Jij valt op mannen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.
Ja, heb je daar een probleem mee?quote:
Dan zie ik er nog altijd niet de humor van in..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.
Helemaal niet. Vuile homo.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, heb je daar een probleem mee?
We weten nu eindelijk wel, dat je een echte Ajacied bent.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, heb je daar een probleem mee?
Ja, want alle Ajacieden zijn homooooo'squote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu eindelijk wel, dat je een echte Ajacied bent.
Toivonen is echt loco.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Haha, die Toivonen zet spelers meteen op scherp. Wel een beetje een rare actie.
'
(min 2:25)
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
Tot 3x toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..
Nee joh, Oeroude, kei-gezellige Brabants gemoedelijkheid.quote:
Niet serieus nemenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-feyenoord-overwegen
Wtf, puntenaftrek?
Zoals ik al eerder zei. Als het zoiets was als bij turkije-zwitserland (dus een massale vechtpartij) dan kan ik me er iets bij indenken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, puntenaftrek?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, puntenaftrek?
Daar gaan ze al de fout in.quote:De nieuwszender denkt
Dat lijkt me ook nog sterkquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De zwaarste straf die zou kunnen imo is een voorwaardelijke puntenaftrek.
Rare actie. Worden nog een leuke 2 maanden zoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
Mij ook. Maar met de kvnb weet je het maar nooit. Zeker gezien de gebeurtenissen met die grensrechter willen ze misschien een punt maken.quote:
Doet me denken aan dat spandoek toen in de Kuip. PSV-ers Spooren niet. Wat een rare actie zeg. En ook dat die gast niets terugdoet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rare actie. Worden nog een leuke 2 maanden zo
Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat spandoek toen in de Kuip. PSV-ers Spooren niet.
Locadia wel hoor.quote:Wat een rare actie zeg. En ook dat die gast niets terugdoet.
Kan niet wachtten tot deze man weer terug op de velden staatquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |