Die ouwe shows waren veel van het kaliber 'ik ben Marokkaan en kijk mij eens daar grappig over doen'.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Najib had ik al een keer gezien op tv dacht ik, niet gekeken. Heb hem zelfs ooit live gezien tijdens de Uitmarkt.
Net als met NWS-Slowchatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
OK misschien morgen even terugkijken anders. Kan ik de stomme stukjes doorspoelen.
Aldus de man die deze topicje opende: NWS / [SC] Romanaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ja krik het niveau maar in razend tempo omhoog.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
En daar gaat hij weer naar beneden [ afbeelding ]
Dat was een erg goed topic!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Aldus de man die deze topicje opende: NWS / [SC] Romana
Ik woon in een nette buurt, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze zwaait naar je... snap dat dan...
Heb jij je plaatje van DWDD nog paraat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze zwaait naar je... snap dat dan...
Deze, bedoelde je?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij je plaatje van DWDD nog paraat?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Deze, bedoelde je?
[ afbeelding ]
Wat is sjeu?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Waarom? Hij heeft tenminste wat sjeu aan DWDD als hij er is.
Ook ja, lekker professioneel. Ik hoorde het op de radio, even verhaal halenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dan dat vechten bij Feyenoord - PSV.
Ja je moet er ook kind voor zijn geweest denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik was er ook al een beetje te oud voor. Misschien dat ik me er daarom aan ergerde. Dat blije gedoe van die twee.
Was niet voor bejaarden inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je moet er ook kind voor zijn geweest denk ik.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet voor bejaarden inderdaad.
Ik ook. Zelfs zodanig dat ik zelfs de TV Kantine (wat objectief gezien best leuk is) eigenlijk maar matig kan waarderen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik vond en vind Carlo en Irene altijd irritant en vervelend.
Dat keek ik vroeger nog wel, nu ook niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Precies, The Bold and The Beautiful is zoveel beter.
Zegt wat mij betreft veel over zo'n persoon. Compleet verknipt; ik kan er niks anders van maken. Die lui zijn zo jong al zo rijk geworden dat ze een compleet verknipt wereldbeeld hebben en denken dat ze alles kunnen maken.quote:
Sinds de "oude" Donna weg is vind ik het niet lekker leuk meerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Precies, The Bold and The Beautiful is zoveel beter.
Is dat nou Lens of Engelaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:46 schreef Karina het volgende:
Toevallig zie ik net een foto ervan gepost worden:
[ afbeelding ]
Wat bezielt iemand
Een van de jongere zusjes van Brookequote:Op maandag 25 februari 2013 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik volg het blijkbaar al zo lang niet meer dat ik geen idee heb wie Donna is/was.
Nee zegt me niks, even gegoogled. En toen zag ik Taylorquote:Op maandag 25 februari 2013 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een van de jongere zusjes van Brooke
Tja.. word je ook ff niet zo vrolijk van... lijkt me trouwens een recente foto..quote:Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zegt me niks, even gegoogled. En toen zag ik Taylor![]()
[ afbeelding ]
Denk wel dat de foto recent is. Ze wordt steeds enger met al haar operaties en spuitjes en weet ik wat ze allemaal gedaan heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja.. word je ook ff niet zo vrolijk van... lijkt me trouwens een recente foto..
Dat lijkt net Alyssa Milano.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Speelde volgens mij eind jaren tachtig en begin negentig die rol toen menig Fukkertje nog niet geboren was
Op waarheid berustquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu verkrijgbaar in de betere supermarkt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef Boldface het volgende:
* Boldface gaat minder moeite in grappen steken.
Die ene met dat lange verhaal over mijn aanhangers was wel leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef Boldface het volgende:
* Boldface gaat minder moeite in grappen steken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Boldface het volgende:
Aangezien ik verder niks beters te doen heb, volgt nu een kopie van een post uit ONZ.
Ik kaap schaamteloos dit topic om mijn nieuwe product te promoten.
Een smaakvol, uniek, nieuw product dat in een enorme behoefte voorziet. Te gebruiken als basis voor de betere soep, of gewoon lekker als longdrink.
Vol trots presenteer ik u:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf nu verkrijgbaar in de betere supermarkt.
Sorties de Rue 2012 - 1 : Rabat by Alexis Nys, on FlickrAllah Al Watan Al Malik
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Sorties de Rue 2012 - 1 : Rabat by Alexis Nys, on Flickr
Hilariserende Marokkanen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Sorties de Rue 2012 - 1 : Rabat by Alexis Nys, on Flickr
Nee, die heeft aids.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:34 schreef Karina het volgende:
Die linker is helemaal geen Marokkaan.
Inderdaad... veels te druk met 'werken'...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:31 schreef Specularium het volgende:
Frutsel heeft het druk vandaag.
Wat een topics, dames en heren.
Ik was nog aan het eten toen ik dit las.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Frutsel het volgende:
Vanochtend al voorbereid, kan zo de oven in... voor de tijd ff flink poepen en ruimte maken...
heerlijk![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Iemand hier die naar die FOK! filmvoorstelling gaat?
Waarom?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
Dat JIJ niet zou gaan dat dacht ik al.
Nee, alleen naar die nu al legendarische DWDD meet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Tem het volgende:
Ja, waarom? Hij gaat wel naar meer meets.
Welke film?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Die film leek me niks voor hem/jullie. Dat al.
Oh ik dacht dat jij ook weleens naar POL meets ging, weet niet waarom ik dat dacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen naar die nu al legendarische DWDD meet.
Ik hoop echt dat Sylvana langskomt, heb nog wel het een en ander te vertellen.
Ja, ik ben geen hommel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Ik had vorige week die appeltaartyoghurt van Mona, was erg goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:11 schreef Boldface het volgende:
Dat toetje smaakt ook al voor geen meter meer...
Dat shirt van die dikkequote:
Hun eigen poep bewaren doen die lui soms ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond Leven in Puin met van die mensen die allemaal zooi verzamelen tot het 1 grote bende wordt.
Dat vieze mormel hoef ik eigenlijk niet te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Vanavond ook de nieuwe show van Barbie.
Ik dacht, ik zeg het even.
Ik wil geld toe, wil ik daar naar gaan kijken. En flink wat ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Kwaliteits tvquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Nou en?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Barbie is vanavond eerst een terugblik. Nog niks nieuws.
Ik had het over Barbie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Dit is nog uit de tijd VOOR facebook. Echte papieren boeken. Jeweetwel. Je zag ze net nog bij DWDD.
Maar even serieus, hij is redelijk stabiel t.o.v. haar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik zapte even, dat accent van die gozer
Ik heb er maar heel weinig van gezien. Zielig voor dat kindje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar even serieus, hij is redelijk stabiel t.o.v. haar.
Zonder hem was zij de weg al helemaal kwijt geweest.
De uitkomst was ontluisterend. Je mag andermans kat van straat plukken en doorverkopen aan anderen, zonder daarvoor bestraft te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Nu maar wachten op de Rijdende Rechter, de rest op tv is niet zoveel soeps eigenlijk.
Ze was niet eens de meest tenenkrommende persoon aan tafel, gek genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Marianne Thieme lijkt me ook echt iemand die over e-nummers gaat zeiken terwijl ze geen idee heeft waar het over gaat.
Ja klopt, het enige valide punt dat hij maakte is dat tweetalig opgroeien beter is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze was niet eens de meest tenenkrommende persoon aan tafel, gek genoeg.![]()
Dat was die wereldvreemde Turk, die kennelijk tot in lengte van dagen wil dat de "moedertaal" van generatie op generatie wordt overgedragen...
Symptoombestrijding vind ik het. Het grotere probleem is dat mensen andermans kat zonder reden van straat plukken en in een asiel dumpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die hele chip-industrie maar een gevaarlijke ontwikkeling.
Je kunt als (Turkse) ouders die taalachterstand natuurlijk ook gewoon voorkomen door het kind alleen Nederlandstalig op te voeden. En voor zover toch Turkse les nodig is, kunnen ze dat prima zelf betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, het enige valide punt dat hij maakte is dat tweetalig opgroeien beter is.
Alleen lukt dat niet met 2 conflicterende talen. Die Turken snappen niks van lidwoorden.
Zwerfkatten worden in Nederland volgens mij vaker door bepaalde 'diensten' van straat gehaald voor destructie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:53 schreef Boldface het volgende:
[..]
Symptoombestrijding vind ik het. Het grotere probleem is dat mensen andermans kat zonder reden van straat plukken en in een asiel dumpen.
Als je in Nederland bent geboren is Nederlands je moedertaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je kunt als (Turkse) ouders die taalachterstand natuurlijk ook gewoon voorkomen door het kind alleen Nederlandstalig op te voeden. En voor zover toch Turkse les nodig is, kunnen ze dat prima zelf betalen.
Dit was geen zwerfkat, maar een loslopende huiskat die er verder ook gewoon goed (cq. normaal) uitzag, dus niet als een smerige, uitgemergelde of ongezonde zwerfkat. Maar goed...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zwerfkatten worden in Nederland volgens mij vaker door bepaalde 'diensten' van straat gehaald voor destructie.
Doe ze dan een bandje om met zo'n kokertje met adres erin, werkte vroeger ook prima.
Eens!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent geboren is Nederlands je moedertaal.
Turkse les valt onder speciaal onderwijs.
Dat was ook precies de zaak, ik was voor de eigenares omdat ik vind dat een chip geen voorwaarde zou moeten zijn voor bewijs van eigendom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:03 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dit was geen zwerfkat, maar een loslopende huiskat die er verder ook gewoon goed (cq. normaal) uitzag, dus niet als een smerige, uitgemergelde of ongezonde zwerfkat. Maar goed...
Klopt, maarre...quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook precies de zaak, ik was voor de eigenares omdat ik vind dat een chip geen voorwaarde zou moeten zijn voor bewijs van eigendom.
Nou is dat bij katten al lastig, maar niet op deze manier.
Als je zonodig zo'n stuk ongedierte wilt bezitten zorg je er ook maar voor dat ze niet op de openbare weg rondslingeren. Dan is verwerking in bami of een handeltje niet eens zo onlogisch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:48 schreef Boldface het volgende:
[..]
De uitkomst was ontluisterend. Je mag andermans kat van straat plukken en doorverkopen aan anderen, zonder daarvoor bestraft te worden.
Ik hoop voor Frutsel dat hij niet heeft gekeken. Hij zou er een hartverzakking aan overhouden.
De rechter oordeelde trouwens dat het dierenasiel niet bevoegd was om katten door te verkopen. Maar zelfs als men dat wél was, had het niet gemogen, want het ging niet om een gevonden kat, maar om een kat die losliep.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:10 schreef Karina het volgende:
Hoe zie je of een kat een zwerfkat is of niet, als de kat helemaal niets om heeft, geen bandje, niks? Een zwerfkat hoeft er niet persé uitgemergeld uit te zien als hij hier en daar wat te eten scoort.
Als ik een kat had die vaak buiten kwam zou ik wel zorgen dat hij een bandje om had of IETS met een adres of telefoonnummer erop.
Lapjeskat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Eentje van mij komt ook uit een asiel... was daar ooit binnengebracht nadat iemand hem op straat had gevonden, vermoedelijk aangereden. Daar hebben ze hem opgelapt en een advertentie gezet. Nadat wekenlang niemand hem kwam halen kon iemand hem dus meenemen wie wilde.
Oplapjeskatquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat was maar negenletterig![]()
een rode huiskat
Hij had zeker zjin bril niet opquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:24 schreef Boldface het volgende:
Anders rij je gewoon even naar binnen bij Specsavers:
[ afbeelding ]
Zie ook
http://www.digitalspy.co.(...)csavers-picture.html
http://storify.com/dailym(...)-car-crashes-into-se
Ik zou die overijverige kutbuurvrouw voor alles laten betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
Klopt wat je zegt. Het ging mij er even om dat als ik een kat had die buiten kwam dat ik dan zou zorgen dat hij herkenbaar was.
Toevallig sprak ik net een collega, ook uit Amsterdam Noord, die had hetzelfde gehad. Kat was buiten en dezelfde dag al door een overijverige buurvrouw naar het asiel gebracht. Toen ze het beestje weer ging ophalen kon ze meteen dokken voor van alles en nog wat
Ik weet zelf eigenlijk niet welke ik triester vind, maar ach....quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grapjes van Elfletterig.
[..]
Grapjes van Karina.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
haha, Ik wist niet dat dat Karina was.
Volgens mij is dat Karina niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Was een groet aan Karina...quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomd veel op een groet van jaren geledenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Was een groet aan Karina... [ afbeelding ]
Eigenlijk zijn mijn grappen ook niet best. Niemand begrijpt ze. Ik doe er altijd ontzettend veel moeite voor, maar ze ontgaan menigeen.
Ik moest hier aan denken:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik zag ook iets hilarisch.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Specularium het volgende:
Waarom ben jij zo melig?
Is het zo gezellig op werk? Flesje wijn erbij.
Geef de moed niet op jong, blyven oefenen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Boldface het volgende:
[..]
Was een groet aan Karina... [ afbeelding ]
Eigenlijk zijn mijn grappen ook niet best. Niemand begrijpt ze. Ik doe er altijd ontzettend veel moeite voor, maar ze ontgaan menigeen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef Karina het volgende:
Jij bent zeker ook alleen maar leuk als je dronken bent?
Kijk....hier vallen een héééééleboel puzzelstukjes ineens op hun plaats.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef Boldface het volgende:
[..]
[..]
Kijk....hier vallen een héééééleboel puzzelstukjes ineens op hun plaats.
quote:Een ijshockeycoach uit het Canadese Vancouver is veroordeeld tot een celstraf van vijftien dagen wegens bijzonder onsportief gedrag. Tijdens de traditionele spelersbegroeting na een wedstrijd deed de man met opzet twee spelertjes van de tegenpartij struikelen.
De 48-jarige Martin Tremblay coachte als vrijwilliger het ijshockeyteam van zijn zoontje toen hij in juni vorig jaar zijn kalmte verloor na een wedstrijd. De man deed met opzet twee spelertjes van de tegenpartij struikelen. Een van hen liep daarbij een blessure op aan de pols en moest een tijdje in het gips.
De onsportieve uitschuiver van de Tremblay werd gefilmd en deed al snel de ronde op het internet. In november pleitte de coach al schuldig aan de aanval. Een rechter in Richmond bij Vancouver oordeelde nu dat een werkstraf onvoldoende is en veroordeelde hem tot 15 dagen effectieve celstraf.
'Dit was een laffe uithaal naar een nietsvermoedend slachtoffer', zei de rechter. 'Deze straf is een signaal voor alle ouders die betrokken zijn bij de sportactiviteiten van hun kinderen. Zij moeten zich opstellen als rolmodellen en niet als geweldenaars en relschoppers.'
De advocaat van Tremblay liet al weten dat zijn cliënt niet in beroep gaat tegen de beslissing. 'Martin heeft een zware prijs betaald voor zijn gedrag die dag. Hij is zijn vrouw kwijt en hij verloor een aantal contracten als aannemer. Hij probeert zijn leven nu opnieuw op te bouwen.'
quote:De advocaat van Tremblay liet al weten dat zijn cliënt niet in beroep gaat tegen de beslissing. 'Martin heeft een zware prijs betaald voor zijn gedrag die dag. Hij is zijn vrouw kwijt en hij verloor een aantal contracten als aannemer. Hij probeert zijn leven nu opnieuw op te bouwen.'
Dat lijkt me meer wat voor Elfletterig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Boldy zo'n rosedrinker.
En kleden zich als de Toppers?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:12 schreef Kentoet het volgende:
Echte mannen drinken mezcal.
[ afbeelding ]
Iedere aangeleverde kat een spuitje lijkt me beter. Leren mensen misschien dat ze verantwoordelijk zijn voor hun huisdieren...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
De rechter oordeelde trouwens dat het dierenasiel niet bevoegd was om katten door te verkopen. Maar zelfs als men dat wél was, had het niet gemogen, want het ging niet om een gevonden kat, maar om een kat die losliep.
Echter: de nieuwe eigenaren hadden het dier ter goeder trouw gekocht van het asiel. Daarom mochten die het dier houden. Per saldo kun je dus gewoon je huisdier kwijtraken als een overijverig persoon jouw dier bij een asiel inlevert..
Wat mij betreft was de kat gewoon teruggegaan naar de oorspronkelijke eigenaar en had het dierenasiel de nieuwe kopers schadeloos moeten stellen. Dan had het asiel, dat duidelijk z'n zaakjes niet op orde had, ook iets van straf ondervonden.
Nee hoor ik zie alleen het nut van trouwen niet in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n mannenhaatster he?
Belastingvoordeel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik zie alleen het nut van trouwen niet in.
Inderdaad, gewoon op je eigen wijze met een leuk feestje voor vrienden en familie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:57 schreef Kentoet het volgende:
Mijn broertje is al vanaf zijn 15e samen met zijn vriendin. Huis gekocht. een dochtertje, maar heel krampachtig niet willen trouwen. Terwijl zijn vriendin graag wil.
Ik snap dat niet, dat doe je dan toch gewoon?
Hoe oud is ie nu?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:57 schreef Kentoet het volgende:
Mijn broertje is al vanaf zijn 15e samen met zijn vriendin. Huis gekocht. een dochtertje, maar heel krampachtig niet willen trouwen. Terwijl zijn vriendin graag wil.
Ja, tof toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op je eigen wijze met een leuk feestje voor vrienden en familie.
35quote:
Heb het afgelopen jaar 3 bruiloften gehad en die waren allemaal heel verschillend en echt het ding van de bruidsparen. Echt leukquote:
Tja dat is lastig als de een het wel wil en de ander niet. Al vind ik het wel romantisch dat hij al vanaf zijn 15e met zijn vriendin isquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:57 schreef Kentoet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |