Ik doe liever vanavond/vannacht bier drinken kut roepen en morgen naar De Kuip dan beide dingen op één dag en vandaag niets.quote:
Bij een half 3 wedstrijd kan het prima allebei.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe liever vanavond/vannacht bier drinken kut roepen en morgen naar De Kuip dan beide dingen op één dag en vandaag niets.
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een half 3 wedstrijd kan het prima allebei.
Maar van tevoren een biertje drinken en een beetje ouwehoeren voordat je naar het stadion loopt maakt voor mij toch wel een groot deel van zo'n dag. Alleen maar de wedstrijd is ook zo saai.
Toch niet op zondag, zondag is mannendag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.
Precies, daarom blowjobs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch niet op zondag, zondag is mannendag.
Google wilt ook alles doen.quote:
Ajax shirtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Drie keer raden wat er bij mij in de oven zit.
pizza?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
Pizza tonijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:29 schreef GGMM het volgende:
nou die geef je dan toch vanavond?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
True, maar vriendin heeft ook wat aandacht nodig he.
Nu richting Breda o.a met haar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou die geef je dan toch vanavond?
veel plezierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu richting Breda o.a met haar.
Later VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |