Ja wie niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.quote:
Het is een signature, LR.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kreeg je daar nog geen geel voor.
Tsja is een geldkwestie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.
Het is dan ook een uit jaloezie geboren comment. Mijn filmpjes tikken de 70 views net aan...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |