Alleen de eckte elite.quote:
noem je haar nou oudquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah,. Maar jij ziet er nog superjong uit! Niet dat je niet jong bent, maar niet zo jong als ik, maar nog steeds jong. Uhh.. snap je?
Ja,quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ken uit dit topic echt alleen jou en SF (maar die is niet te missen)
quote:
Nee! Alleen ouder dan ik,quote:
Altijd een speciaal plekje in mijn hartje.quote:
Ok! Minder jong dan ikquote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Minder jong dan jij, anders noem je d'r alsnog oud. Soort van
Oh, echt? Grappig zeg!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd een speciaal plekje in mijn hartje.
Eerste FOK!ker die ik ook heb gemeet.
Ik hoor er ook eentje te hebben, maar volgens mij is 'ie wegquote:
Brabanders onder elkaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik ben de fok!slet he.
Juist na John Carter zouden we beter moeten wetenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Maringo het volgende:
Dit kan ik niet missen na John Carter.
Ik heb me toen kostelijk vermaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Het gaat toch niet alleen om de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef SiIk het volgende:
Toch jammer dat het niet zo populair is als vorig jaar eigenlijk. Ook geen teller dit jaar
Als dat zo was zou ik thuisblijvenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de film.
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?
We gaan rap naar de 400 al hoor
We zijn pas 2 uur onderwegquote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik thuisblijven
[..]
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |