Die ouwe shows waren veel van het kaliber 'ik ben Marokkaan en kijk mij eens daar grappig over doen'.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Najib had ik al een keer gezien op tv dacht ik, niet gekeken. Heb hem zelfs ooit live gezien tijdens de Uitmarkt.
Net als met NWS-Slowchatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
OK misschien morgen even terugkijken anders. Kan ik de stomme stukjes doorspoelen.
Aldus de man die deze topicje opende: NWS / [SC] Romanaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Ja krik het niveau maar in razend tempo omhoog.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
En daar gaat hij weer naar beneden [ afbeelding ]
Dat was een erg goed topic!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef Boldface het volgende:
[..]
Aldus de man die deze topicje opende: NWS / [SC] Romana
Ik woon in een nette buurt, dus dat kan nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze zwaait naar je... snap dat dan...
Heb jij je plaatje van DWDD nog paraat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze zwaait naar je... snap dat dan...
Deze, bedoelde je?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij je plaatje van DWDD nog paraat?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Deze, bedoelde je?
[ afbeelding ]
Wat is sjeu?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Waarom? Hij heeft tenminste wat sjeu aan DWDD als hij er is.
Ook ja, lekker professioneel. Ik hoorde het op de radio, even verhaal halenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dan dat vechten bij Feyenoord - PSV.
Ja je moet er ook kind voor zijn geweest denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik was er ook al een beetje te oud voor. Misschien dat ik me er daarom aan ergerde. Dat blije gedoe van die twee.
Was niet voor bejaarden inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja je moet er ook kind voor zijn geweest denk ik.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niet voor bejaarden inderdaad.
Ik ook. Zelfs zodanig dat ik zelfs de TV Kantine (wat objectief gezien best leuk is) eigenlijk maar matig kan waarderen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik vond en vind Carlo en Irene altijd irritant en vervelend.
Dat keek ik vroeger nog wel, nu ook niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Precies, The Bold and The Beautiful is zoveel beter.
Zegt wat mij betreft veel over zo'n persoon. Compleet verknipt; ik kan er niks anders van maken. Die lui zijn zo jong al zo rijk geworden dat ze een compleet verknipt wereldbeeld hebben en denken dat ze alles kunnen maken.quote:
Sinds de "oude" Donna weg is vind ik het niet lekker leuk meerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef De_Guidance het volgende:
Precies, The Bold and The Beautiful is zoveel beter.
Is dat nou Lens of Engelaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 08:46 schreef Karina het volgende:
Toevallig zie ik net een foto ervan gepost worden:
[ afbeelding ]
Wat bezielt iemand
Een van de jongere zusjes van Brookequote:Op maandag 25 februari 2013 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik volg het blijkbaar al zo lang niet meer dat ik geen idee heb wie Donna is/was.
Nee zegt me niks, even gegoogled. En toen zag ik Taylorquote:Op maandag 25 februari 2013 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een van de jongere zusjes van Brooke
Tja.. word je ook ff niet zo vrolijk van... lijkt me trouwens een recente foto..quote:Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zegt me niks, even gegoogled. En toen zag ik Taylor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |