Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Wil nou niemand Marcelo zien dan? Die verdient samen met Zanka een schorsing van 7 wedstrijden. Het enige meppen dat duidelijk te zien is.
Nee hoor hij maakt een niet natuurlijke beweging met links wat een beetje op schoppen lijkt. Nogmaals van mij hoeft er niets mee te gebeuren je ziet het ook wel redelijk vaag in dat andere filmpje. Dus waar overdrijf ik?
Als er niks hoeft te gebeuren waarom kom je er dan mee? Blijkbaar is er dus niets aan de hand.
Als er niks hoeft te gebeuren waarom kom je er dan mee? Blijkbaar is er dus niets aan de hand.
Ik constateer alleen iets en geef aan dat er wellicht iets mee moet gebeuren. Dus wel relevant vind ik zelf. Maar ik zal het voortaan aan je voorleggen goed? Ik ga zo mijn brood smeren en een eitje bakken is dat goed?
Ik constateer alleen iets en geef aan dat er wellicht iets mee moet gebeuren. Dus wel relevant vind ik zelf. Maar ik zal het voortaan aan je voorleggen goed? Ik ga zo mijn brood smeren en een eitje bakken is dat goed?
Zanka heeft het bij hem ingefluisterd dus dient minstens net zo hard gestraft te worden
In je dromen van Zanka haha. Maar inderdaad nu zie ik hem ook op het hoofd van Vilhena. Weet je zeker dat dit Marcelo is? Ik zie dat niet zo goed behalve dat dit een donkere hand is.
In je dromen van Zanka haha. Maar inderdaad nu zie ik hem ook op het hoofd van Vilhena. Weet je zeker dat dit Marcelo is? Ik zie dat niet zo goed behalve dat dit een donkere hand is.
Het verklaart iniedergeval waarom iedereen opeens Marcelo roept en tegenhoudt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Je moet niet ingaan op die gozer. Van hem mag je niets zeggen of een andere mening hebben.
Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende: Apart dat Lens geen schorsing krijgt van PSV.... Imo is het toch erger dan wat Pieters heeft gedaan.
Het is uiteraard makkelijker een schorsing uit te delen aan een speler die toch de komende 3 maanden niet zal spelen
Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende: Apart dat Lens geen schorsing krijgt van PSV.... Imo is het toch erger dan wat Pieters heeft gedaan.
Allebei niet erg. Allebei dom
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ze treffen Lens harder in zijn portemonnee dan dat ze hem schorsen.
Pieters is alleen zelf dom geweest. Lens zorgt er voor dat anderen meegaan in het opstootje waardoor het als een 'gevecht' wordt gebombardeerd
Als Verhoek en die verzorger niet zo achterlijk reageren valt het allemaal wel mee. Maar het wordt wel enigszins uitgelokt door zo bedreigend over te komen inderdaad.
Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef Caland het volgende: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV de zwaarst mogelijke sanctie opgelegd gaat krijgen inzake het incident met Lens.
Verplicht Zanka de rest van het seizoen op rechtsback.
En Hiljemark centraal. Wat een grijze muis is dat zeg al moet je niet iemand afbranden na 4 wedstrijden.
Als Verhoek en die verzorger niet zo achterlijk reageren valt het allemaal wel mee. Maar het wordt wel enigszins uitgelokt door zo bedreigend over te komen inderdaad.
Ga nou niet de schuld bij Feyenoord zoeken. Actie => reactie. Het enige wat niet door de beugel kon was die klap van Marcelo. Verder was het nogal onschuldig.
En dan kan ik weer zeggen dat Lens in zijn kooi had moeten blijven
Ik heb in 4 wedstrijden nog niets gezien waardoor ik denk dat wordt een grote. Maar goed dat gaf ik ook al aan. Maar beter maakt hij PSV niet op dit moment.
Ga nou niet de schuld bij Feyenoord zoeken. Actie => reactie. Het enige wat niet door de beugel kon was die klap van Marcelo. Verder was het nogal onschuldig.
Lees nou een zin verder. Dan zie je dat ik dat ook niet doe. Maar het maakte het wel meteen een stuk serieuzer dan dat het in eerste instantie was.
Ik heb in 4 wedstrijden nog niets gezien waardoor ik denk dat wordt een grote. Maar goed dat gaf ik ook al aan. Maar beter maakt hij PSV niet op dit moment.
Dit was anders pas zijn eerste mindere wedstrijd, imo.
Lees nou een zin verder. Dan zie je dat ik dat ook niet doe. Maar het maakte het wel meteen een stuk serieuzer dan dat het in eerste instantie was.
Ik had je hele reactie gelezen. Maar je kan reactie verwachten als een fragiele oude man wordt aangepakt. Wat had Feyenoord dan moeten doen niets? Het uit de hand lopen is 100% Lens zijn schuld. En verder vind ik het prima en overdreven allemaal.
Ik had je hele reactie gelezen. Maar je kan reactie verwachten als een fragiele oude man wordt aangepakt. Wat had Feyenoord dan moeten doen niets? Het uit de hand lopen is 100% Lens zijn schuld. En verder vind ik het prima en overdreven allemaal.
Njah, zolang we over dat laatste het maar eens zijn
'Puntenaftrek voor Feyenoord en PSV na opstootje tussen spelers'
De KNVB gaat de ruzie tussen spelers van PSV en Feyenoord in de catacomben van de Kuip hard afstraffen. "Ik verwacht puntenaftrek voor PSV en Feyenoord." Dat zegt Jan-Hermen de Bruijn, hoofdredacteur van Elf Voetbal op BNR.
Naast de puntenaftrek verwacht De Bruijn ook dat een flink aantal betrokken spelers flinke straffen tegemoet kan zien.
De ruzie tussen de spelers van beide clubs ontstond nadat PSV’er Lens, Feyenoorder Joris Mathijsen opwachtte om verhaal te halen . Matthijsen zou Lens in een duel een elleboog hebben gegeven. Lens pakte Mathijsen bij zijn shirt waarna de vlam in de pan sloeg.
Het respectloze gedrag wordt door de aanklager betaald voetbal van de KNVB onderzocht. De directie van PSV en Dick Advocaat hebben al aangekondigd dat ze met Lens in gesprek gaan. De club uit Eindhoven beslist vervolgens of het maatregelen tegen de aanvaller neemt. Het is voor de KNVB belangrijk om juist nu hard toe te slaan, legt De Bruijn uit. "We hebben eind december met elkaar afgesproken dat we het anders gaan doen. Dit is het moment waarop de KNVB niet alleen zijn poot gaat stijf houden, maar heel hard gaat toeslaan, denk ik."
Volgens De Bruijn weten de spelers in de Nederlandse voetbalcompetities niet meer hoe ze zich moeten gedragen bij voetbalwedstrijden. "Ik heb afgelopen periode op een aantal andere momenten ook al gezegd. Als je ziet hoe onze spelers zich gedragen bij teleurstellingen in het veld, scheidsrechterlijke beslissingen en je zet dat af tegen hoe dat gebeurt in Duitsland, dan kunnen we gewoon nergens meer tegen. Ik kan mee heel goed voorstellen dat er door de KNVB wordt gezegd; genoeg is genoeg en dat we het zo niet langer kunnen accepteren."
De timing is dan ook erg ongelukkig, zegt hij. "Het had voor Feyenoord, PSV en deze spelers niet op een verkeerder moment kunnen komen. Er zijn nieuwe regels afgesproken en er is afgesproken dat we het gaan handhaven. Direct deed zich al dat incident voor met Pieters, wat natuurlijk ook al belachelijk was. Daar is hard tegen opgetreden. Een exces zoals dit, zo bijzonder in beeld gebracht, heb ik echt nog nergens zien. Dit zijn toch eigenlijk ook collega’s . De helft kent elkaar van het Nederlands elftal, waarbij het zo uit de hand gelopen is. Het was echt bizar. Als dit bij een D1-elftal gebeurt,van welke club dan ook, wordt het team uit de competitie gehaald."
.........
Echt onvoorstelbaar hoe mensen pogingen doen om op de publiciteitstrein te springen, wat een debiel, beste oplossing is dat blad uit de schappen te halen, werd toch niet gelezen
Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Haringkop het volgende: Ach we kunnen alle namen opnoemen van spelers die wat verkeerd hebben gedaan. Maar ik vind wel het grote verschil dat Lens gewoon serieus 15 minuten kan nadenken voordat hij wat gaat doen, de rest reageert alleen wat overdreven op de situatie die daarna ontstaat. Maar die reacties komen meer vanuit intuïtie/instinct dan uit rationeel denken.. hoewel sommige met rationeel denken volgens mij niet tot anders handelen komen
Nu is het alweer 15 min. Aan de eind van de week, is het waarschijnlijk een uur.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Puntenaftrek zou de knvb wel goed uitkomen. Ik zei het gisteren nog. de knvb zal ajax wel ff een handje helpen.
Gaat echt niet gebeuren. Als het nou zo'n massale vechtpartij was zoals die met turkije-zwitserland dan kan ik me er nog wel iets bij indenken.
In het zwaarste geval zal psv (en feyenoord) misschien een voorwaardelijke puntenaftrek krijgen met een proeftijd van een jaar ofzo.
Dit soort dingen gebeuren zovaak op het veld (duwen en trekken), enige verschil is dat het nu in de catacombe gebeurd.
Die elf verslaggever moet wel een vieze ajacied zijn kan niet anders.
Enige die gestraft gaat worden is Lens denk ik. Misschien wat voorwaardelijke straffen voor Marcelo, Tyton, Immers (idioot met zijn grafbek) en Verhoek.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Willy en René van de Kerkhof hebben geen goed woord over voor het gedrag van Jeremain Lens na de topper tussen Feyenoord en PSV. De aanvaller van PSV greep Joris Mathijsen in de catacomben bij het shirt en wordt een dag later flink bekritiseerd door de clubiconen. "Ik zou 'm een hele zware boete geven en als het nog een keer voorkomt ontslag op staande voet", oordeelt Willy.
"Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is na de wedstrijd", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Dit soort dingen moet je tijdens de wedstrijd oplossen, dan kun je het sportief oplossen. Ik schaam me diep dat dit soort spelers voor PSV speelt. Natuurlijk is hij gefrustreerd, maar als je dit doet hoor het niet bij PSV. Dit gaat de hele wereld over en dit verdient PSV niet. Je kunt je ook afvragen of mensen die om de ploeg heen staan goed hebben opgelet."
René is minder hard dan zijn broer: "Ik denk dat hij het zelf ook wel weet en niet meer zal doen", geeft hij aan. Wel spreekt De Blinde zijn afkeer uit over het incident. "Wat er na de wedstrijd gebeurde hoort niet bij het voetbal. De wedstrijd is afgelopen en op een gegeven moment moet je daar een streep achter zetten. Het liep uit de hand, na toch wel weer een slechte wedstrijd van PSV."
Komt er toch nog eens iets nuttigs uit die dementen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)
Ook kreeg hij een boete (die naar het goed doel ging).
Wat is verschil dan?
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)
Ook kreeg hij een boete (die naar het goed doel ging).
Wat is verschil dan?
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers. Dus ook bij Suarez, die 6 (of was het 7) wedstrijden kreeg van de "knjb"...
Of denk je zelf dat een geld boete indruk maakt op die verwende ventjes?
Zo, ik was er gisteren bij in het uitvak. Viel natuurlijk een beetje tegen, het is wel een leuk dagje uit met je vrienden en in de bus enzo is het wel gezellig maar in het stadion vielen me toch enkele dingen tegen;
-Het uitvak op de tweede ring. Het zicht is goed, sfeerbeleving is minder -Sfeer van de Feyenoorders viel eerste helft ontzettend tegen, tweede helft wel massaal en dan begint de Kuip ook echt te trillen -PSVers die 'het zijn maar kutkakkerlakken zingen', wtf?! dat is een jodenlied
Na afloop nog lekker met bierflessen, ijsballen en zelfs zand bekogeld door zeventienjarige pisventjes achter een hek. Man, wat een helden.
En natuurlijk aan het spel van PSV. Niet om aan te gluren. Geen passie, geen beleving, geen een keer de bal meer dan drie keer rondspelen, alles inleveren, geen creativiteit, niks. Ongelofelijk dat er nog fans zijn die voor die eikels gaan klappen.
Nu maar hopen op Ajax-PSV in de bekerfinale, dan ben ik er iig weer bij in De Kuip vol met dwazen
Lens is gewoon een mongool, het "ik pak hem zo wel" zeggen is echt te debiel voor woorden en dan ook nog hem meteen bij zijn shirt pakken. Als hij gewoon naar hem toe liep, van hem af bleef en desnoods wat felle woorden deed uitwisselen van hey joris eikel waarom gaf je mij die elleboog ..
Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Geo4kant het volgende: Lens is gewoon een mongool, het "ik pak hem zo wel" zeggen is echt te debiel voor woorden en dan ook nog hem meteen bij zijn shirt pakken. Als hij gewoon naar hem toe liep, van hem af bleef en desnoods wat felle woorden deed uitwisselen van hey joris eikel waarom gaf je mij die elleboog ..
Of zou Pietertje een nieuwe trend hebben gestart?
Erik "madmen" Pieters had joris driepinter dwars door die ruit geslagen.
Die gast spoort niet en toen die directeur Fons Spooren in opspraak kwam hing dat spandoek er tegen PSV. Maar goed was niet algemeen bedoeld voor alle PSV-ers maar moest er even aan denken.
Kan niet wachtten tot deze man weer terug op de velden staat
Toivonen
Is in de jaren dat die echt in de basis stond ook geen kampioen geworden. Daarnaast zie je dat een andere speler op die plek er minimaal evenveel inschiet (Wijnaldem heeft er al 13). Geeft ook niet altijd elke wedstrijd en misdraagt zich ook vaak. Je moet hem niet groter maken dan dat hij is.
Al vind ik hem de beste kopper van NEderland en misschien een van de betere van Europa. Wat kan die vent koppen zeg.
Is in de jaren dat die echt in de basis stond ook geen kampioen geworden. Daarnaast zie je dat een andere speler op die plek er minimaal evenveel inschiet (Wijnaldem heeft er al 13). Geeft ook niet altijd elke wedstrijd en misdraagt zich ook vaak. Je moet hem niet groter maken dan dat hij is.
Al vind ik hem de beste kopper van NEderland en misschien een van de betere van Europa. Wat kan die vent koppen zeg.
Ondanks dat hij ons (nog) geen kampioen heeft gemaakt geniet ik van deze man. De manier waarop hij ervoor zorgt dat supporters van de "concurrentie" met schuim om de bek over deze man praten vind ik geweldig . Verder maakt hij wel regelmatig schitterende doepunten
Ondanks dat hij ons (nog) geen kampioen heeft gemaakt geniet ik van deze man. De manier waarop hij ervoor zorgt dat supporters van de "concurrentie" met schuim om de bek over deze man praten vind ik geweldig . Verder maakt hij wel regelmatig schitterende doepunten
Zelf denk ik dat zijn gedrag ook punten kost. Dat zie je ook bij een Suarez. Die krijgt nooit meer een penalty. PSV staat door hem, van Bommel en Strootman in de schijnwerpers en dan heb je vaker de schijn tegen. Ik geniet als objectieve supporter vooral van zijn kopballen. Prachtig gewoon.
Als hij niet geblesseerd was geraakt had het er toch wel anders uitgezien voor PSV denk ik (meer punten dus) is toch veel meer een aanspeelpunt dan Wijnaldum.
Als hij niet geblesseerd was geraakt had het er toch wel anders uitgezien voor PSV denk ik (meer punten dus) is toch veel meer een aanspeelpunt dan Wijnaldum.
Hij is ook vaak onzichtbaar. Ik zou het niet durven gokken. Wijnaldum heeft ook veel belangrijke goals gemaakt. Heeft ook tijden gehad dat er best kritiek op hem was geweest. Als Boëtius geen knieblessure had gehad hadden we al op de Coolsingel gestaan denk ;-)
Niet helemaal mee eens, maar ik denk wel dat het ontbreken van zowel v. Bommel als Toivonen PSV de overwinning heeft gekost. Qua vechtlust hou je niet veel over zodra die 2 ontbreken.
Zelf denk ik dat zijn gedrag ook punten kost. Dat zie je ook bij een Suarez. Die krijgt nooit meer een penalty. PSV staat door hem, van Bommel en Strootman in de schijnwerpers en dan heb je vaker de schijn tegen. Ik geniet als objectieve supporter vooral van zijn kopballen. Prachtig gewoon.
Ik denk dat wij daar veel meer last van hebben met Mertens dan met Toivonen hoor. Toivonen is een beetje een smeerlap en lomperik als hij het duel aan gaat als de ander de bal heeft maar niet als hij aan de bal is.
Mertens daar in tegen wordt nog irritanter als Suarez bijna (ik overdrijf maar ik vind het gewoon irritant).
Niet helemaal mee eens, maar ik denk wel dat het ontbreken van zowel v. Bommel als Toivonen PSV de overwinning heeft gekost. Qua vechtlust hou je niet veel over zodra die 2 ontbreken.
Het ging me niet zozeer om die wedstrijd van gisteren maar dat het team meer in balans is met Toivonen op 10 dan met Wijnaldum op 10, dat zou punten op moeten leveren, maar het blijft theorie uiteraard
Mertens daar in tegen wordt nog irritanter als Suarez bijna (ik overdrijf maar ik vind het gewoon irritant).
Je kan Suarez en Mertens op dit gebied echt niet met elkaar vergelijken imo. Mertens is gewoon irritant. Suarez is ook altijd irritant, nog wel overtreffende trap van Mertens imo, maar bij Suarez zit er wel altijd een idee achter. Er is geen speler in Europa beter dan Suarez op het gebied van zuigen.
Je kan Suarez en Mertens op dit gebied echt niet met elkaar vergelijken imo. Mertens is gewoon irritant. Suarez is ook altijd irritant, nog wel overtreffende trap van Mertens imo, maar bij Suarez zit er wel altijd een idee achter. Er is geen speler in Europa beter dan Suarez op het gebied van zuigen.
Je trekt heel mijn tekst uit zijn context EN je negeert het belangrijkste deel. I say .. fuck you.
Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef De_Pel het volgende: 3-4 wedstrijden schorsen vanuit de KNVB, twee weken salaris inleveren, psv 50-100.000 boete. Verhoek intern 1 potje aan de kant houden.
Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef De_Pel het volgende: 3-4 wedstrijden schorsen vanuit de KNVB, twee weken salaris inleveren, psv 50-100.000 boete. Verhoek intern 1 potje aan de kant houden.
Je drijft over man. Niets aan de hand. Gewoon doorlopen.
Bizar toch eigenlijk Ik dacht dat dat vrij standaard 2 weken salaris was. Stel nu dat hij nog veel ergere dingen doet, dan kun je hem dus gewoon niets maken. Kun je wel z'n contract ontbinden maar dan snij je jezelf in de vingers. Rare situatie.
Bizar toch eigenlijk Ik dacht dat dat vrij standaard 2 weken salaris was. Stel nu dat hij nog veel ergere dingen doet, dan kun je hem dus gewoon niets maken. Kun je wel z'n contract ontbinden maar dan snij je jezelf in de vingers. Rare situatie.
Ja man.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik kan me nog een Mutu herinneren die tig miljoen moest terugbetalen aan transfersom toen hij werd ontslagen in verband met z'n coke-gebruik, maar in veel gevallen wordt je dus als club gewoon genaaid als je je boetes zo laag hebt staan.
Ik vind 7.500 euro boete voor zo'n speler eerder een bedrag wat je 'm oplegt als hij voor de tweede keer die week te laat komt ofzo
Ik kan me nog een Mutu herinneren die tig miljoen moest terugbetalen aan transfersom toen hij werd ontslagen in verband met z'n coke-gebruik, maar in veel gevallen wordt je dus als club gewoon genaaid als je je boetes zo laag hebt staan.
Ik vind 7.500 euro boete voor zo'n speler eerder een bedrag wat je 'm oplegt als hij voor de tweede keer die week te laat komt ofzo
Staat gewoon in de voetbal CAO. Kunnen wij er niets aan doen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom zou je Verhoek aan de kant houden? Zoveel was er nou ook weer niet aan de hand.
2 wedstrijden schorsing voor Lens aangezien hij bewust iemand aan het opwachten was. Verder was er niet veel aan de hand.
Als je iemand zo bij zijn shirt pakt kun je reacties verwachten. Probeer het eens in het uitgaansleven zou ik zeggen.
Ik praat het niet goed en heb hier al gezegd dat het erg dom was van Lens. Maar men praat alleen maar over wat Lens doet en niet over wat die opgewonden standjes van Feyenoord ook doen waardoor het nog erger escaleert.
Ik praat het niet goed en heb hier al gezegd dat het erg dom was van Lens. Maar men praat alleen maar over wat Lens doet en niet over wat die opgewonden standjes van Feyenoord ook doen waardoor het nog erger escaleert.
Lens is dan ook de aanstichter. Was Lens gewoon naar de kleedkamer gegaan dan was er niks gebeurd. Hij kiest er duidelijk voor om de confrontatie op te zoeken en benaderd Mathijssen op een agressieve manier. Dat andere Feyenoord spelers zich er dan mee gaan bemoeien lijkt me niet meer dan logisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door BlaZ op 25-02-2013 19:18:25 ]
Lens is dan ook de aanstichter. Was Lens gewoon naar de kleedkamer gegaan dan was er niks gebeurd. Hij kiest er duidelijk voor om de confrontatie op de zoeken en benaderd Mathijssen op een agressieve manier. Dat andere Feyenoord spelers zich er dan mee gaan bemoeien lijkt me niet meer dan logisch.
Dat kan net zo goed anders maargoed. Lens zal wel de enige zijn die iets krijgt.
Lens is dan ook de aanstichter. Was Lens gewoon naar de kleedkamer gegaan dan was er niks gebeurd. Hij kiest er duidelijk voor om de confrontatie op de zoeken en benaderd Mathijssen op een agressieve manier. Dat andere Feyenoord spelers zich er dan mee gaan bemoeien lijkt me niet meer dan logisch.
En logische reactie, maar ook een foute. Ook al is Lens aanstichter, ook voor hen is straf op zijn plaats. Dat iemand anders aanstichter is, is geen vrijbrief om iemand bij zijn strot te pakken.
Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef BlaZ het volgende: Wat vinden jullie overigens van al die Tatoeages? Ik schrok wel even toen ik de rug van Engelaar zag. Wat een volk
Vond het best mooi staan bij Engelaar wel heel veel en groot ..
Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef BlaZ het volgende: Wat vinden jullie overigens van al die Tatoeages? Ik schrok wel even toen ik de rug van Engelaar zag. Wat een volk
Wat een volk hé.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag. 4045 onlogisch
Janmaat: 'De trainer zei: je moet gáán, kapot lopen die Mertens'
Daryl Janmaat gaf nog maar eens gas, op zijn rechterflank pal voor de dug-out van trainer Ronald Koeman. Die zag de lange sprint met tevredenheid aan. PSV'er Dries Mertens deed niet eens moeite om achter de verdediger aan te gaan.
In de rust was het één van de gespreksthema's in de kleedkamer van Feyenoord. 'De trainer zei dat ik vaker op moest komen', zegt Janmaat na de 2-1 zege in AD Spoirtwereld. 'Hij zei: je moet gáán, kapot lopen die Mertens. Want daar ligt de ruimte en hij wil gewoon niet achter je aan.'
Als in de Kuip iemand symbool stond voor de wilskracht van Feyenoord, was het Janmaat. Zoals Mertens de personificatie was van de slappe hap van PSV in vooral de tweede helft.
Dat laatste is inmiddels geen toeval meer. Mertens is één van de meest vaardige spelers van de eredivisie, maar dan toch vooral in kleinere wedstrijden. In de topduels komt hij zelden uit de verf.
Het blijkt alleen al uit de cijfers van zijn carrière. In 24 competitiewedstrijden tegen Feyenoord, Ajax, FC Twente en PSV (toen hij daar nog niet speelde) maakte hij pas één (!) doelpunt. Dat de Belg elk seizoen hoog in de topscorerslijst eindigt, is dus puur op basis van een lading goals tegen pakweg VVV, NAC of RKC.
Gisteren had Janmaat geen kind aan Mertens, die zich in de tweede helft steeds meer verloor in hakjes en vergeefse valpartijen. 'De tweede helft was van mijn kant juist één van mijn beste ooit', zei Janmaat. 'Juist in een cruciale topper als deze wil je er staan.'
Een icoon uit de entourage van PSV trok op dat moment elders een harde conclusie: 'Een speler als Janmaat, als die de top niet haalt is dat op basis van kwaliteit. Dries Mertens gaat de top niet halen op mentaliteit.'
Dat laatste is inmiddels geen toeval meer. Mertens is één van de meest vaardige spelers van de eredivisie, maar dan toch vooral in kleinere wedstrijden. In de topduels komt hij zelden uit de verf.
Wie scoorde ook alweer naast van Bommel tegen Feijenoord afgelopen kwartfinale van de beker? Maar dat was dan geen topduel zeker?
Ik hoor weinig mensen over het feit dat PSV er goed voor staat. Moeilijke reeks achter de rug en alsnog koploper met 2 punten los, daarnaast is het spel toch heel redelijk en bij vlagen goed. Aankomend weekend biedt ook weer mogelijkheden met VVV als tegenstander en Ajax wat naar Twente moet...
Dat is standaard. Er is geen 1 team waarbij alle elf de spelers beter spelen in toppers. Feyenoord, Ajax, PSV, Twente en Vitesse kunnen elkaar allemaal een handje geven.
Post lekker in het feyenoord topic joh. Je doet het alleen maar om te trollen.
Dit lijkt me anders een vermeldenswaardige statistiek in het PSV-topic. Ik heb de cijfers er niet op nagekeken, en ik weet niet of hij wel veel assists op zijn naam heeft staan, maar 1 uit 24 is toch wel een bijzonder slechte statistiek voor zo'n kerel. Ik zou dan als trainer serieus overwegen om hem gewoon veel minder speelminuten te gaan geven tegen de sterkere tegenstanders en hem zelfs lichtjes richting transferlijst te schuiven.
Het onderdeel over mentaliteit staaft mijn eerdere 'betoog' dat je zelfs als PSVer zijnde niet erg trots hoeft te zijn op een groot deel van deze spelers.
Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende: Ik hoor weinig mensen over het feit dat PSV er goed voor staat. Moeilijke reeks achter de rug en alsnog koploper met 2 punten los, daarnaast is het spel toch heel redelijk en bij vlagen goed. Aankomend weekend biedt ook weer mogelijkheden met VVV als tegenstander en Ajax wat naar Twente moet...
Ik zie het allemaal toch best positief in.
Denk dat er nog wel wat onzichtbare schade is opgelopen. Verder hebben ze inderdaad aangetoond goed te kunnen/willen voetballen, maar ook dat ze in diezelfde wedstrijd weer als een kaartenhuis in elkaar kunnen storten.
Dit lijkt me anders een vermeldenswaardige statistiek in het PSV-topic. Ik heb de cijfers er niet op nagekeken, en ik weet niet of hij wel veel assists op zijn naam heeft staan, maar 1 uit 24 is toch wel een bijzonder slechte statistiek voor zo'n kerel. Ik zou dan als trainer serieus overwegen om hem gewoon veel minder speelminuten te gaan geven tegen de sterkere tegenstanders en hem zelfs lichtjes richting transferlijst te schuiven.
Het onderdeel over mentaliteit staaft mijn eerdere 'betoog' dat je zelfs als PSVer zijnde niet erg trots hoeft te zijn op een groot deel van deze spelers.
Denk dat er nog wel wat onzichtbare schade is opgelopen. Verder hebben ze inderdaad aangetoond goed te kunnen/willen voetballen, maar ook dat ze in diezelfde wedstrijd weer als een kaartenhuis in elkaar kunnen storten.
Dat komt door de wissel. Dat had niet alleen effect op het gemis van Matavz, maar ook het feit dat Engelaar in de looplijnen ging lopen van Strootman etc. In de eerste 45 minuten was er niets aan de hand en was het wachten op 2-0
Dat is standaard. Er is geen 1 team waarbij alle elf de spelers beter spelen in toppers. Feyenoord, Ajax, PSV, Twente en Vitesse kunnen elkaar allemaal een handje geven.
Ajax presteert anders beter in grote wedstrijden dan in kleine wedstrijden over het algemeen. Wat ook weer het andere uiterste is. Maar vind je niet dat PSV dit probleem al een aantal jaar heeft? Zodra het er op aankomt geven ze niet thuis. Het leek gister ook heel erg op het PSV onder Rutten. Laf, zonder beleving, teveel spelers die wederom door het ijs zakten..
Vind je? In de winterstop vond ik PSV de onbetwiste favoriet voor de titel. Naar aanleiding van de afgelopen weken acht ik de kans voor ajax zeker gelijkwaardig. Zelfs de kans van Feyenoord vind ik een stukje toegenomen.
Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende: Ik hoor weinig mensen over het feit dat PSV er goed voor staat. Moeilijke reeks achter de rug en alsnog koploper met 2 punten los, daarnaast is het spel toch heel redelijk en bij vlagen goed. Aankomend weekend biedt ook weer mogelijkheden met VVV als tegenstander en Ajax wat naar Twente moet...
Ik zie het allemaal toch best positief in.
we zitten hier toch om de boel af te kraken
Maar inderdaad, van de drie topduels er twee prima gespeeld en uit in de Kuip verloren, noujadat doen we wel vaker. Dat is gewoon de moeilijkste plek voor PSV. Met twee punten voor de komende serie wat makkelijkere wedstrijden in. Als je een goede reeks neerzet sta je er heeeeel goed voor
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik moest wel glimlachen ja. Ook omdat het me niet lijkt dat het racistisch bedoeld en die maker volgens mij een halfbloedje is. Maar blijft een ongelukkige keuze
Ajax presteert anders beter in grote wedstrijden dan in kleine wedstrijden over het algemeen. Wat ook weer het andere uiterste is. Maar vind je niet dat PSV dit probleem al een aantal jaar heeft? Zodra het er op aankomt geven ze niet thuis. Het leek gister ook heel erg op het PSV onder Rutten. Laf, zonder beleving, teveel spelers die wederom door het ijs zakten..
De eerste 45 minuten hadden ze Feyenoord in de tas. Die hebben 2 keer op goal geschoten via een vrije trap die beide keren in de muur strandden, en een hoge knal over het doel van Boetius. De wissel heeft Feyenoord in feite de winst bezorgd, want in de eerste helft was het niets waard.
Daarnaast heb ik PSV 1x door het ijs zien zakken, dit seizoen; uit bij Ajax. Ik vond Vitesse uit en thuis prima, ik vond Twente thuis prima en ik vond gister de eerste 45 minuten prima. Misschien dat er gelachen wordt maar ik vind PSV goed thuisgeven in toppers, dit seizoen.
Dat komt door de wissel. Dat had niet alleen effect op het gemis van Matavz, maar ook het feit dat Engelaar in de looplijnen ging lopen van Strootman etc. In de eerste 45 minuten was er niets aan de hand en was het wachten op 2-0
Tegen Vitesse gaven ze het ook weer te makkelijk weg. Maar hopelijk weten ze zich te herpakken
De eerste 45 minuten hadden ze Feyenoord in de tas. Die hebben 2 keer op goal geschoten via een vrije trap die beide keren in de muur strandden, en een hoge knal over het doel van Boetius. De wissel heeft Feyenoord in feite de winst bezorgd, want in de eerste helft was het niets waard.
Daarnaast heb ik PSV 1x door het ijs zien zakken, dit seizoen; uit bij Ajax. Ik vond Vitesse uit en thuis prima, ik vond Twente thuis prima en ik vond gister de eerste 45 minuten prima. Misschien dat er gelachen wordt maar ik vind PSV goed thuisgeven in toppers, dit seizoen.
Ik vond PSV gisteren ook in de eerste helft behoorlijk armoedig. De eerste helft gisteren was sowieso erg matig, van beide kanten.
Tegen Vitesse gaven ze het ook weer te makkelijk weg. Maar hopelijk weten ze zich te herpakken
Ja, het wordt weg gegeven, uiteindelijk. Maar ze spelen goed. Ze combineren lekker, er is dreiging, het doel wordt veel onder vuur genomen (moet ook wel met dat doelsaldo) óók in toppers.
Ik vond PSV gisteren ook in de eerste helft behoorlijk armoedig. De eerste helft gisteren was sowieso erg matig, van beide kanten.
Ik vond ze gretiger en meer geconcentreerd dan Feyenoord. Er werd makkelijker gevoetbald en dat uit in de Kuip. Misschien ben ik snel tevreden, maar ik was aangenaam verrast.
Ik vond ze gretiger en meer geconcentreerd dan Feyenoord. Er werd makkelijker gevoetbald en dat uit in de Kuip. Misschien ben ik snel tevreden, maar ik was aangenaam verrast.
Dat had ik ook.. de eerste 8minuten. Daarna niet meer.
Dat had ik ook.. de eerste 8minuten. Daarna niet meer.
Ja, ik typeerde het vanmiddag als de eerste 5 minuten, maar juist dat zet wel de toon in zo'n topper. Als ik mag kiezen voor 5 tot 10 goede minuten, dan doe maar de eerste 5 in een topper. Dat zet toch een beetje de toon, naar mijn idee.
Ja, het wordt weg gegeven, uiteindelijk. Maar ze spelen goed. Ze combineren lekker, er is dreiging, het doel wordt veel onder vuur genomen (moet ook wel met dat doelsaldo) óók in toppers.
En toch wordt het weer te makkelijk weggegeven. Maar we hebben uit een moeilijke reeks 4 punten overgehouden waar Ajax in een makkelijke reeks 5 punten heeft gehaald. Dat is wel positief iniedergeval. Maar zoals ik al zei, ben bang dat er onder de huid meer schade is opgelopen.
Ja, ik typeerde het vanmiddag als de eerste 5 minuten, maar juist dat zet wel de toon in zo'n topper. Als ik mag kiezen voor 5 tot 10 goede minuten, dan doe maar de eerste 5 in een topper. Dat zet toch een beetje de toon, naar mijn idee.
Sowieso zet je vaak in het eerste kwartier de toon. Het gaf mij ook hoop en vertrouwen maar helaas.
Sowieso zet je vaak in het eerste kwartier de toon. Het gaf mij ook hoop en vertrouwen maar helaas.
Feyenoord speelt vrijwel het hele seizoen een zaaddodend eerste kwartier. Wat dat betreft gaf het eerste kwartier (met bijbehorende 0-0) mij juist ook hoop. Grappig
En toch wordt het weer te makkelijk weggegeven. Maar we hebben uit een moeilijke reeks 4 punten overgehouden waar Ajax in een makkelijke reeks 5 punten heeft gehaald. Dat is wel positief iniedergeval. Maar zoals ik al zei, ben bang dat er onder de huid meer schade is opgelopen.
Is ook maar afwachten, dat laatste. Ondanks alles zie ik PSV nog steeds als grootste kanshebber. Je kunt altijd nog beter choken in grote wedstrijden dan in kleine.
Is ook maar afwachten, dat laatste. Ondanks alles zie ik PSV nog steeds als grootste kanshebber. Je kunt altijd nog beter choken in grote wedstrijden dan in kleine.
Dat is zeker waar. Stiekem calculeerden veel mensen wel een verliespartij gisteren. Die enorme vreugde-uitbarsting waar BoWa het eerder over had was in mijn ogen ook een grote mate van verbazing.
Dat is zeker waar. Stiekem calculeerden veel mensen wel een verliespartij gisteren. Die enorme vreugde-uitbarsting waar BoWa het eerder over had was in mijn ogen ook een grote mate van verbazing.
Ik had serieus een klein stijfje bij de 0-1. Nu zit ik inmiddels alweer 31 uur met een slappe
Ik had serieus een klein stijfje bij de 0-1. Nu zit ik inmiddels alweer 31 uur met een slappe
!
Mooiste moment van de dag vond ik nog wel na de wedstrijd. Een paar rijen achter ons stond een groepje van vier mannen van een jaar of 25/30. Ontzettende fanatiekelingen. Afijn, alle vier redelijk depressief na de wedstrijd gepaard met het nodige gescheld. Merkt er één droog op; "Nou, het enige positieve is dat ik drie tientjes heb gewonnen met de Toto omdat winst voor Feyenoord."
Dat had ie beter niet kunnen zeggen, het was een beetje catacombe-moment op de tribune. Niks van meegekregen?
[ Bericht 5% gewijzigd door Buitendam op 25-02-2013 21:29:11 ]
Op dinsdag 26 februari 2013 05:21 schreef Oldie57 het volgende: De lampjes toonden zich weer eens slechte verliezers. Hun minderwaardigheidscomplex tov de Randstad begint echt hilarisch te worden.
Het merendeel van de selectie komt uit de randstad, mongool.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op dinsdag 26 februari 2013 05:21 schreef Oldie57 het volgende: De lampjes toonden zich weer eens slechte verliezers. Hun minderwaardigheidscomplex tov de Randstad begint echt hilarisch te worden.
Lens = Amsterdam. Gini Engelaar Willems = Rotterdam dus wat lul je met randstad minderwaardigheidscomplex?
Mooiste moment van de dag vond ik nog wel na de wedstrijd. Een paar rijen achter ons stond een groepje van vier mannen van een jaar of 25/30.Ontzettende fanatiekelingen. Afijn, alle vier redelijk depressief na de wedstrijd gepaard met het nodige gescheld. Merkt er één droog op; "Nou, het enige positieve is dat ik drie tientjes heb gewonnen met de Toto omdat winst voor Feyenoord."
Dat had ie beter niet kunnen zeggen, het was een beetje catacombe-moment op de tribune. Niks van meegekregen?
Heel even dacht ik dat het over mij ging . Maar nee, TOTO Werden anderen er boos over ofzo ? Of kregen ze intern wat mot ? Geweldig.
Slechte verliezers ? Slechte winnaars bedoel je. Ik kopte bijna een fles.
Mooiste moment van de dag vond ik nog wel na de wedstrijd. Een paar rijen achter ons stond een groepje van vier mannen van een jaar of 25/30. Ontzettende fanatiekelingen. Afijn, alle vier redelijk depressief na de wedstrijd gepaard met het nodige gescheld. Merkt er één droog op; "Nou, het enige positieve is dat ik drie tientjes heb gewonnen met de Toto omdat winst voor Feyenoord."
Kom eens naar het Feijenoordtopic man.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Faber praat met clubleiding over zijn toekomst bij PSV 26/02/2013 08:25
PSV gaat deze week rond de tafel zitten met assistent-trainer Ernest Faber. De rechterhand van Dick Advocaat krijgt dan te horen welke plannen de Eindhovense leiding met hem heeft. Het contract van de ex-speler van de club loopt nog een jaar door, maar beide partijen gaan desondanks toch in gesprek.
Waar is G ? Beneden ? Dat had niks met verliezen te maken werd al vanaf minuut 1 rotzooi naar beneden gesmeten. Ook triest hoor, niet dat ik dat verdedig, maar voorgaande jaren had ik gewoon een oude jas aan omdat ik elke wedstrijd wel een frietje, bier of frikandel kopte vanuit dat negervak naast het vorige uitvak. Dus de pot verwijt de ketel in dit geval. Boven moeten ze gewoon vangnetten maken of iets dergelijks.
Waar is G ? Beneden ? Dat had niks met verliezen te maken werd al vanaf minuut 1 rotzooi naar beneden gesmeten. Ook triest hoor, niet dat ik dat verdedig, maar voorgaande jaren had ik gewoon een oude jas aan omdat ik elke wedstrijd wel een frietje, bier of frikandel kopte vanuit dat negervak naast het vorige uitvak. Boven moeten ze gewoon vangnetten maken of iets dergelijks.
Waar is G ? Beneden ? Dat had niks met verliezen te maken werd al vanaf minuut 1 rotzooi naar beneden gesmeten. Ook triest hoor, niet dat ik dat verdedig, maar voorgaande jaren had ik gewoon een oude jas aan omdat ik elke wedstrijd wel een frietje, bier of frikandel kopte vanuit dat negervak naast het vorige uitvak. Boven moeten ze gewoon vangnetten maken of iets dergelijks.
Door dat soort actie zullen er wel netten komen, ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jep. Altijd. Draaide ik hem tijdens de wedstrijd binnenste buiten zodat de PSV fans het logo niet zagen en na de wedstrijd kon ik mooi undercover bij de Kuip om de leefgemeenschap van de Feyenoordsupporters te inspecteren.
Jep. Altijd. Draaide ik hem tijdens de wedstrijd binnenste buiten zodat de PSV fans het logo niet zagen en na de wedstrijd kon ik mooi undercover bij de Kuip om de leefgemeenschap van de Feyenoordsupporters te inspecteren.
Hoe kwam je uit het uitvak dan? Dat is toch redelijk goed afgeschermd tov "de doorgesnoven hoofden"?
Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef onlogisch het volgende: Hoe kwam je uit het uitvak dan? Dat is toch redelijk goed afgeschermd tov "de doorgesnoven hoofden"?
Jongen... Als ik met een Feyenoordjas in het uitvak kan zitten dan kan ik het ook regelen om na de wedstrijd niet met de combi's mee te hoeven. Gewoon kwestie van goede voorbereiding en zowel contact opnemen met PSV en Feyenoord.
Jongen... Als ik met een Feyenoordjas in het uitvak kan zitten dan kan ik het ook regelen om na de wedstrijd niet met de combi's mee te hoeven. Gewoon kwestie van goede voorbereiding en zowel contact opnemen met PSV en Feyenoord.
Binnestebuiten met een Feyenoordjas, ja daar is hogere wiskunde voor nodig
Ik vraag me enkel af hoe dat er in de praktijk uit ziet, niet mee hoeven met een verplichte combi
Ik vraag me enkel af hoe dat er in de praktijk uit ziet, niet mee hoeven met een verplichte combi
Als je de juiste mensen kent bij verschillende clubs is het zo lastig niet, en met juiste doel ik niet op bestuurders, eerder aan gasten van de catering, stewards, bij de NS of de politie. Zo heb ik al geregeld in stadions gezeten zónder kaartje, met een thuisvak-kaartje in het uitvak, uitvakkaart op het pluche en ook wat souvenirs van verschillende clubs.
Toen ik wat jonger was maakten we er als groep echt een sport van om zonder kaartje binnen te komen in verschillende stadions, zat je ineens na wat dwalen in de bestuurskamer bij Volendam, altijd leuk.
Lens zal wel weer precies worden geschorst voor de pot tegen die Joden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja. Las ergens 3 tot 5 wedstrijden als mogelijkheid, dus..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik weet nog wel dat hij tweeënhalf jaar geleden een strafschop gaf tegen PSV na een schwalbe van een Rkc speler. Die man is gewoon niet te vertrouwen, maar de KNJB houd daar zoals gewoonlijk weer geen reden mee
Dit gaat gewoon te ver. Geen wonder dat Lens zich zo verongelijkt voelde, hij weet wat voor vieze spelletjes er allemaal worden gespeeld. Precies hetzelfde dat ze hem tot Ajax willen schorsen, omdat dat punten voor de joden op kan leveren. Alleen een vraag stellen omdat Mathijsen gemeen is. Daar maken ze bij de KNJB gewoon misbruik van.
Het is nou niet bepaald een scheidsrechter die PSV goedgezind is en er meestal wel op kickt om in de aandacht te staan. Niks mis mee om dat te vermelden callie.
Het is nou niet bepaald een scheidsrechter die PSV goedgezind is en er meestal wel op kickt om in de aandacht te staan. Niks mis mee om dat te vermelden callie.
Of het nou Kuipers of Blom is. Er is altijd wel een reden voor PSV'ers om vooraf al te gaan huilen.