quote:Op maandag 25 februari 2013 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hahahaha ja he. Je kan weer gaan.
Hallo KNJBquote:
Die laatste alineaquote:
Mocht dit waar zijn, dan kan de KNVB inpakken. Dat zou het allerdebielste ooit zijn.quote:
Tenzij het natuurlijk bij Ajax - ADO was gebeurd.quote:
Dan is het ineens huiliehuilie.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tenzij het natuurlijk bij Ajax - ADO was gebeurd.
"Hullie begonnen! Is nie eerlijk nie!"quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dan is het ineens huiliehuilie.
Nee, dan was een interne boete ofzo wél genoeg geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dan is het ineens huiliehuilie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Hullie begonnen! Is nie eerlijk nie!"
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan was een interne boete ofzo wél genoeg geweest
Echt onvoorstelbaar hoe mensen pogingen doen om op de publiciteitstrein te springen, wat een debiel, beste oplossing is dat blad uit de schappen te halen, werd toch niet gelezenquote:
Jij bent wel een prachtuser met vier clubsquote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 25-02-2013 om 14:08:03#PSV kan tot morgenvroeg 11 uur reageren op catacombent-incident. Daarna volgt eventueel schikkingsvoorstel voor #Lens. reageer retweet
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent wel een prachtuser met vier clubs
Firefox1, ben jij het?
Nee hoor, the one and only WZAquote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Firefox1, ben jij het?
Dat kan niet. FireFox had Ajax verlaten.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Firefox1, ben jij het?
Nu je het zegt... ik mis een AZ-referentie.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan niet. FireFox had Ajax verlaten.
Milan sinds vorige weekquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik mis een AZ-referentie.
Die knul weet niet van ophoudenquote:
Nu is het alweer 15 min. Aan de eind van de week, is het waarschijnlijk een uur.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Haringkop het volgende:
Ach we kunnen alle namen opnoemen van spelers die wat verkeerd hebben gedaan. Maar ik vind wel het grote verschil dat Lens gewoon serieus 15 minuten kan nadenken voordat hij wat gaat doen, de rest reageert alleen wat overdreven op de situatie die daarna ontstaat. Maar die reacties komen meer vanuit intuïtie/instinct dan uit rationeel denken.. hoewel sommige met rationeel denken volgens mij niet tot anders handelen komen
Puntenaftrek zou de knvb wel goed uitkomen. Ik zei het gisteren nog. de knvb zal ajax wel ff een handje helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |