Strootman had ik goed!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef Buitendam het volgende:
Die RubenSosa-Bingo is trouwens wel een dikke domper geworden, he?
heb wel godverdomme geroepen toen strootman geel kreeg (omdat hij dan weer geschorst is) telt dat ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je Bingo! geroepen? Anders is het liedje zingen he?
Deed ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
heb wel godverdomme geroepen toen strootman geel kreeg (omdat hij dan weer geschorst is) telt dat ook?
Die boete mag toch maximaal maar 5% van je salaris zijn ofzo?quote:PSV legt Jeremain Lens maximale geldboete op voor 'onacceptabel gedrag'
EINDHOVEN - PSV legt Jeremain Lens de maximale geldboete op. Technisch manager van PSV Marcel Brands noemt het gedrag van Jeremain Lens na afloop van Feyenoord - PSV onacceptabel. Lens en de club hebben hun excuses aangeboden. De boete die Lens moet betalen wordt gedoneerd aan een goed doel. PSV legt Lens geen schorsing op, omdat de club van mening is dat je een speler het hardst treft in zijn portemonnee.
Lens zegt dat hij Mathijsen niet had moeten opwachten. Volgens hem ontstond het tumult daarna, waarbij iedereen de boel alleen maar wilde sussen. Er is volgens Lens niets beledigends gezegd. Hij stelt dat hij zich zo gedroeg door de emoties die vrijkwamen over de manier waarop hij door Mathijsen verdedigd werd.
Gesprek
De directie van PSV praatte maandagmorgen met Jeremain Lens over zijn gedrag zondag na de wedstrijd tegen Feyenoord. Het gesprek vond plaats op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. Aan tafel zaten algemeen directeur Tiny Sanders, technisch manager Marcel Brands, trainer Dick Advocaat, aanvoerder Mark van Bommel en Lens zelf.
De aanklager betaald voetbal van de KNVB buigt zich momenteel over de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd in De Kuip. Later op de maandag wordt daar meer over duidelijk.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 25-02-2013 om 12:28:32KNVB onderzoekt ook gedrag Mertens na incident in Kuip-catacomben. #FEYpsv (@Mvan_berkel) http://t.co/AbPZG8pWV4 reageer retweet
Hoeveel kansen heeft die gehad dan? en hoeveel aantoonbare blunders. Echt belachelijk Dickie zwicht gewoon voor de media is mijn mening. Er kwam wat druk en gelijk zet die een veel mindere keeper in doel. Waterman prima aan de bal viel me echt op gisteren maar ja als je geen bal tegenhoudt heeft dat weinig zin.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had ik van te voren ook al aangegeven (volgens mij in vi topic, toen gijp zat te roepen dat het weleens een makkelijk dag zou worden voor pelle tegen peppi en kokki).
De 2x in eindhoven was marcelo hem in de lucht althans gewoon de baas. En dat was gisteren niet anders. Marcelo is ook iets van 1.90 ofzo. Maar goed over de grond zijn die 2 achterin gewoon kwetsbaar en scoort hij op die manier (en in de bekerwedstrijd werd marcelo ook over de grond geklopt).
[..]
Dat zullen we nooit weten of die zit of niet. Feit blijft wel, dat als je als keeper uitkomt je hem ook moet hebben.
Tyton is een betere keeper. Maar heb je gezien hoe rustig waterman is met terugspeelballen? En zelfs bij corners is hij beter dan tyton.
In potentie is hij 1 van de 3 beste keepers van nederland, maar toen hij mocht spelen leek het wel een keeper van het niveau plek 10-15.
Mathijsenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
Mathijssen zal wel weer geen schorsing krijgen voor die elleboogactie.
Marcelo kreeg wel gelijk een schorsing toen in de actie met hoessen. Ziet er wel gelijkwaardig uit.
De verwachtingen van Ajacieden die na 34 minuten voetbal en een 0-1 achterstand tegen nota bene ADO de tv uitzetten zijn niet al te serieus te nemen. Misschien dat er andere figuren hier met je in discussie willen, maar tegen zulks een treurnis is niet op te boksen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
Ah, een geldboete. PSV durft wel zeg.
Denk dat de aanklager het hier toch niet bij laat zitten.
quote:
Situatie Mathijsen is gezien door de scheids, Marcelo toen niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
Marcelo kreeg wel gelijk een schorsing toen in de actie met hoessen. Ziet er wel gelijkwaardig uit.
Verschil is wel dat dit niet heel goed in beeld is en de scheidsrechter dit beoordeeld heeft. Dus even die eierdop afdoen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
TV stond gewoon aan hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De verwachtingen van Ajacieden die na 34 minuten voetbal en een 0-1 achterstand tegen nota bene ADO de tv uitzetten zijn niet al te serieus te nemen. Misschien dat er andere figuren hier met je in discussie willen, maar tegen zulks een treurnis is niet op te boksen.
[..]
Vorig jaar heeft ie het ook niet laten zien he. Is bang om in duels te gaan en de verdediging vervloekte hem keer op keer. Je verliest punten, wat moet je doen als trainer dan? Het zo laten staan en met kerst 9 punten achter staan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef jakees het volgende:
[..]
Hoeveel kansen heeft die gehad dan? en hoeveel aantoonbare blunders. Echt belachelijk Dickie zwicht gewoon voor de media is mijn mening. Er kwam wat druk en gelijk zet die een veel mindere keeper in doel. Waterman prima aan de bal viel me echt op gisteren maar ja als je geen bal tegenhoudt heeft dat weinig zin.
Valt me tegen deze 'naïviteit'. "Treft het hardst in zijn portemonnee..."quote:Op maandag 25 februari 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die boete mag toch maximaal maar 5% van je salaris zijn ofzo?![]()
Verder twijfelt PSV in dit bericht wel openlijk aan de topsportmentaliteit van Lens.
Man als ik een film ga kijken als we achter komen dan kan ik EL afzeggen. Namaaksupporter zeg!quote:
Ja, echt een onbegrijpelijk stukje tekst.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt me tegen deze 'naïviteit'. "Treft het hardst in zijn portemonnee..."![]()
Als er nou een racistische opmerking was gemaakt, oke. Maar nu...
Prima, maar waar die scheids liep kon hij nooit zien dat mathijssen het expres deed natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Situatie Mathijsen is gezien door de scheids, Marcelo toen niet.
Probeer je nou grappig te doen ofzo met dat laatste. Ik had je hoger zitten dan de rest hier omdat je gewoon normaal overkomt.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef jakees het volgende:
[..]
Verschil is wel dat dit niet heel goed in beeld is en de scheidsrechter dit beoordeeld heeft. Dus even die eierdop afdoen.
Dat in combinatie met het achterwege laten vanjouw posts die beginnen met 'Ik denk' zou hoe dan ook een kwaliteitsinjectie zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we hier vooral over PSV hebben.
Boefje.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het achterwege laten vanjouw posts die beginnen met 'Ik denk' zou hoe dan ook een kwaliteitsinjectie zijn.
Kuipers omschreef het als een ongelukkige botsing.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Prima, maar waar die scheids liep kon hij nooit zien dat mathijssen het expres deed natuurlijk.
De Ruben in de comments onder het filmpje over de NOS zijn subjectiviteit was echt van jou hequote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef RubenSosa het volgende:
Ja dat kan best zo zijn, maar hij staat er wel achter. De camerabeelden geven aan dat hij lens opving met zijn elleboog. Bewust.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuipers omschreef het als een ongelukkige botsing.
Bewust dat is slechts speculeren van jouw kant.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dat kan best zo zijn, maar hij staat er wel achter. De camerabeelden geven aan dat hij lens opving met zijn elleboog. Bewust.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Ruben in de comments onder het filmpje over de NOS zijn subjectiviteit was echt van jou he
Je ziet duidelijk dat mathijsen een beweging maakt richting lens.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Bewust dat is slechts speculeren van jouw kant.
Camerabeelden zijn niet meer van belang. Scheids heeft het gezien, heeft het beoordeeld en daarmee is het afgedaan. Essentieel verschil met het geval Marcelo.
Ik vind dat niet zo heel duidelijk te zien. Hij vangt hem wel op ja. Kan je geel voor geven.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat mathijsen een beweging maakt richting lens.
En dat laatste had ik toch al toegegeven of moet ik het nog een keer doen?
Wat is je volledige naam?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]Sinds wanneer kan je je registreren bij de NOS?
En nee ik heet geen ruben in het echt. Dus ben het in ieder geval niet.
Deed Marcelo bij Hoesen ook, was voor velen duidelijk donker rood.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo heel duidelijk te zien. Hij vangt hem wel op ja. Kan je geel voor geven.
Calimero kaart spelen is niet sterk dat geef ik toe. Probeer dan wel niet telkens zinnen als "bij jullie wel bij ons niet" in meningen te zetten.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Prima, maar waar die scheids liep kon hij nooit zien dat mathijssen het expres deed natuurlijk.
[..]
Probeer je nou grappig te doen ofzo met dat laatste. Ik had je hoger zitten dan de rest hier omdat je gewoon normaal overkomt.
Is toch vrij logisch dat ik dit aanhaal. Marcelo krijgt voor hetzelfde wat mathijsen doet 3 wedsrijden. Nou oke dat het beoordeeld is, jammer dat de regels zo zijn.
Niet elke andere mening is gelijk calimero gedrag.![]()
Jullie trekken die kaart altijd wel heel snel.
Joris Mathijsenquote:
Begreep ook de scheidsrechter niet. Die had zich niet zo moeten laten wegsturen net als Advocaat. Maar 100% verantwoordelijkheid Lens natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Mathijsen mazzelt dat zijn beuk niet werd gezien, waar PSV een paar weken terug nog mazzelde met een overduidelijke handsbal in de eigen 16 door Marcelo (tegenstander weet ik niet meer) dus dat is niet zo erg.
Dat Lens het de aanklager zo makkelijk maakt om overduidelijk de aanstichter te zijn van de ongeregeldheden in de catacomben is oliedom. Ik begrijp ook niet waarom men hem daar liet staan, van de PSV'ers.
Vond ik ook echt bizar en de consequenties kunnen dramatisch zijn. Sta je als koploper twee punten los van de concurrenten en dan nog jezelf zo benadelen. Je speelt al zonder Strootman, volgende week. Nu is het maar afwachten wat er met Lens en Mertens gaat gebeuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef jakees het volgende:
[..]
Begreep ook de scheidsrechter niet. Die had zich niet zo moeten laten wegsturen net als Advocaat. Maar 100% verantwoordelijkheid Lens natuurlijk.
Dit zal niet snel meer gebeuren zo laat na een wedstrijd dat weet ik zeker.
matig.quote:
maar jij bent dus ook FiliusDeorum ..quote:
Je na die Mertens grap vond ik dit ook wel een geslaagde. Al trapte jij er blijkbaar in.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is wat ik dus voor ogen had met het opkrikken van de kwaliteit in 't topic.
Blijkbaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je na die Mertens grap vond ik dit ook wel een geslaagde. Al trapte jij er blijkbaar in.
Nee ik ben FRRotterdamFR op Youtubequote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
maar jij bent dus ook FiliusDeorum ..
Lens durfde dat ook alleen maar bij die opa. Hij was allang blij dat BMI geblesseerd was uitgevallen. Dan had ie echt niet zo tof gedaan in de catacomben.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die bange blik bij Mathijsen blijft priceless.
Wat heeft Mertens gedaan dan? Ik vond Tyton en ook Verhoek niet helemaal vrijuit gaan. Tyton schopte en Verhoek had zijn hand op de keel van Lens. Al was dat wel heel kort volgens mij was dit niet bewust (beetje met Feyenoord bril op).quote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vond ik ook echt bizar en de consequenties kunnen dramatisch zijn. Sta je als koploper twee punten los van de concurrenten en dan nog jezelf zo benadelen. Je speelt al zonder Strootman, volgende week. Nu is het maar afwachten wat er met Lens en Mertens gaat gebeuren.
Caland trollde met Mertens, en die boer trapt daar inquote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat heeft Mertens gedaan dan? Ik vond Tyton en ook Verhoek niet helemaal vrijuit gaan. Tyton schopte en Verhoek had zijn hand op de keel van Lens. Al was dat wel heel kort volgens mij was dit niet bewust (beetje met Feyenoord bril op).
Jakees ookquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland trollde met Mertens, en die boer trapt daar in
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef Caland het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 25-02-2013 om 12:28:32KNVB onderzoekt ook gedrag Mertens na incident in Kuip-catacomben. #FEYpsv (@Mvan_berkel) http://t.co/AbPZG8pWV4 reageer retweet
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef Buitendam het volgende:
Nu is het maar afwachten wat er met Lens en Mertens gaat gebeuren.
Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat heeft Mertens gedaan dan? Ik vond Tyton en ook Verhoek niet helemaal vrijuit gaan. Tyton schopte en Verhoek had zijn hand op de keel van Lens. Al was dat wel heel kort volgens mij was dit niet bewust (beetje met Feyenoord bril op).
had je iets anders verwacht dan van die grafkop.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.
Ja een beetje duwen. Is normaal gewoon geel. Geen complete knokpartij hoor. Als je dan Zwitserland - Turkije zag dan was het wel wat anders.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.
Hehe, plaatje had ik niet gezien. Mooi dat Mertens dan in ieder geval opgesteld gaat worden volgende weekquote:
Had hij wel nodig, even die frustratie kwijt. Spaart ons tegen weer een consult uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zou je hem dan slaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat Tyton echt verkeerd doet. Ik zie het meer als enorme moeite doen om iedereen uit elkaar te houden. Maar hier zie je nog duidelijker Marcelo die uithaalt![]()
En kudo's voor Wilfred. Mag ook eens een keer gezegd worden.
Zou wel graag Immersje eens tegenkomen. Tering wat een zielig figuur
Het zijn allemaal rare figuren. Zo'n Lens, Immers, Verhoek, Bouma... Je zit er toch gewoon met plaatsvervangende schaamte naar te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat Tyton echt verkeerd doet. Ik zie het meer als enorme moeite doen om iedereen uit elkaar te houden. Maar hier zie je nog duidelijker Marcelo die uithaalt![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht dan van die grafkop.
Dat maakt je net zo zielig (geweld met geweld enzo).quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Party @ 0:55 blijft tamelijk briljantquote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is daar de hele ophef overquote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef jakees het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt je net zo zielig (geweld met geweld enzo).
Maar Tyton op 20, 21 seconden maakt een soort van trappende beweging.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef jakees het volgende:
Maar Tyton op 20, 21 seconden maakt een soort van trappende beweging.
Lodewijks die aan Kaiserslautern refereert, moest ik wel om lachen jaquote:
Ik vind het ook echt overdreven. Als Barca en Real elkaar in de haren vliegen zitten we met z'n allen in de Geer en Goor stijl te gieren voor de tv, maar als Feyenoord en PSV dat doen is het land te klein en opent het journaal ermee...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar de hele ophef over. Dit incident wordt steeds grappiger, volgende week wordt er van een massaslachting en een bloedbad gesproken
Ja maar het heeft wel veel exposure gekregen dus KNVB zal denk ik wel straffen uitdelen ik gok Lens 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar de hele ophef over. Dit incident wordt steeds grappiger, volgende week wordt er van een massaslachting en een bloedbad gesproken
Dat Lens fout zit is duidelijk, maar ik las/hoorde overal dat Tyton getrapt zou hebben, en dan blijkt dit het bewijs te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja maar het heeft wel veel exposure gekregen dus KNVB zal denk ik wel straffen uitdelen ik gok Lens 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk.
Je kan het zielig vinden (goede onderbouwing ook) maar ik zie het echt zo. Ik vind niet dat er iets mee moet gebeuren maar dat is het enige wat niet duwen gerelateerd is.quote:
Hopelijk krijgt Tyton 3 wedstrijden en krijgt de rest een waarschuwing.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Lens fout zit is duidelijk, maar ik las/hoorde overal dat Tyton getrapt zou hebben, en dan blijkt dit het bewijs te zijn.
Als zijn been hoger was gekomen had hij best iemands hoofd kunnen raken. En dat is nog maar een kleine stap van de grensrechter bij de Buitenboys vandaan...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Tyton 3 wedstrijden en krijgt de rest een waarschuwing.
trolololololooooooo
Schappelijk idee. Gebeurt er dit jaar in ieder geval iets op het Stadhuisplein.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zijn been hoger was gekomen had hij best iemands hoofd kunnen raken. En dat is nog maar een kleine stap van de grensrechter bij de Buitenboys vandaan...
Ik pleit voor een publieke terechtstelling als voorbeeld voor de jeugd.
Geen onderbouwing nodig. Je loopt te overdrijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Je kan het zielig vinden (goede onderbouwing ook) maar ik zie het echt zo. Ik vind niet dat er iets mee moet gebeuren maar dat is het enige wat niet duwen gerelateerd is.
Nee hoor hij maakt een niet natuurlijke beweging met links wat een beetje op schoppen lijkt. Nogmaals van mij hoeft er niets mee te gebeuren je ziet het ook wel redelijk vaag in dat andere filmpje. Dus waar overdrijf ik?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen onderbouwing nodig. Je loopt te overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |