Komt er toch nog eens iets nuttigs uit die dementen.quote:Willy en René van de Kerkhof hebben geen goed woord over voor het gedrag van Jeremain Lens na de topper tussen Feyenoord en PSV. De aanvaller van PSV greep Joris Mathijsen in de catacomben bij het shirt en wordt een dag later flink bekritiseerd door de clubiconen. "Ik zou 'm een hele zware boete geven en als het nog een keer voorkomt ontslag op staande voet", oordeelt Willy.
"Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is na de wedstrijd", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Dit soort dingen moet je tijdens de wedstrijd oplossen, dan kun je het sportief oplossen. Ik schaam me diep dat dit soort spelers voor PSV speelt. Natuurlijk is hij gefrustreerd, maar als je dit doet hoor het niet bij PSV. Dit gaat de hele wereld over en dit verdient PSV niet. Je kunt je ook afvragen of mensen die om de ploeg heen staan goed hebben opgelet."
René is minder hard dan zijn broer: "Ik denk dat hij het zelf ook wel weet en niet meer zal doen", geeft hij aan. Wel spreekt De Blinde zijn afkeer uit over het incident. "Wat er na de wedstrijd gebeurde hoort niet bij het voetbal. De wedstrijd is afgelopen en op een gegeven moment moet je daar een streep achter zetten. Het liep uit de hand, na toch wel weer een slechte wedstrijd van PSV."
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)quote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef xSoDx het volgende:
Een geld boete
Zet em dan voor 3a4 weken in het 2de eftal neer..
Over demente gesproken. Willem zat half te janken bij EL toen hij in de kuip stond. Ik dacht dat hij terplekke zou sterven.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef De_Pel het volgende:
OT:
[..]
Komt er toch nog eens iets nuttigs uit die dementen.
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)
Ook kreeg hij een boete (die naar het goed doel ging).
Wat is verschil dan?
Als het maar hoog genoeg is gaat het uiteindelijk wel een keer indruk maken ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.
Dus ook bij Suarez, die 6 (of was het 7) wedstrijden kreeg van de "knjb"...
Of denk je zelf dat een geld boete indruk maakt op die verwende ventjes?
Tuurlijk maakt dat geen indruk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.
Dus ook bij Suarez, die 6 (of was het 7) wedstrijden kreeg van de "knjb"...
Of denk je zelf dat een geld boete indruk maakt op die verwende ventjes?
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..quote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat geen indruk.
Als suarez dit in engeland of in CL had gedaan had hij trouwens 15 wedstrijden gekregen. Die knjb was nog mild.
Was inderdaad een bizarre overtredingquote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat geen indruk.
Als suarez dit in engeland of in CL had gedaan had hij trouwens 15 wedstrijden gekregen. Die knjb was nog mild.
knjb is echt wel voor Ajax hoor kijk maar naar gister ze werden zo gematst dat ze 2 goals cadeau kregen!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..
Dat zag je gister ook weer met die faal acties van de scheids.,
Zet je eierdop is af knulletje, dat de knvb slecht is geef ik je gelijk in maar ze zijn echt niet pro-ajax hoor..
Maar, als iemand kritiek heeft op je clubje zijn het natuurlijk altijd de "huilie huilie neuzen" en de knjb..
Jij begint zelf over knjb. Zo van de knvb heeft suarez wel voor 7 wedstrijden geschorst hoor!!!!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..
Dat zag je gister ook weer met die faal acties van de scheids.,
Zet je eierdop is af knulletje, dat de knvb slecht is geef ik je gelijk in maar ze zijn echt niet pro-ajax hoor..
Maar, als iemand kritiek heeft op je clubje zijn het natuurlijk altijd de "huilie huilie neuzen" en de knjb..
Als jij het over de knvb heb post je 99 vd 100x knjb, zelfs in psv berichten..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij begint zelf over knjb. Zo van de knvb heeft suarez wel voor 7 wedstrijden geschorst hoor!!!!
Daar was mijn reactie op. En jij begint gelijk weer over huilie huilie??
Laat maar zien. 99 van de 100 ben benieuwd.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Als jij het over de knvb heb post je 99 vd 100x knjb, zelfs in psv berichten..
Huilie
Blijft leukquote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja leuk, die is al 35 keer voorbij gekomen.
Ik snap hem niet, Mathijssen is toch niet dik? Ook niet bruin trouwens..quote:
Erik "madmen" Pieters had joris driepinter dwars door die ruit geslagen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Lens is gewoon een mongool, het "ik pak hem zo wel" zeggen is echt te debiel voor woorden en dan ook nog hem meteen bij zijn shirt pakken. Als hij gewoon naar hem toe liep, van hem af bleef en desnoods wat felle woorden deed uitwisselen van hey joris eikel waarom gaf je mij die elleboog ..
Of zou Pietertje een nieuwe trend hebben gestart?
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, Mathijssen is toch niet dik? Ook niet bruin trouwens..
Ik wist niet dat Pieters meerdere personen was?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Erik "madmen" Pieters had joris driepinter dwars door die ruit geslagen.
schizofreenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pieters meerdere personen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |