Ik zal een pak dragen. Gewoon volgens de voorschriften.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk?
Is wel een première, maar iedereen komt in z'n gewone kloffie toch?
Of moet je wel in het net?
Ook geen probleem, maar zoals gezegd, meesten komen met het ov.
[..]
En dit
Wat een kutrelatie hebben wij danquote:Op maandag 25 februari 2013 19:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo rolt dat. Je mag zelf geen beslissingen meer maken.
soberso.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een kutrelatie hebben wij dan.
Ja maar ik heb maar 2 jurken en dat zijn echte gala jurken.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef xminator het volgende:
Ik zal een pak dragen. Gewoon volgens de voorschriften.
Ik trek gewoon lekker mijn FOK! shirt aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 2 jurken en dat zijn echte gala jurken.
Als iedereen dan in een t-shirt komt sta ik mooi voor lul
Ik kom ook in pak, serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Mijn nette kleren zijn 'iedere dag kleren' voor gewone mensenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nice!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker, ik ben de fok!slet he.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiek
Ja, precies. Super eng.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.
ik hossel daar wel iemandquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
Er zijn er meer die 1 kaart hebben hoor
Je bent daar toch niet alleen
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi.je bent te jong en te brabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Dat zou stiekem nog best gaaf zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.
Als het maar geschikt is voor je debuut op FOK!tvquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Gewoon de hele tijd LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT naar random mensen roepen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Props voor je als je een gitaar mee neemt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Props voor je als je een gitaar mee neemt.
Weet zeker niet hoe duur een pak op maat isquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Hahahahhaha.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Ken je mij nog wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me oud,. Ik zie hier zoveel namen voorbij komen die ik niet ken,
. Dat was 2007-2010 wel anders!
ik eerstquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las dat je knuffels uitdeelt, dus ik heb nu ook een kaartje gereserveerd.
Gewoon met mij rondhangen daar, dan voel je je ineens een stuk jongerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, tuurlijk! Maar jij bent een van de weinige,quote:
Ik ook zoiets, ik zie zoveel namen met meer posts dan ik terwijl ik ze nooit heb gezien/niet kenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahah,quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon met mij rondhangen daar, dan voel je je ineens een stuk jonger
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah,. Maar jij ziet er nog superjong uit! Niet dat je niet jong bent, maar niet zo jong als ik, maar nog steeds jong. Uhh.. snap je?
Ja, echtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ik zie zoveel namen met meer posts dan ik terwijl ik ze nooit heb gezien/niet ken
Vroegah kende je ze gewoon
Ik zag dat ik nog in je fobo stond.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Maar jij bent een van die weinige,.
Troost je, je bent niet de enige die zich afvraagt wie al die mensen zijn (nou ja, op een paar bekenden na dan)quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ken uit dit topic echt alleen jou en SF (maar die is niet te missenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, echt. En dan iedereen zo reageren op diegene en dan merk je dat jij degene bent die buiten de boot valt en niet die 'nieuwe',
.
ik ook *boks*quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik trek gewoon lekker mijn FOK! shirt aan.
Altijd!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog in je fobo stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |