abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2013 @ 17:08:30 #1
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123330686
Willem Holleeder is betrokken bij een nieuwe motorclub. Hij is vice-voorzitter geworden van de net opgerichte motorclub No Surrender. Dat hebben verschillende bronnen tegenover de NOS bevestigd.

Bij de oprichting zouden onder meer enkele (ex-)leden van de Hells Angels en leden van het voormalige Satudarah-chapter in Zundert, de Ciganos, betrokken zijn. Deze afdeling is inmiddels opgeheven. Het clubhuis in Zundert is door het Satudarah-chapter verlaten.
Offensief

In oktober 2011 viel de politie met veel machtsvertoon binnen in het clubhuis in Zundert en werden leden van het chapter gearresteerd. Tien van hen zijn inmiddels door de rechtbank in Breda veroordeeld tot celstraffen tot 4,5 jaar voor zware mishandeling, bedreiging, drugs- en wapenbezit.

Holleeder is veroordeeld tot negen jaar cel voor het afpersen van onder meer vastgoedmagnaat Willem Endstra. Vorig jaar kwam hij vrij nadat hij tweederde van zijn straf had uitgezeten. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem ook van betrokkenheid bij liquidaties in de onderwereld, maar heeft nog niet besloten of hij hiervoor vervolgd wordt.

De motorclubs Satudarah en Hells Angels verkeren op voet van oorlog met elkaar. In Duitsland, waar de Satudarah enkele nieuwe afdelingen heeft opgericht, is het tot gewelddadigheden gekomen. In Nederland zijn politie en justitie en gemeenten een offensief gestart tegen de motorclubs. Verschillende clubhuizen zijn gesloten en tegen tientallen leden lopen strafrechtelijke onderzoeken.

Eehm jaaah... w/

Kan die man dan motorrijden..?

Bron.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123330993

Zeker, dikke motor heeft hij. :')
pi_123331058
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:08 schreef Snowballed het volgende:
Willem Holleeder is betrokken bij een nieuwe motorclub. Hij is vice-voorzitter geworden van de net opgerichte motorclub No Surrender. Dat hebben verschillende bronnen tegenover de NOS bevestigd.

Bij de oprichting zouden onder meer enkele (ex-)leden van de Hells Angels en leden van het voormalige Satudarah-chapter in Zundert, de Ciganos, betrokken zijn. Deze afdeling is inmiddels opgeheven. Het clubhuis in Zundert is door het Satudarah-chapter verlaten.
Offensief

In oktober 2011 viel de politie met veel machtsvertoon binnen in het clubhuis in Zundert en werden leden van het chapter gearresteerd. Tien van hen zijn inmiddels door de rechtbank in Breda veroordeeld tot celstraffen tot 4,5 jaar voor zware mishandeling, bedreiging, drugs- en wapenbezit.

Holleeder is veroordeeld tot negen jaar cel voor het afpersen van onder meer vastgoedmagnaat Willem Endstra. Vorig jaar kwam hij vrij nadat hij tweederde van zijn straf had uitgezeten. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem ook van betrokkenheid bij liquidaties in de onderwereld, maar heeft nog niet besloten of hij hiervoor vervolgd wordt.

De motorclubs Satudarah en Hells Angels verkeren op voet van oorlog met elkaar. In Duitsland, waar de Satudarah enkele nieuwe afdelingen heeft opgericht, is het tot gewelddadigheden gekomen. In Nederland zijn politie en justitie en gemeenten een offensief gestart tegen de motorclubs. Verschillende clubhuizen zijn gesloten en tegen tientallen leden lopen strafrechtelijke onderzoeken.

Eehm jaaah... w/

Kan die man dan motorrijden..?

Bron.
Och, zo'n Harley is toch net een grote Vespa :')
  maandag 25 februari 2013 @ 17:19:26 #4
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123331134
Om één of andere reden had ik het meer nieuws gevonden als hij een brei-clubje was begonnen :)
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 25 februari 2013 @ 17:20:31 #5
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123331179
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]

Zeker, dikke motor heeft hij. :')
Indrukwekkende helm ook voor een vicepress van een mc...

pi_123332841
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die maat van hem op de foto heeft binnenkort tijd genoeg om mee te gaan op toertocht.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:02:39 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123332871
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die maat van hem op de foto heeft binnenkort tijd genoeg om mee te gaan op toertocht.
Ik zie het al voor me...

pi_123333933
Die hele NOVA College Tour kun je toch niet meer serieus nemen, eerst die kutcrimineel en dadelijk ook nog Carice van Houten, wat een ontzettend debacle.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_123334172
Waarom niet The Holleeder Boys?
pi_123334192
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Snowballed het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is zijn brommerhelm.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:47:00 #11
321876 Cherna
Fuck the System
pi_123334557
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef TLC het volgende:
Die hele NOVA College Tour kun je toch niet meer serieus nemen, eerst die kutcrimineel en dadelijk ook nog Carice van Houten, wat een ontzettend debacle.
Tja ff de studenten wat in de nek lullen en zakken vullen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_123336804
Mooie dekmantel voor criminele activiteiten. Ik vertrouw die neus voor geen meter. :N }:|
  maandag 25 februari 2013 @ 19:30:22 #13
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_123336975
Mooi, hopelijk verdient hij aardig wat geld en kan hij Justitie betalen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_123372758
"Hij heeft niet eens een motor. Het is een driewieler, dus dan zal het dus toch een driewielerclub moeten worden..."

http://www.powned.tv/nieu(...)t_niet_eens_een.html
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:07:53 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123373010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef JerryLee het volgende:
"Hij heeft niet eens een motor. Het is een driewieler, dus dan zal het dus toch een driewielerclub moeten worden..."

Weet je wie Bas Van Hout is, en wat z'n achtergrond is...?
Die is geen haar beter dan Holleeder... ;)

Verder is het algemeen bekend dat Willem geen motor rijd... (is ook niet nodig voor een motorclub.. je hebt ook geen tank nodig om in het leger te werken...)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:35:16 #16
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_123374396
Binnenkort wordt hij vice-president bij een bank. Criminelen kunnen daar zo aan de slag.
pi_123374569
Interessant ook wat die tokkie uitvoert... Moet je die stukjes van hem eens lezen in de Nieuwe Revu. Echt belachelijk.
pi_123374765
Holleeder Scooter boys (8>
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:47:11 #19
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123374913
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef andre_k het volgende:
Interessant ook wat die tokkie uitvoert... Moet je die stukjes van hem eens lezen in de Nieuwe Revu. Echt belachelijk.
Ja best wel... :Y daarom zijn er ook een aantal boeken over hem geschreven...
pi_123375146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef JerryLee het volgende:

Hij heeft overduidelijk een Hells Angels-achtig jack aan:

Het feit dat Dick Vrij bij de club mag is waarschijnlijk om te verhullen dat hij op de dodenlijst van Holleeder staat. Over een paar jaar zal die Vrij ook wel aan de beurt komen. Klaas Bruinsma deed ooit hetzelfde met André Brilleman.

Spannend allemaal.
pi_123375303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het feit dat Dick Vrij bij de club mag is waarschijnlijk om te verhullen dat hij op de dodenlijst van Holleeder staat. Over een paar jaar zal die Vrij ook wel aan de beurt komen. Klaas Bruinsma deed ooit hetzelfde met André Brilleman.

Spannend allemaal.
Wat?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123375483
Wanneer wordt die gast eens geperforeerd?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_123375578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Wat?
André Brilleman had Klaas Bruinsma opgelicht en stond daardoor op de dodenlijst van Bruinsma. Bruinsma heeft drie jaar gewacht met de liquidatie van Brilleman om zo zelf niet verdacht te zijn. Brilleman heeft in die drie jaar voor de organisatie van Bruinsma gewerkt, niet wetende welk onheil hem te wachten stond. Hij is op gruwelijke wijze vermoord en teruggevonden in een vat cement.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:15:45 #24
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123375981
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:04 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

André Brilleman had Klaas Bruinsma opgelicht en stond daardoor op de dodenlijst van Bruinsma. Bruinsma heeft drie jaar gewacht met de liquidatie van Brilleman om zo zelf niet verdacht te zijn. Brilleman heeft in die drie jaar voor de organisatie van Bruinsma gewerkt, niet wetende welk onheil hem te wachten stond. Hij is op gruwelijke wijze vermoord en teruggevonden in een vat cement.
Nee Klaas had Andre opgelicht... ;)

Brilleman wilde eruitstappen, ging ervan uit dat Bruinsma een spaarpotje voor hem had waarmee hij zijn eigen sportschool kon beginnen. Toen bleek dat er helemaal geen geld meer was. Bruinsma had alles opgemaakt met hoeren, snoeren en snuiven.

Al is de kans niet erg groot dat hij Brilleman überhaupt iets gegeven zou hebben, daarvoor zat er volgens Thea Moear nog te veel oud zeer. Maar Brilleman rekende daar wel op. Toen duidelijk werd dat het geld niet zou komen, zou hij samen met een andere compagnon een partij hasj hebben geript van Bruinsma en dát was de reden dat hij alsnog werd geliquideerd.

bron.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Dat heeft hij altijd.... al is het wat minder opvallend... (zie schouder)

Die blik... priceless... _O-

Verder deze foto is van 2012-12-30:

Die andere heer is "Big" Willem van boxtel...
Dus zo "out, in bad standing" is ie ook weer niet...

[ Bericht 3% gewijzigd door Snowballed op 26-02-2013 18:20:58 ]
pi_123376188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee Klaas had Andre opgelicht... ;)

Brilleman wilde eruitstappen, ging ervan uit dat Bruinsma een spaarpotje voor hem had waarmee hij zijn eigen sportschool kon beginnen. Toen bleek dat er helemaal geen geld meer was. Bruinsma had alles opgemaakt met hoeren, snoeren en snuiven.

Al is de kans niet erg groot dat hij Brilleman überhaupt iets gegeven zou hebben, daarvoor zat er volgens Thea Moear nog te veel oud zeer. Maar Brilleman rekende daar wel op. Toen duidelijk werd dat het geld niet zou komen, zou hij samen met een andere compagnon een partij hasj hebben geript van Bruinsma en dát was de reden dat hij alsnog werd geliquideerd.

bron.

[..]

Dat heeft hij altijd.... al is het wat minder opvallend... (zie schouder)

[ afbeelding ]

Die blik... priceless... _O-
Dat is maar één vage bron versus tientallen andere getuigen (waaronder Thea Moear zélf).

Wat betreft het jack: die jas is overal te koop en heeft niets te maken met Hells Angels of wat dan ook. Er zitten niet eens patches op.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:34:53 #26
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123376578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Dat is maar één vage bron versus tientallen andere getuigen (waaronder Thea Moear zélf).

Wat betreft het jack: die jas is overal te koop en heeft niets te maken met Hells Angels of wat dan ook. Er zitten niet eens patches op.
Die jas is helemaal niet overal te krijgen....
Die koop je enkel van de Angels,
En is niet vrij voor jan en alleman te koop zonder toegevoegde tekst als: supporter oid.
Kleding van de Angels is enkel via hun supportshops te koop.
of er nou wel of geen patches op staan... het merk en logo is wettelijk gedeponeerd..

Verder is het maar net welke bron je gelooft..
Een goede sportvriend van Andre, of de voormalig beste vriendin van Klaas die in 2005 vrijkwam uit de gevangenis in panama....

Het enige wat vast staat, is dat de moord nooit is opgelost..
pi_123376616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die jas is helemaal niet overal te krijgen....
Die koop je enkel van de Angels,
En is niet vrij voor jan en alleman te koop zonder toegevoegde tekst als: supporter oid.
Kleding van de Angels is enkel via hun supportshops te koop.
of er nou wel of geen patches op staan... het merk en logo is wettelijk gedeponeerd..
Heb je een goede bron dat bewijst dat die jas van de Hells Angels is? Op de jas van Holleeder staat namelijk Hels, en niet Hells; met dubbel L.

[ Bericht 2% gewijzigd door Misty_eyes op 26-02-2013 18:47:36 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:48:22 #28
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123376983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Heb je een goede bron dat bewijst dat die jas van de Hells Angels is?
Nee die kan ik zo 123 niet vinden, maar hij had hem ook aan, onderweg naar college tour..
Op de site van Ferry zal er vast wel 1tje te vinden zijn...

Verder staat het er gewoon in gedrukt op de foto die ik al geplaatst had, alleen niet in zn geheel..

Edit: ik zie idd wat je bedoeld, ik weet zeker dat ik het hele logo heb zien staan, maar of dat op een foto of video was weet ik niet meer....
Het was ergens in een gesprek... maar of dat van die horloges was of dat het van dat stukje over twitter ging weet ik niet meer....
pi_123377068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee die kan ik zo 123 niet vinden, maar hij had hem ook aan, onderweg naar college tour..
Op de site van Ferry zal er vast wel 1tje te vinden zijn...

Verder staat het er gewoon in gedrukt op de foto die ik al geplaatst had, alleen niet in zn geheel..
Mjah, ik zat net ook al te kijken maar kan niets vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Misty_eyes op 27-02-2013 15:44:14 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:56:41 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123377348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Mjah, ik zat net ook al te kijken op die site van Ferry maar kan niets vinden.
Ik dus ook niet.... weet wel zeker dat ik t gezien heb, maar alleen niet meer waar... :?
pi_123377989
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef TLC het volgende:
Klopt. Het niveau glijdt steeds verder af...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 19:10:04 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:21:18 #32
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123378495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer wordt die gast eens geperforeerd?
Zoek eens iemand met het lef en de connecties..
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:21:44 #33
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123378517
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Boldface het volgende:

[..]

Klopt. Het niveau glijdt steeds verder af...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn drinken wat doe _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')