Nou vooruit, maar erger je niet zo aan dit soort dingen voortaan, daardoor gaan mensen juist door.quote:
Nu weer wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanning
Staat niet helemaal bovenaan.
Assenaal gaat weer punten verspelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #121: Hoe verder we komen, hoe meer spanning
Staat niet helemaal bovenaan.
?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assenaal gaat weer punten verspelen
Dartsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn wat kijk je liever darts of voetbal?
Nee als je oprecht je mening is kan het alleen maar waarderen. Ik kies voor 100% voetbal maar goed.quote:
Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Hebben PSV'ers dan echt geen enkele vorm van zelfrespect?![]()
wat een zuur leven heeft die gozerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
Smerig van Danny Blind zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:37 schreef Caland het volgende:
dat gedoe bij heerenveen is toch geen voetbal of welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee als je oprecht je mening is kan het alleen maar waarderen. Ik kies voor 100% voetbal maar goed.
kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat gedoe bij heerenveen is toch geen voetbal of wel
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.quote:
Slaat ook nergens op, het is tijd voor andere de gozer heeft zijn werk (goed) gedaan en nu is het aan de nieuwe generatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.
Niet wetenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je FM opnieuw moeten opstarten? Of werkt het niet zo.
1 keer aangezien mij groot onrecht werd aangedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je FM opnieuw moeten opstarten?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1 keer aangezien mij groot onrecht werd aangedaan.
In de 121 minuut floot de scheidsrechter af: ''De wedstrijd gaat naar strafschoppen''.
Ik mijn lijstje met penaltynemers invullen en inleveren. Opeens heeft Real Madrid in de 110e minuut 1-2 gescoord.
Echt vaag.
Kanker domme actie, gelukkig staat 90% hier ook niet achter. Moet je maar eens zien hoe het nu gespeeld word tegenover de fans. De 2 die het organiseren hebben een stadionverbod? Who cares? Word gelijk in de Leeuwarden Courant gezet, tuurlijk gelekt van het huidige bestuur. Waarom? Zodat iedereen die mee loopt kan worden bestempeld als criminelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat vind jij van die stille tocht, ik vind het maar een beetje een lullige actie.
Het is te hopen dat hij Charleroi of Luik fluit. Dan zijn de verschillen tussen Wallonie en Vlaanderen in één klap opgelost.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
Die Gozebroek fluit in België deze week.
Goed dat hij België nu ook even wat respect bij gaat brengen.
Wordt er in het midden-oosten niet gevoetbald deze week?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij Charleroi of Luik fluit. Dan zijn de verschillen tussen Wallonie en Vlaanderen in één klap opgelost.
Rustig beginnen. Laat hem eerst een wedstrijdje in zijn tweede vaderland fluiten. Tussen de PKK en het Turkse regime valt ook nog een hoop goodwill te winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt er in het midden-oosten niet gevoetbald deze week?
Weinig hoor. Maar 5 miljoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is makkelijk verkopen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig hoor. Maar 5 miljoen.
Ooh oke dan kan. Als hij wel veel speelt verkoop je hem zo voor 15 miljoen ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft helemaal niet gespeeld zowat.
Caland?quote:Politie vindt in woning 300 kilo cocaďne en half miljoen euro
ROTTERDAM - In een woning in Rotterdam heeft de politie vrijdagavond een grote drugsvangst gedaan.
Foto: ANP
Binnen vonden agenten ruim 300 kilo zuivere cocaďne. Na versnijding had die op straat ongeveer 75 miljoen euro kunnen opbrengen. In het huis lag ook ruim een half miljoen euro aan contant geld. De 33-jarige bewoonster van het huis aan de Middelharnisstraat en een 42-jarige man zijn opgepakt.
Dat meldde de politie zaterdag. De agenten namen elf mobiele telefoons, computers, een tv en een auto in beslag. Twee kinderen die in de woning waren, zijn elders opgevangen.
Oh dan is het vast steven die woont daar wel toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland woont niet in Rotterdam. Zoiets behoor je te weten.
Je zou het maar net willen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kutzooi alles weer duurder natuurlijk
Je feitenkennis stelt mij teleur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland woont niet in Rotterdam. Zoiets behoor je te weten.
Wat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je feitenkennis stelt mij teleur.
welkequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer verdwijnt die reclame met Britt Dekker.....
Is dat nu? Even opzetten dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Heracles - Vitesse.
Ik ga voor een 3-3
Wat lul ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je woont wel in Rotterdam? Wat lul je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |