Waarom post je dat twee keer.quote:
Zo'n lekkere liedje mag 2 keer.quote:
quote:
GGMM van de Kerkhof?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is pas moeilijk
Arie Haanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is pas moeilijk
Johan Derksen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat hij zijn tand nog heeft
Die ketting ook met zijn eigen naam.quote:
Bossiequote:
Hele herkenbare kop.quote:
Meest scorende spits uit de geschiedenis van het voetbal.quote:
Sjek met haar lijkt wel een beetje op Styloquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
Wel een moeilijke hoor, wie is dit?
[ afbeelding ]
Wel bazenfacebook dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dickie ook weinig veranderd.
Sigthorsson ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dickie ook weinig veranderd.
Zijn snor lijkt weer op die van jou.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek met haar lijkt wel een beetje op Stylo
Klopt ja. Toffe foto's.quote:
Onzin. Ik heb een schitterende volle snor, die kan wapperen in de wind als een vlag met wimpel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn snor lijkt weer op die van jou.
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Toffe foto's.
Vraag je je toch af waar het mis is gegaan, vooral qua stadions.
Zo iets?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.
Ja wie niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.quote:
Het is een signature, LR.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kreeg je daar nog geen geel voor.
Tsja is een geldkwestie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.
Het is dan ook een uit jaloezie geboren comment. Mijn filmpjes tikken de 70 views net aan...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.
Nou vooruit, maar erger je niet zo aan dit soort dingen voortaan, daardoor gaan mensen juist door.quote:
Nu weer wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanning
Staat niet helemaal bovenaan.
Assenaal gaat weer punten verspelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanning
Staat niet helemaal bovenaan.
?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assenaal gaat weer punten verspelen
Dartsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn wat kijk je liever darts of voetbal?
Nee als je oprecht je mening is kan het alleen maar waarderen. Ik kies voor 100% voetbal maar goed.quote:
Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Hebben PSV'ers dan echt geen enkele vorm van zelfrespect?![]()
wat een zuur leven heeft die gozerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Smerig van Danny Blind zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
dat gedoe bij heerenveen is toch geen voetbal of welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee als je oprecht je mening is kan het alleen maar waarderen. Ik kies voor 100% voetbal maar goed.
kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat gedoe bij heerenveen is toch geen voetbal of wel
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.quote:
Slaat ook nergens op, het is tijd voor andere de gozer heeft zijn werk (goed) gedaan en nu is het aan de nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.
Niet wetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je FM opnieuw moeten opstarten? Of werkt het niet zo.
1 keer aangezien mij groot onrecht werd aangedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je FM opnieuw moeten opstarten?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 keer aangezien mij groot onrecht werd aangedaan.
In de 121 minuut floot de scheidsrechter af: ''De wedstrijd gaat naar strafschoppen''.
Ik mijn lijstje met penaltynemers invullen en inleveren. Opeens heeft Real Madrid in de 110e minuut 1-2 gescoord.
Echt vaag.
Kanker domme actie, gelukkig staat 90% hier ook niet achter. Moet je maar eens zien hoe het nu gespeeld word tegenover de fans. De 2 die het organiseren hebben een stadionverbod? Who cares? Word gelijk in de Leeuwarden Courant gezet, tuurlijk gelekt van het huidige bestuur. Waarom? Zodat iedereen die mee loopt kan worden bestempeld als criminelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.
Het is te hopen dat hij Charleroi of Luik fluit. Dan zijn de verschillen tussen Wallonie en Vlaanderen in één klap opgelost.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
Die Gozebroek fluit in België deze week.
Goed dat hij België nu ook even wat respect bij gaat brengen.
Wordt er in het midden-oosten niet gevoetbald deze week?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij Charleroi of Luik fluit. Dan zijn de verschillen tussen Wallonie en Vlaanderen in één klap opgelost.
Rustig beginnen. Laat hem eerst een wedstrijdje in zijn tweede vaderland fluiten. Tussen de PKK en het Turkse regime valt ook nog een hoop goodwill te winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt er in het midden-oosten niet gevoetbald deze week?
Weinig hoor. Maar 5 miljoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is makkelijk verkopen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig hoor. Maar 5 miljoen.
Ooh oke dan kan. Als hij wel veel speelt verkoop je hem zo voor 15 miljoen ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft helemaal niet gespeeld zowat.
Caland?quote:Politie vindt in woning 300 kilo cocaïne en half miljoen euro
ROTTERDAM - In een woning in Rotterdam heeft de politie vrijdagavond een grote drugsvangst gedaan.
Foto: ANP
Binnen vonden agenten ruim 300 kilo zuivere cocaïne. Na versnijding had die op straat ongeveer 75 miljoen euro kunnen opbrengen. In het huis lag ook ruim een half miljoen euro aan contant geld. De 33-jarige bewoonster van het huis aan de Middelharnisstraat en een 42-jarige man zijn opgepakt.
Dat meldde de politie zaterdag. De agenten namen elf mobiele telefoons, computers, een tv en een auto in beslag. Twee kinderen die in de woning waren, zijn elders opgevangen.
Oh dan is het vast steven die woont daar wel toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland woont niet in Rotterdam. Zoiets behoor je te weten.
Je zou het maar net willen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutzooi alles weer duurder natuurlijk
Je feitenkennis stelt mij teleur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland woont niet in Rotterdam. Zoiets behoor je te weten.
Wat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je feitenkennis stelt mij teleur.
welkequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer verdwijnt die reclame met Britt Dekker.....
Is dat nu? Even opzetten dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Heracles - Vitesse.
Ik ga voor een 3-3
Wat lul ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je woont wel in Rotterdam? Wat lul je
5-2 voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen - Twente voorspellingen?
Over klein kwartiertje naar een kameraad, daar ga ik vanavond mee. Opa kan niet.
Ik volg je niet man. Maar ik dacht dat het wel algemeen bekend was, al is het niet mijn geboorteplaats.quote:
Ik dacht dat je in Nijmegen woonde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg je niet man. Maar ik dacht dat het wel algemeen bekend was, al is het niet mijn geboorteplaats.
Zo af en toe. Hometown dit datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Nijmegen woonde.
Wat de fuck. Wie woont daar dan?
Hitler de scheidstwitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 18:47:44Ik zet in op 7 gele kaarten en 1 rode bij #hervit #Higler reageer retweet
Bier drinken kut roepen ergens in een tentje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil iets gaan doen maar geen idee wat. Frustrerend altijd.
Ik zou bier pakken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil iets gaan doen maar geen idee wat. Frustrerend altijd.
njah morgen ook weer vroeg op en ben gister al wezen stappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen ergens in een tentje.
Macht viele spaßquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er vandoor. Misschien dat ik na de wedstrijd van Heerenveen nog even voor het uitgaan post.
Je bent toch geen 40 man?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
njah morgen ook weer vroeg op en ben gister al wezen stappen.
Klopt. Maar als ik om half 9 eruit moet ga ik niet tot 5 uur in de kroeg hangen.quote:
Oh, ja true. Ik rol half 12 eens mijn bed uit, chick woont toch zowat naast De Kuip.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik om half 9 eruit moet ga ik niet tot 5 uur in de kroeg hangen.
Die tijd is ook wel een beetje geweest. Wil opzich morgen ook nog wel een beetje fit zijn, toch weer vroeg aan het bier.
Dan heb je toch geen tijd voor een fatsoenlijke PMDS.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ja true. Ik rol half 12 eens mijn bed uit, chick woont toch zowat naast De Kuip.
Hoort er toch bij man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:59 schreef Typisch het volgende:
Doe ik dan ook niet aan over het algemeen.
Ik doe liever vanavond/vannacht bier drinken kut roepen en morgen naar De Kuip dan beide dingen op één dag en vandaag niets.quote:
Bij een half 3 wedstrijd kan het prima allebei.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe liever vanavond/vannacht bier drinken kut roepen en morgen naar De Kuip dan beide dingen op één dag en vandaag niets.
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een half 3 wedstrijd kan het prima allebei.
Maar van tevoren een biertje drinken en een beetje ouwehoeren voordat je naar het stadion loopt maakt voor mij toch wel een groot deel van zo'n dag. Alleen maar de wedstrijd is ook zo saai.
Toch niet op zondag, zondag is mannendag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.
Precies, daarom blowjobs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch niet op zondag, zondag is mannendag.
Google wilt ook alles doen.quote:
Ajax shirtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Drie keer raden wat er bij mij in de oven zit.
pizza?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Pizza tonijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
nou die geef je dan toch vanavond?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.
Nu richting Breda o.a met haar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou die geef je dan toch vanavond?
veel plezierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu richting Breda o.a met haar.
Later VBL
Niet zeggen dat je een Rotterdammer bent he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Later VBL
Check je vanavond pikkestein.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Later VBL
..........................?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik even hersenloze tv wilt kijken.
Nog een chick aan je paal gerijgt/d?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
..........................?
Waarom ik? GGMM is er ook?
Kijk dan niks...?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om na te denken wat ik kijk
geregen. En ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nog een chick aan je paal gerijgt/d?
ja beetje welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat concert gisteravond heeft je hersenen echt aangetast he?
Doe het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
nah, toch maar wel eventjes de kroeg induiken.
Toedels.
Bami is echt een slap aftreksel van nasi man. Niemand eet die troep. Smaak trekt niet goed in de mie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Bami is lekker, Nasi moet je niet willen vreten.
Eitje eropquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bami is echt een slap aftreksel van nasi man. Niemand eet die troep. Smaak trekt niet goed in de mie.
Mensen die bij 'de Chinees' afhalen en dat nog serieus lekker vinden ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Bami en babi panggang(en kroepoek)
Sowieso lekker, tjaptjoi erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die bij 'de Chinees' afhalen en dat nog serieus lekker vinden ook.
Serieus, de troep die je daar krijgt. Hoe kun je dat oprecht lekker vinden? Van die muffe rijst die er al 2 dagen warmgehouden wordt. Bakken met vlees in saus die 3 dagen lang op 60 graden lafjes warm gehouden worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso lekker, tjaptjoi erbij
Dat is in elke zaak zo, bij de turk of patatzaak ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, de troep die je daar krijgt. Hoe kun je dat oprecht lekker vinden? Van die muffe rijst die er al 2 dagen warmgehouden wordt. Bakken met vlees in saus die 3 dagen lang op 60 graden lafjes warm gehouden worden.
Je lult. In een snackbar worden je friet en snacks gewoon op bestelling gebakken. Een shoarma-toko vind ik ook smerig, maar vertel mij even hoe jouw argument de Chinees ineens een delicatesse maakt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is in elke zaak zo, bij de turk of patatzaak ook.
Rob Geus heeft het tegendeel bewezen en laatst was er toch in het nieuws dat er zelfs poepbacteriën zijn gevonden in vlees..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult. In een snackbar worden je friet en snacks gewoon op bestelling gebakken. Een shoarma-toko vind ik ook smerig, maar vertel mij even hoe jouw argument de Chinees ineens een delicatesse maakt?
Welk tegendeel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus heeft het tegendeel bewezen en laatst was er toch in het nieuws dat er zelfs poepbacteriën zijn gevonden in vlees..
Oh ja, in 180c gefrituurde aardappelreepjes en diepgevroren snacks die direct uitgeserveerd worden aan de klant zijn natuurlijk vergelijkbaar met een muffe bak rijst of vlees in saus die 3 dagen op 55-60 graden warm wordt gehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat snackbars net zo smerig zijn
Ik neem aan dat je ook salade bij je broodje hamburger krijgt, die dingen liggen vaak langer dan normaal en niet op het juiste temperatuur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, in 180c gefrituurde aardappelreepjes en diepgevroren snacks die direct uitgeserveerd worden aan de klant zijn natuurlijk vergelijkbaar met een muffe bak rijst of vlees in saus die 3 dagen op 55-60 graden warm wordt gehouden.Ga weg man.
En dan maken ze vaak ook nog de rubbers van de koelkast niet goed schoonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook salade bij je broodje hamburger krijgt, die dingen liggen vaak langer dan normaal en niet op het juiste temperatuur.
Altijd het eerste waar Rob naar kijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan maken ze vaak ook nog de rubbers van de koelkast niet goed schoon
Vaart denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Wie is die NL elftal speler?
Persie?
Je neemt nu al een mislukt liedje op van die homo reppert.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice. OpgenomenAlles komt goed.
No offence maar ik ken geen grappige vrouwelijke cabaretiersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag laatst een stukje van Brigitte Kaandorp.
Ik moest er bijna van huilen.
Ik ook niet echt, die ene die meedeed met de Lama's was ook niet grappig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Saind het volgende:
[..]
No offence maar ik ken geen grappige vrouwelijke cabaretiers
Sowieso niet echt grappige vrouwen
sara kroosquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, die ene die meedeed met de Lama's was ook niet grappig.
Niemand eet salade bij de snackbar boeler.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook salade bij je broodje hamburger krijgt, die dingen liggen vaak langer dan normaal en niet op het juiste temperatuur.
Sowieso who caresquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand eet salade bij de snackbar boeler.En alsnog...dan heb je 't over de bijgerechten ipv de main course.
Oké wat jij wil.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand eet salade bij de snackbar boeler.En alsnog...dan heb je 't over de bijgerechten ipv de main course.
Deed je dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke voor jou neem ik het dus ook nooit meer op
Teh fuck.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoor je niet ik rij door een tunnel
Vingerenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
meester saind heb je nog hosseltips
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoor je niet ik rij door een tunnel
Forum Opties | |