Theoretisch niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Ja beetje ruime broekquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk isquote:
Jawel johquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn penguinpyjama wel toepasselijk is
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprakquote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
geen paniek, ik wil ook niet iedereen kennen
moet je wel iets hebben om te knellen t0gquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja beetje ruime broekanders knelt t zo straks
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet je wel iets hebben om te knellen t0g
Dank je wel voor je snelle antwoord!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Maar: het is pas officieel als je 12 maart 's middags de bevestiging krijgt. Maar je mag er nu al helemaal vanuit gaan.
Ik sprak wel mensen aanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat verklaard waarom je de vorige keer niemand aansprak
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe Ik wel..... maar wss rij ik of de ander.....want anders hebben we OV-geneuzel...
hahah ja eerste keer dat L niet pastquote:Op maandag 25 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
intro weet alles over knellen in zijn carnavalspak volgens mij
Minder eten bollequote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
hahah ja eerste keer dat L niet past
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
Ik verwacht op z'n minst een minirokquote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik reis ook meteen door vanuit stage trouwens.Dat wordt een relatief basic outfit denk ik. Of iets dat klein opvouwt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer. Op naar een verjaardag! Daaag allemaal, tot de 12de.
Penguinpak.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RockNijntje het volgende:
Is een screenshot genoeg? Heb geen internetabonnement op mijn telefoon.
Ja hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.
En ditquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken jullie allemaal niet maar ik kom ook
Ik was met carnaval als penguinquote:
Volgens mij komt iedereen gewoon casual. Als ik kijk naar de foto's van vorig jaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk?
Is wel een première, maar iedereen komt in z'n gewone kloffie toch?
Of moet je wel in het net?
Ook geen probleem, maar zoals gezegd, meesten komen met het ov.
[..]
En dit
vanaf nu ben ik fan van jequote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was met carnaval als penguin
Een heleboel!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al weg Breuls ?
Bij die andere was zo'n tellerquote:
arm schaapjequote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe mn best, hij is een beetje bang.
Ahwquote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]lijkt me tof om jullie eens te meeten.
quote:[19:38:13] maartje ..: joa
[19:38:15] maartje ..: ja je wil mee
[19:38:16] maartje ..: uft vroeg naar je
Zo rolt dat. Je mag zelf geen beslissingen meer maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |