Fotoboek van Breulsquote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee sorry, echt niet, misschien als ik z'n UI zie.
Nope, doesn't ring a bellquote:
Hoequote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nope, doesn't ring a bell
Jou herken ik wel trouwens(van fotoboek)
Aan je naam doosquote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe? Er hebben nooit foto's van me in mijn fobo gestaan
.
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Breuls is toch degene die gaat "speechen"?
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee sorry, echt niet, misschien als ik z'n UI zie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".
Nja, dat je speech baas was en dat jij een kleine baas bentquote:
quote:
Vind je het gek, n00bquote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dokter wie?
Ach, ik wordt (gelukkig?) al helemaal niet herkent hier op fok, dus troost je
quote:geregistreerd op: maandag 17 november 2003 @ 21:35
Ik wordtquote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dokter wie?
Ach, ik wordt (gelukkig?) al helemaal niet herkent hier op fok, dus troost je
Je schrijft 'ik wordt' verkeerd.quote:
crapquote:
Je speech was wel wat meer dan datquote:Op maandag 25 februari 2013 17:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon "hoi allemaal, hier is de film, doei".
Yes, because that's gonna happen twice.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en help me herinneren dat als we een tas van een FOK!banner zoeken dat we dan eerst even over jouw schouder kijken![]()
JA logischquote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Echt prachtig, die jongeman links. Zou keihard raken.
I knowquote:
alleen die links?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Echt prachtig, die jongeman links. Zou keihard raken.
Die 3e (van degenen die rechtop staan) ook hoor!quote:
Ik zie mezelfquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Nog even de sfeerimpressie van vorige keer (deze keer dus ook popcorn en drankje voor iedereen, plus in dit geval een goodiebag nog extra)
[ code verwijderd ]
Wie ist die dame op seconde 38-41quote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Nog even de sfeerimpressie van vorige keer (deze keer dus ook popcorn en drankje voor iedereen, plus in dit geval een goodiebag nog extra)
[ code verwijderd ]
quote:Jouw actuele ticketstatus is: 1 kaart toegewezen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen.
![]()
Nee, je mag 'm ook op je telefoon laten zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten die tickets geprint worden die je om 14.00 op de dag zelf krijgt? Hoop het niet dan
Ik kan dan wel voor je printen, ik werk tot 16u.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten die tickets geprint worden die je om 14.00 op de dag zelf krijgt? Hoop het niet dan
Dit ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, je mag 'm ook op je telefoon laten zien.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan dan wel voor je printen, ik werk tot 16u.
Ohquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vrije keuze.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk bij, zijn de zitplaatsen geplaceerd, of is het vrije keuze?
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoonquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet zo praktisch zijn, zonder printer...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als-ie maar goed herkenbaar is.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoon.
Mag ook digitaal!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zou voor mij ook niet zo praktisch zijn, zonder printer...
Uftquote:
Komt een lijstje van, wordt uitgedeeld in de zaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, neem aan dat die info verder nergens heen gaat?
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, neem aan dat die info verder nergens heen gaat?
Dat dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet bij nagedacht ook
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt een lijstje van, wordt uitgedeeld in de zaal.
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de usersquote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je bent niet de enige die weer om moet draaien als dat niet goed genoeg isquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het inmiddels. Ook voor mij een screenshotje dan!
Nope, doen we niets mee. Gebruiken we alleen voor mailtje en toegangscontrole.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jij weet hem toch al.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de users
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Huisadressen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kijk nou, een serieus antwoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, doen we niets mee. Gebruiken we alleen voor mailtje en toegangscontrole.
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
[..]
[..]
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huisgenootje kan niet, dus ga vanavond m'n zus vragen of ze mee wil.
Staan jullie weer voor de zaalingang droge grapjes te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.
R&P->Singlesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.
Verder niet over nagedacht.
[..]
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.
komen allemaal op mijn hossellijstquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
Vergeet je bioscoopbroek nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |