Bami is echt een slap aftreksel van nasi man. Niemand eet die troep. Smaak trekt niet goed in de mie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Bami is lekker, Nasi moet je niet willen vreten.
Eitje eropquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bami is echt een slap aftreksel van nasi man. Niemand eet die troep. Smaak trekt niet goed in de mie.
Mensen die bij 'de Chinees' afhalen en dat nog serieus lekker vinden ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Bami en babi panggang(en kroepoek)
Sowieso lekker, tjaptjoi erbijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die bij 'de Chinees' afhalen en dat nog serieus lekker vinden ook.
Serieus, de troep die je daar krijgt. Hoe kun je dat oprecht lekker vinden? Van die muffe rijst die er al 2 dagen warmgehouden wordt. Bakken met vlees in saus die 3 dagen lang op 60 graden lafjes warm gehouden worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso lekker, tjaptjoi erbij
Dat is in elke zaak zo, bij de turk of patatzaak ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, de troep die je daar krijgt. Hoe kun je dat oprecht lekker vinden? Van die muffe rijst die er al 2 dagen warmgehouden wordt. Bakken met vlees in saus die 3 dagen lang op 60 graden lafjes warm gehouden worden.
Je lult. In een snackbar worden je friet en snacks gewoon op bestelling gebakken. Een shoarma-toko vind ik ook smerig, maar vertel mij even hoe jouw argument de Chinees ineens een delicatesse maakt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is in elke zaak zo, bij de turk of patatzaak ook.
Rob Geus heeft het tegendeel bewezen en laatst was er toch in het nieuws dat er zelfs poepbacteriën zijn gevonden in vlees..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult. In een snackbar worden je friet en snacks gewoon op bestelling gebakken. Een shoarma-toko vind ik ook smerig, maar vertel mij even hoe jouw argument de Chinees ineens een delicatesse maakt?
Welk tegendeel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rob Geus heeft het tegendeel bewezen en laatst was er toch in het nieuws dat er zelfs poepbacteriën zijn gevonden in vlees..
Oh ja, in 180c gefrituurde aardappelreepjes en diepgevroren snacks die direct uitgeserveerd worden aan de klant zijn natuurlijk vergelijkbaar met een muffe bak rijst of vlees in saus die 3 dagen op 55-60 graden warm wordt gehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat snackbars net zo smerig zijn
Ik neem aan dat je ook salade bij je broodje hamburger krijgt, die dingen liggen vaak langer dan normaal en niet op het juiste temperatuur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, in 180c gefrituurde aardappelreepjes en diepgevroren snacks die direct uitgeserveerd worden aan de klant zijn natuurlijk vergelijkbaar met een muffe bak rijst of vlees in saus die 3 dagen op 55-60 graden warm wordt gehouden.Ga weg man.
En dan maken ze vaak ook nog de rubbers van de koelkast niet goed schoonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook salade bij je broodje hamburger krijgt, die dingen liggen vaak langer dan normaal en niet op het juiste temperatuur.
Altijd het eerste waar Rob naar kijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan maken ze vaak ook nog de rubbers van de koelkast niet goed schoon
Vaart denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Wie is die NL elftal speler?
Persie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |