Komt er toch nog eens iets nuttigs uit die dementen.quote:Willy en René van de Kerkhof hebben geen goed woord over voor het gedrag van Jeremain Lens na de topper tussen Feyenoord en PSV. De aanvaller van PSV greep Joris Mathijsen in de catacomben bij het shirt en wordt een dag later flink bekritiseerd door de clubiconen. "Ik zou 'm een hele zware boete geven en als het nog een keer voorkomt ontslag op staande voet", oordeelt Willy.
"Ik schaam me diep voor wat er gebeurd is na de wedstrijd", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Dit soort dingen moet je tijdens de wedstrijd oplossen, dan kun je het sportief oplossen. Ik schaam me diep dat dit soort spelers voor PSV speelt. Natuurlijk is hij gefrustreerd, maar als je dit doet hoor het niet bij PSV. Dit gaat de hele wereld over en dit verdient PSV niet. Je kunt je ook afvragen of mensen die om de ploeg heen staan goed hebben opgelet."
René is minder hard dan zijn broer: "Ik denk dat hij het zelf ook wel weet en niet meer zal doen", geeft hij aan. Wel spreekt De Blinde zijn afkeer uit over het incident. "Wat er na de wedstrijd gebeurde hoort niet bij het voetbal. De wedstrijd is afgelopen en op een gegeven moment moet je daar een streep achter zetten. Het liep uit de hand, na toch wel weer een slechte wedstrijd van PSV."
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)quote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef xSoDx het volgende:
Een geld boete
Zet em dan voor 3a4 weken in het 2de eftal neer..
Over demente gesproken. Willem zat half te janken bij EL toen hij in de kuip stond. Ik dacht dat hij terplekke zou sterven.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef De_Pel het volgende:
OT:
[..]
Komt er toch nog eens iets nuttigs uit die dementen.
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Suarez kreeg 2 wedstrijden "straf" na zijn bijten (omdat ze toch wel wisten dat hij geschorst zou worden door de kvnb). Paar dagen laten speelde hij wel mee tegen Madrid. (lekkere straf dan)
Ook kreeg hij een boete (die naar het goed doel ging).
Wat is verschil dan?
Als het maar hoog genoeg is gaat het uiteindelijk wel een keer indruk maken ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.
Dus ook bij Suarez, die 6 (of was het 7) wedstrijden kreeg van de "knjb"...
Of denk je zelf dat een geld boete indruk maakt op die verwende ventjes?
Tuurlijk maakt dat geen indruk.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Geld boetes zijn onzin wanneer er dusdanig verdient word door spelers.
Dus ook bij Suarez, die 6 (of was het 7) wedstrijden kreeg van de "knjb"...
Of denk je zelf dat een geld boete indruk maakt op die verwende ventjes?
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..quote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat geen indruk.
Als suarez dit in engeland of in CL had gedaan had hij trouwens 15 wedstrijden gekregen. Die knjb was nog mild.
Was inderdaad een bizarre overtredingquote:Op maandag 25 februari 2013 14:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat geen indruk.
Als suarez dit in engeland of in CL had gedaan had hij trouwens 15 wedstrijden gekregen. Die knjb was nog mild.
knjb is echt wel voor Ajax hoor kijk maar naar gister ze werden zo gematst dat ze 2 goals cadeau kregen!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..
Dat zag je gister ook weer met die faal acties van de scheids.,
Zet je eierdop is af knulletje, dat de knvb slecht is geef ik je gelijk in maar ze zijn echt niet pro-ajax hoor..
Maar, als iemand kritiek heeft op je clubje zijn het natuurlijk altijd de "huilie huilie neuzen" en de knjb..
Jij begint zelf over knjb. Zo van de knvb heeft suarez wel voor 7 wedstrijden geschorst hoor!!!!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk om Ajax te helpen..
Dat zag je gister ook weer met die faal acties van de scheids.,
Zet je eierdop is af knulletje, dat de knvb slecht is geef ik je gelijk in maar ze zijn echt niet pro-ajax hoor..
Maar, als iemand kritiek heeft op je clubje zijn het natuurlijk altijd de "huilie huilie neuzen" en de knjb..
Als jij het over de knvb heb post je 99 vd 100x knjb, zelfs in psv berichten..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij begint zelf over knjb. Zo van de knvb heeft suarez wel voor 7 wedstrijden geschorst hoor!!!!
Daar was mijn reactie op. En jij begint gelijk weer over huilie huilie??
Laat maar zien. 99 van de 100 ben benieuwd.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Als jij het over de knvb heb post je 99 vd 100x knjb, zelfs in psv berichten..
Huilie
Blijft leukquote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja leuk, die is al 35 keer voorbij gekomen.
Ik snap hem niet, Mathijssen is toch niet dik? Ook niet bruin trouwens..quote:
Erik "madmen" Pieters had joris driepinter dwars door die ruit geslagen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Lens is gewoon een mongool, het "ik pak hem zo wel" zeggen is echt te debiel voor woorden en dan ook nog hem meteen bij zijn shirt pakken. Als hij gewoon naar hem toe liep, van hem af bleef en desnoods wat felle woorden deed uitwisselen van hey joris eikel waarom gaf je mij die elleboog ..
Of zou Pietertje een nieuwe trend hebben gestart?
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, Mathijssen is toch niet dik? Ook niet bruin trouwens..
Ik wist niet dat Pieters meerdere personen was?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Erik "madmen" Pieters had joris driepinter dwars door die ruit geslagen.
schizofreenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pieters meerdere personen was?
Jij valt op mannen?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.
Ja, heb je daar een probleem mee?quote:
Dan zie ik er nog altijd niet de humor van in..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar wel lelijk. Net als Stroothoofd.
Helemaal niet. Vuile homo.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, heb je daar een probleem mee?
We weten nu eindelijk wel, dat je een echte Ajacied bent.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, heb je daar een probleem mee?
Ja, want alle Ajacieden zijn homooooo'squote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We weten nu eindelijk wel, dat je een echte Ajacied bent.
Toivonen is echt loco.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Haha, die Toivonen zet spelers meteen op scherp. Wel een beetje een rare actie.
'
(min 2:25)
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
Tot 3x toe.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..
Nee joh, Oeroude, kei-gezellige Brabants gemoedelijkheid.quote:
Niet serieus nemenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-feyenoord-overwegen
Wtf, puntenaftrek?
Zoals ik al eerder zei. Als het zoiets was als bij turkije-zwitserland (dus een massale vechtpartij) dan kan ik me er iets bij indenken.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, puntenaftrek?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, puntenaftrek?
Daar gaan ze al de fout in.quote:De nieuwszender denkt
Dat lijkt me ook nog sterkquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De zwaarste straf die zou kunnen imo is een voorwaardelijke puntenaftrek.
Rare actie. Worden nog een leuke 2 maanden zoquote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
Mij ook. Maar met de kvnb weet je het maar nooit. Zeker gezien de gebeurtenissen met die grensrechter willen ze misschien een punt maken.quote:
Doet me denken aan dat spandoek toen in de Kuip. PSV-ers Spooren niet. Wat een rare actie zeg. En ook dat die gast niets terugdoet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rare actie. Worden nog een leuke 2 maanden zo
Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat spandoek toen in de Kuip. PSV-ers Spooren niet.
Locadia wel hoor.quote:Wat een rare actie zeg. En ook dat die gast niets terugdoet.
Kan niet wachtten tot deze man weer terug op de velden staatquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar een rare reactie van Toivonen inderdaad..
Die gast spoort niet en toen die directeur Fons Spooren in opspraak kwam hing dat spandoek er tegen PSV. Maar goed was niet algemeen bedoeld voor alle PSV-ers maar moest er even aan denken.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef SMMR het volgende:
[..]
Kan niet wachtten tot deze man weer terug op de velden staat![]()
Toivonen
Is in de jaren dat die echt in de basis stond ook geen kampioen geworden. Daarnaast zie je dat een andere speler op die plek er minimaal evenveel inschiet (Wijnaldem heeft er al 13). Geeft ook niet altijd elke wedstrijd en misdraagt zich ook vaak. Je moet hem niet groter maken dan dat hij is.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef SMMR het volgende:
[..]
Toivonen
Dat lachje van Dickie op 3.00quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
Ondanks dat hij ons (nog) geen kampioen heeft gemaakt geniet ik van deze man. De manier waarop hij ervoor zorgt dat supporters van de "concurrentie" met schuim om de bek over deze man praten vind ik geweldigquote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Is in de jaren dat die echt in de basis stond ook geen kampioen geworden. Daarnaast zie je dat een andere speler op die plek er minimaal evenveel inschiet (Wijnaldem heeft er al 13). Geeft ook niet altijd elke wedstrijd en misdraagt zich ook vaak. Je moet hem niet groter maken dan dat hij is.
Al vind ik hem de beste kopper van NEderland en misschien een van de betere van Europa. Wat kan die vent koppen zeg.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:55 schreef SMMR het volgende:
[..]
Toivonen
Zelf denk ik dat zijn gedrag ook punten kost. Dat zie je ook bij een Suarez. Die krijgt nooit meer een penalty. PSV staat door hem, van Bommel en Strootman in de schijnwerpers en dan heb je vaker de schijn tegen. Ik geniet als objectieve supporter vooral van zijn kopballen. Prachtig gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:05 schreef SMMR het volgende:
[..]
Ondanks dat hij ons (nog) geen kampioen heeft gemaakt geniet ik van deze man. De manier waarop hij ervoor zorgt dat supporters van de "concurrentie" met schuim om de bek over deze man praten vind ik geweldig. Verder maakt hij wel regelmatig schitterende doepunten
Als hij niet geblesseerd was geraakt had het er toch wel anders uitgezien voor PSV denk ik (meer punten dus) is toch veel meer een aanspeelpunt dan Wijnaldum.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Is in de jaren dat die echt in de basis stond ook geen kampioen geworden. Daarnaast zie je dat een andere speler op die plek er minimaal evenveel inschiet (Wijnaldem heeft er al 13). Geeft ook niet altijd elke wedstrijd en misdraagt zich ook vaak. Je moet hem niet groter maken dan dat hij is.
Al vind ik hem de beste kopper van NEderland en misschien een van de betere van Europa. Wat kan die vent koppen zeg.
Hij is ook vaak onzichtbaar. Ik zou het niet durven gokken. Wijnaldum heeft ook veel belangrijke goals gemaakt. Heeft ook tijden gehad dat er best kritiek op hem was geweest. Als Boëtius geen knieblessure had gehad hadden we al op de Coolsingel gestaan denk ;-)quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij niet geblesseerd was geraakt had het er toch wel anders uitgezien voor PSV denk ik (meer punten dus) is toch veel meer een aanspeelpunt dan Wijnaldum.
Niet helemaal mee eens, maar ik denk wel dat het ontbreken van zowel v. Bommel als Toivonen PSV de overwinning heeft gekost. Qua vechtlust hou je niet veel over zodra die 2 ontbreken.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij niet geblesseerd was geraakt had het er toch wel anders uitgezien voor PSV denk ik (meer punten dus) is toch veel meer een aanspeelpunt dan Wijnaldum.
Ik denk dat wij daar veel meer last van hebben met Mertens dan met Toivonen hoor. Toivonen is een beetje een smeerlap en lomperik als hij het duel aan gaat als de ander de bal heeft maar niet als hij aan de bal is.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat zijn gedrag ook punten kost. Dat zie je ook bij een Suarez. Die krijgt nooit meer een penalty. PSV staat door hem, van Bommel en Strootman in de schijnwerpers en dan heb je vaker de schijn tegen. Ik geniet als objectieve supporter vooral van zijn kopballen. Prachtig gewoon.
Het ging me niet zozeer om die wedstrijd van gisteren maar dat het team meer in balans is met Toivonen op 10 dan met Wijnaldum op 10, dat zou punten op moeten leveren, maar het blijft theorie uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar ik denk wel dat het ontbreken van zowel v. Bommel als Toivonen PSV de overwinning heeft gekost. Qua vechtlust hou je niet veel over zodra die 2 ontbreken.
Je kan Suarez en Mertens op dit gebied echt niet met elkaar vergelijken imo. Mertens is gewoon irritant. Suarez is ook altijd irritant, nog wel overtreffende trap van Mertens imo, maar bij Suarez zit er wel altijd een idee achter. Er is geen speler in Europa beter dan Suarez op het gebied van zuigen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mertens daar in tegen wordt nog irritanter als Suarez bijna (ik overdrijf maar ik vind het gewoon irritant).
Je trekt heel mijn tekst uit zijn context EN je negeert het belangrijkste deel. I say .. fuck you.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan Suarez en Mertens op dit gebied echt niet met elkaar vergelijken imo. Mertens is gewoon irritant. Suarez is ook altijd irritant, nog wel overtreffende trap van Mertens imo, maar bij Suarez zit er wel altijd een idee achter. Er is geen speler in Europa beter dan Suarez op het gebied van zuigen.
Sorry man.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je trekt heel mijn tekst uit zijn context EN je negeert het belangrijkste deel. I say .. fuck you.
Ja hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Guitarist man leef jij ook nog!
Hebben de verantwoordelijkheden die bij het modschap hoorde je zo hard afgeschrokken?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hoor
Ben alleen niet zo heel veel meer op FOK!
Hehehehequote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben de verantwoordelijkheden die bij het modschap hoorde je zo hard afgeschrokken?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:29 schreef ZeeOtter het volgende:
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |