5-2 voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen - Twente voorspellingen?
Over klein kwartiertje naar een kameraad, daar ga ik vanavond mee. Opa kan niet.
Ik volg je niet man. Maar ik dacht dat het wel algemeen bekend was, al is het niet mijn geboorteplaats.quote:
Ik dacht dat je in Nijmegen woonde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg je niet man. Maar ik dacht dat het wel algemeen bekend was, al is het niet mijn geboorteplaats.
Zo af en toe. Hometown dit datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Nijmegen woonde.
Wat de fuck. Wie woont daar dan?
Hitler de scheidstwitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 18:47:44Ik zet in op 7 gele kaarten en 1 rode bij #hervit #Higler reageer retweet
Bier drinken kut roepen ergens in een tentje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil iets gaan doen maar geen idee wat. Frustrerend altijd.
Ik zou bier pakken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
Ik wil iets gaan doen maar geen idee wat. Frustrerend altijd.
njah morgen ook weer vroeg op en ben gister al wezen stappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bier drinken kut roepen ergens in een tentje.
Macht viele spaßquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er vandoor. Misschien dat ik na de wedstrijd van Heerenveen nog even voor het uitgaan post.
Je bent toch geen 40 man?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
njah morgen ook weer vroeg op en ben gister al wezen stappen.
Klopt. Maar als ik om half 9 eruit moet ga ik niet tot 5 uur in de kroeg hangen.quote:
Oh, ja true. Ik rol half 12 eens mijn bed uit, chick woont toch zowat naast De Kuip.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ik om half 9 eruit moet ga ik niet tot 5 uur in de kroeg hangen.
Die tijd is ook wel een beetje geweest. Wil opzich morgen ook nog wel een beetje fit zijn, toch weer vroeg aan het bier.
Dan heb je toch geen tijd voor een fatsoenlijke PMDS.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ja true. Ik rol half 12 eens mijn bed uit, chick woont toch zowat naast De Kuip.
Hoort er toch bij man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:59 schreef Typisch het volgende:
Doe ik dan ook niet aan over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |