Kijk nou, een serieus antwoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, doen we niets mee. Gebruiken we alleen voor mailtje en toegangscontrole.
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de users
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt integraal naar alle crew verstuurd samen met de adressen van de users
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb trouwens wel gewoon mijn echte naam gebruikt, neem aan dat die info verder nergens heen gaat?
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huisgenootje kan niet, dus ga vanavond m'n zus vragen of ze mee wil.
Staan jullie weer voor de zaalingang droge grapjes te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die wordt opp het scherm geprojecteerd voor aanvang van de film.
R&P->Singlesquote:Op maandag 25 februari 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Kaneel gebruikt.
Verder niet over nagedacht.
[..]
Ik ga kijken of je me kunt herkennen.
komen allemaal op mijn hossellijstquote:Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En een adressen_fok.rar gaat dan stiekem rond toch?
Vergeet je bioscoopbroek nietquote:
Oh neinz komt hosseltronic ookquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
komen allemaal op mijn hossellijst
droge garpjensquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Staan jullie weer voor de zaalingang droge grapjes te maken
jij niet toch 2x naar amsterdam omgquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh neinz komt hosseltronic ook
Nu al onder de duim.quote:
Yay, Engel komt ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor gaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij niet toch 2x naar amsterdam omg
ermahgerd grieks jongequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Ik kom met spouwah![]()
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uitquote:
Ja friends met benefits togggg,,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$
Als je nu naar de landingspagina gaat opnieuw, wat staat er dan bij status?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?![]()
Oh...en mijn browser vernieuwde de laningspagina...en daarop kreeg ik gelijk een mailtje dat ik mijn aanvraag gewijzigd had. Maar hij staat nog steeds op '2 kaarten toegewezen'. Lijkt me dat er dan niks aan de hand is toch?
haha bij wie ga je op de schouders zitten om film te kijken ?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |