Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat heeft Mertens gedaan dan? Ik vond Tyton en ook Verhoek niet helemaal vrijuit gaan. Tyton schopte en Verhoek had zijn hand op de keel van Lens. Al was dat wel heel kort volgens mij was dit niet bewust (beetje met Feyenoord bril op).
had je iets anders verwacht dan van die grafkop.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.
Ja een beetje duwen. Is normaal gewoon geel. Geen complete knokpartij hoor. Als je dan Zwitserland - Turkije zag dan was het wel wat anders.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zijn allemaal omhooggevallen standjes. Die Immers kreeg ook echt een complete waas voor de ogen, had ik het idee.
Hehe, plaatje had ik niet gezien. Mooi dat Mertens dan in ieder geval opgesteld gaat worden volgende weekquote:
Had hij wel nodig, even die frustratie kwijt. Spaart ons tegen weer een consult uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zou je hem dan slaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat Tyton echt verkeerd doet. Ik zie het meer als enorme moeite doen om iedereen uit elkaar te houden. Maar hier zie je nog duidelijker Marcelo die uithaalt![]()
En kudo's voor Wilfred. Mag ook eens een keer gezegd worden.
Zou wel graag Immersje eens tegenkomen. Tering wat een zielig figuur
Het zijn allemaal rare figuren. Zo'n Lens, Immers, Verhoek, Bouma... Je zit er toch gewoon met plaatsvervangende schaamte naar te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat Tyton echt verkeerd doet. Ik zie het meer als enorme moeite doen om iedereen uit elkaar te houden. Maar hier zie je nog duidelijker Marcelo die uithaalt![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
had je iets anders verwacht dan van die grafkop.
Dat maakt je net zo zielig (geweld met geweld enzo).quote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Party @ 0:55 blijft tamelijk briljantquote:Op maandag 25 februari 2013 12:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is daar de hele ophef overquote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef jakees het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt je net zo zielig (geweld met geweld enzo).
Maar Tyton op 20, 21 seconden maakt een soort van trappende beweging.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef jakees het volgende:
Maar Tyton op 20, 21 seconden maakt een soort van trappende beweging.
Lodewijks die aan Kaiserslautern refereert, moest ik wel om lachen jaquote:
Ik vind het ook echt overdreven. Als Barca en Real elkaar in de haren vliegen zitten we met z'n allen in de Geer en Goor stijl te gieren voor de tv, maar als Feyenoord en PSV dat doen is het land te klein en opent het journaal ermee...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar de hele ophef over. Dit incident wordt steeds grappiger, volgende week wordt er van een massaslachting en een bloedbad gesproken
Ja maar het heeft wel veel exposure gekregen dus KNVB zal denk ik wel straffen uitdelen ik gok Lens 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is daar de hele ophef over. Dit incident wordt steeds grappiger, volgende week wordt er van een massaslachting en een bloedbad gesproken
Dat Lens fout zit is duidelijk, maar ik las/hoorde overal dat Tyton getrapt zou hebben, en dan blijkt dit het bewijs te zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja maar het heeft wel veel exposure gekregen dus KNVB zal denk ik wel straffen uitdelen ik gok Lens 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk.
Je kan het zielig vinden (goede onderbouwing ook) maar ik zie het echt zo. Ik vind niet dat er iets mee moet gebeuren maar dat is het enige wat niet duwen gerelateerd is.quote:
Hopelijk krijgt Tyton 3 wedstrijden en krijgt de rest een waarschuwing.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat Lens fout zit is duidelijk, maar ik las/hoorde overal dat Tyton getrapt zou hebben, en dan blijkt dit het bewijs te zijn.
Als zijn been hoger was gekomen had hij best iemands hoofd kunnen raken. En dat is nog maar een kleine stap van de grensrechter bij de Buitenboys vandaan...quote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Tyton 3 wedstrijden en krijgt de rest een waarschuwing.
trolololololooooooo
Schappelijk idee. Gebeurt er dit jaar in ieder geval iets op het Stadhuisplein.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zijn been hoger was gekomen had hij best iemands hoofd kunnen raken. En dat is nog maar een kleine stap van de grensrechter bij de Buitenboys vandaan...
Ik pleit voor een publieke terechtstelling als voorbeeld voor de jeugd.
Geen onderbouwing nodig. Je loopt te overdrijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Je kan het zielig vinden (goede onderbouwing ook) maar ik zie het echt zo. Ik vind niet dat er iets mee moet gebeuren maar dat is het enige wat niet duwen gerelateerd is.
Nee hoor hij maakt een niet natuurlijke beweging met links wat een beetje op schoppen lijkt. Nogmaals van mij hoeft er niets mee te gebeuren je ziet het ook wel redelijk vaag in dat andere filmpje. Dus waar overdrijf ik?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen onderbouwing nodig. Je loopt te overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |