SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Tchock als jij niet mee gaat dan ga ik ook alleen hoor. Je wilt me vast niet alleen hebben tussen al die fokkers, of wel?![]()
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker, ik ben de fok!slet he.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk liever alleen in een zaal vol FOK!kers dan in een zaal vol met gemiddeld publiek
Ja, precies. Super eng.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die hosselbazen die hun kans schoon zien.
ik hossel daar wel iemandquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
Er zijn er meer die 1 kaart hebben hoor
Je bent daar toch niet alleen
Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoi.je bent te jong en te brabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Dat zou stiekem nog best gaaf zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel een groot LARP-feest natuurlijk. Gewone kloffie kan niet.
Als het maar geschikt is voor je debuut op FOK!tvquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef pietpukje666 het volgende:
kledingvoorschrift: waar staat dat???
anders me gewone kloffie
Gewoon de hele tijd LIGHTNING BOLT LIGHTNING BOLT naar random mensen roepen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou stiekem nog best gaaf zijn.
Props voor je als je een gitaar mee neemt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom met een hoed, baard, babyface en gitaar. Rara, wie doe ik na.
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Props voor je als je een gitaar mee neemt.
Weet zeker niet hoe duur een pak op maat isquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Hahahahhaha.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dit keer wel kleding aan in jouw maat?
Ken je mij nog wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me oud,. Ik zie hier zoveel namen voorbij komen die ik niet ken,
. Dat was 2007-2010 wel anders!
ik eerstquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las dat je knuffels uitdeelt, dus ik heb nu ook een kaartje gereserveerd.
Gewoon met mij rondhangen daar, dan voel je je ineens een stuk jongerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me oud,. Ik zie hier zoveel namen voorbij komen die ik niet ken,
. Dat was 2007-2010 wel anders!
Ja, tuurlijk! Maar jij bent een van de weinige,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |