Waarom post je dat twee keer.quote:
Zo'n lekkere liedje mag 2 keer.quote:
quote:
GGMM van de Kerkhof?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is pas moeilijk
Arie Haanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is pas moeilijk
Johan Derksen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat hij zijn tand nog heeft
Die ketting ook met zijn eigen naam.quote:
Bossiequote:
Hele herkenbare kop.quote:
Meest scorende spits uit de geschiedenis van het voetbal.quote:
Sjek met haar lijkt wel een beetje op Styloquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:50 schreef Caland het volgende:
Wel een moeilijke hoor, wie is dit?
[ afbeelding ]
Wel bazenfacebook dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dickie ook weinig veranderd.
Sigthorsson ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dickie ook weinig veranderd.
Zijn snor lijkt weer op die van jou.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek met haar lijkt wel een beetje op Stylo
Klopt ja. Toffe foto's.quote:
Onzin. Ik heb een schitterende volle snor, die kan wapperen in de wind als een vlag met wimpel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn snor lijkt weer op die van jou.
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Toffe foto's.
Vraag je je toch af waar het mis is gegaan, vooral qua stadions.
Zo iets?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.
Ja wie niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jullie straks in spelen.
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.quote:
Het is een signature, LR.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een historisch slecht filmpje in je ondertitel, maar ik ben wel blij dat je eindelijk wat met mijn business plan bent gaan doen.
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kreeg je daar nog geen geel voor.
Tsja is een geldkwestie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op dat je er nu wel geel voor krijgt.
Het is dan ook een uit jaloezie geboren comment. Mijn filmpjes tikken de 70 views net aan...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al heb je een historisch goed filmpje, er kijken alsnog maar 104 mensen naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |