Gisteren is er ook al positief gereageerd door users,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had je beloofd een balletje op te gooien en dat heb ik dus gedaan,. Zijn vader vindt het prima en die zal er dan ook bij willen zijn natuurlijk. Hij is vooral erg benieuwd naar de users en als die vragen o.i.d. hebben, kunnen ze die ook gewoon stellen. Maar ze moeten niet een speech verwachten ofzo,
. Het moet wel gewoon wat losjes en vrij zijn,
.
Ik wil dus even in dit topic animo checken/inventariseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Inderdaad,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En wie er niet bij is krijgt een vork in zijn oogbal
quote:
Bijna!quote:
Tof! Ben nu wel benieuwd wat je oude account wasquote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
Sinds ik dit account heb ga ik nooit meer naar meets, maar voor deze maak ik uiteraard een uitzondering.
Onderschat je,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Denk dat een hoop mensen Sebasser niet (meer) kennen. Ik moet zeggen dat ik hem ook nauwelijks kende.
Ja, het duurde even voor ik data kreeg van zijn ouders.quote:
Ok! Dan wordt het sowieso een vrijdagavond. Lijkt mij ook handig, denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
voorkeur voor vrijdagavond omdat ik in weekenden eigenlijk altijd moet 'werken' in deze periode
24 mei houd ik het dan voorlopig op!quote:
Jap,quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
24 mei is prima.Wat wordt de opzet van de meet? Gewoon de kroeg in met z'n allen?
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,quote:
remlof ge-add.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
Als de rest ook nog even laat weten of ze de 24e kunnen, komt het helemaal goed.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
Yvonne
Als de rest ook nog even laat weten of ze de 24e kunnen, komt het helemaal goed.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
yvonne
NanKing
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Stairway gaat worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,.
Lijkt me prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het Stairway gaat worden.
Ik kom die dag uit Grunn, als je met mij meetreint heb je iig op de heenweg 40% korting.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
huuuh niet in Grunn?maar ik heb heul geen geld voor reizen
Had ik nou maar niks gezegd.quote:
Via Grunn naar Utrecht is alsnog tyfus om, ik moet ook weer naar huis, en ga liever met de auto. Fraubitch, meerijden?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die dag uit Grunn, als je met mij meetreint heb je iig op de heenweg 40% korting.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had ik nou maar niks gezegd.![]()
grapje hoor.
Stairway is onlosmakelijk verbonden met FOK!meetings en het is de plek waar ik éindelijk Sebasser IRL heb ontmoet.
Als we het in Groningen zouden houden, wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ow, Utrecht ga ik dan niet redden. Dus dan moet ik helaas verstek laten gaan.
Ja, dan wel. Financieel is het nogal mager op het moment.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als we het in Groningen zouden houden, wel?
Ja ik. Het is te ver om in 1 avond op en neer te rijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijn dat zoveel mensen kunnen! Ik zal eens kijken met Sebas' vader over de locatie, want iedereen ging blijkbaar uit van Groningen.
In principe zou Groningen ook kunnen, natuurlijk. We dachten gewoon dat Utrecht centraler was voor de meesten.
Laat ik het dan even zo stellen; als we het in Groningen zouden doen, zijn er dan ook mensen die NIET kunnen?
Hmhm.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik. Het is te ver om in 1 avond op en neer te rijden.
idem. Ik kom wel, dat moet gewoon. Maar ik kom in minder grote problemen als het in Grunn isquote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Financieel is het nogal mager op het moment.
Ja, ik ga (over)morgen wel even overleggen! Ik weet ook niet of er misschien mensen vanuit Groningen mee kunnen rijden, misschien dat zoiets een mogelijkheid is!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Kun je dat proberen snel te overleggen? Dan kunnen we voor nu 24 mei aanhouden, dan staat de datum in ieder geval vast.
In principe vind ik Utrecht wel een goed alternatief. Dat is voor iedereen centraal. Uiteindelijk moeten er toch mensen consessies doen, het is altijd voor bepaalde personen minder gunstig, dat houd je.
Jij wilt er ook bij zijn,quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Renesite het volgende:
Het is met dit soort dingen altijd een wisselwerking. Voor de Noorderlingen naar het midden des lands is het ver + overnachten/laatste trein/laat in de auto. En andersom ook.
als het in Groningen op een vrijdagavond is, zou het kunnen, maar plan niets anders voor mij verder![]()
Oh, als het op een vrijdagavond in Groningen is en ik zit niet elders dan kan het zijn dat ik aanwaaiquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij wilt er ook bij zijn,? Ik kan me niet herinneren dat je je had opgegeven, maar blijkbaar wel
![]()
![]()
.
Prima!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, als het op een vrijdagavond in Groningen is en ik zit niet elders dan kan het zijn dat ik aanwaai
Groningen wordt moeilijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Als het in Utrecht is, is het voor de volgende mensen wat lastiger als ik het goed heb (i.v.m. mogelijk samenrijden?);
Alexxxxx , Renesite & Kentekenplaat.
Van fraubitch en nog wat anderen heb ik hierover nog niks gehoord.
Ja ♥quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Via Grunn naar Utrecht is alsnog tyfus om, ik moet ook weer naar huis, en ga liever met de auto. Fraubitch, meerijden?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fijn dat het in Utrecht wordt gehouden.
Prima!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn laatste trein terug gaat om 23.35u, dus 20.00u is uitstekend wat mij betreft.
Nee, sorry, zit ook met mijn werk, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Gesproken met Sebas' vader!
Plaats wordt Utrecht (Stairway wrs idd) en mochten er mensen uit Groningen e.o. echt niet kunnen vanwege kosten die dat met zich meebrengt; jullie kunnen gewoon met Sebas' vader meerijden. Geen enkel probleem!!
Kan bijv. Kentekenplaat nu wel?
Awwquote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, sorry, zit ook met mijn werk, dus dat gaat hem niet worden.
Ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef remlof het volgende:
Schop. Volgende week vrijdag dus om 20.00 in Utrecht in Stairway?
Ik wil wel meerijden op de terugweg als dat kan!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja!
En @ NanKing: prima!
Dus, rond 20u in Stairway. De 24e! Zijn er nog meerijders met Sebas' vader naar Utrecht vanuit Groningen (en terug)?
Prima, ik geef het door!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wil wel meerijden op de terugweg als dat kan!
Helaas, maar wel een fijne groep mensen toch! Ook gezellig. En bijna allemaal mensen die ik nog nooit heb ontmoet, zelf niet op de meets met waar Sebas ook was volgens mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef NanKing het volgende:
Hm ik had gehoopt dat het lijstje iets langer zou zijn, maar goed ik ben er sowieso bij.
Misschien terugweg wel inderdaad! Misschien heenweg ook, maar daar heb ik het nog niet over gehad. Ik bel vanavond weer even met zijn vader,quote:
+iteejerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dit 'm? Ja toch? Of mis ik nog iemand?
Mini-Sebasser meet - Vrijdag de 24e - 20:00 Stairway Utrecht:
Remlof
boem-dikkie
NanKing
ChipsZak.
yvonne
Alexxxxx
fraubitch
Ratelslangetje
Ja, top!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dit 'm? Ja toch? Of mis ik nog iemand?
Mini-Sebasser meet - Vrijdag de 24e - 20:00 Stairway Utrecht:
Remlof
boem-dikkie
NanKing (komt iets later aan)
ChipsZak.
yvonne
iteejer
Alexxxxx
fraubitch
Ratelslangetje
Von wo kommst Du?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef NanKing het volgende:
Ik kom toch niet later aan. Ik kom alleen dus kan er gewoon om acht uur zijn. Nog een eerdere ontmoeting op station met anderen? Ik heb ´geen nederlandse mobiel dus op smsjes na ben ik niet bereikbaar, lijkt me handig dat ik dan precies af kan spreken, ik ben nogal een paniekmuis met dat soort dingen
.
Yep, gewoon de ICE nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef NanKing het volgende:
Via arnhem is het snelst denk ik? Düsseldorf, arnhem, utrecht
ICE is niet zoveel duurder en rijdt veel vaker naar Utrechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja,´nou ik doe het wel de el cheapo manier.
ik neem misschien een Duitse mobiel mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef NanKing het volgende:
Ik kom toch niet later aan. Ik kom alleen dus kan er gewoon om acht uur zijn. Nog een eerdere ontmoeting op station met anderen? Ik heb ´geen nederlandse mobiel dus op smsjes na ben ik niet bereikbaar, lijkt me handig dat ik dan precies af kan spreken, ik ben nogal een paniekmuis met dat soort dingen
.
Genoeg plek? Waarvoor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook wel ergens op het station afspreken! Heenweg ga ik namelijk met de trein en ik heb echt geen idee waar de Stairway precies zit namelijk,
.
Zal er genoeg plek zijn? Vast wel toch?
Gewoon, voor ons allen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Genoeg plek? Waarvoor?
Ik wil wel op het station afspreken? Ben er rond kwart over 8.
Het is gewoon een kroeg dus je kunt gewoon binnenlopen. Ik ben wel op meets geweest met 30 lui zonder te reserveren volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie namelijk wel een mogelijkheid tot reserveren alleen moet je dan een van...tot-tijd aangeven, het aantal personen en aantikken of je diner of borrel wilt,.
Dusja, dat bedoel ik. Ik ken die hele tent niet,.
Yes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gewoon, voor ons allen!In de Stairway - ik ben er nog nooit geweest en heb ook geen enkel idee van de drukte daar.
Dat kan wel! Ik kom dan om 20:11 aan, jij zeker ook?
Ohh ok. Ik las ook iets over dat het dan een fetishavond is vanaf 22uquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kroeg dus je kunt gewoon binnenlopen. Ik ben wel op meets geweest met 30 lui zonder te reserveren volgens mij.
We hebben wel eens een meet van meer dan 70 man gehad in de Stairway zonder te reserverenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kroeg dus je kunt gewoon binnenlopen. Ik ben wel op meets geweest met 30 lui zonder te reserveren volgens mij.
NIET REMLOF. MET JE 70!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben wel eens een meet van meer dan 70 man gehad in de Stairway zonder te reserveren
Die inderdaad,quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef remlof het volgende:
http://www.stairway.nl/ai1ec_event/perverts-playground/
Perfect
Haha, ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Dit was ook een fokking grote ONZ-meet in de Stairway waar Sebasser ook bij was: ONZ / [ONZ meet 09-02-07] Deel 20 alweer!
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Dit was ook een fokking grote ONZ-meet in de Stairway waar Sebasser ook bij was: ONZ / [ONZ meet 09-02-07] Deel 20 alweer!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben cerror en Hitori aan het overhalen.
Zie ook dat toffe konijn rechts in de hoek.quote:
Ik ben allang niet meer roze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
aSj is geen meisje meer maar een mevrouw
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer roze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je doen, maar het is ondertussen wel bijna morgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er nog steeds bij, ik lift mee met alex. Omdat het kan. cool.
Erg jammer eigenlijk dat er maar zo weinig mensen zijn, had wel wat meer fokkers uit die tijd verwacht.
misschien even pb'tje doen ofzo?
Kwaliteitsmeet was dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er nog steeds bij, ik lift mee met alex. Omdat het kan. cool.
Erg jammer eigenlijk dat er maar zo weinig mensen zijn, had wel wat meer fokkers uit die tijd verwacht.
misschien even pb'tje doen ofzo?
Is het nog gelukt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben cerror en Hitori aan het overhalen.
Die meets waren briljant, ja!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Wie ben jij?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die meets waren briljant, ja!!Die in september 2006 was geloof ik met 70 man of zoiets.
Ik ook. Ik heb de hele avond wodka red bull voor hem gehaald omdat gij te job was en t niet meekreeg. Daarna had hij geen geld meer voor de trein terug en is eerst in de verkeerde trein gestapt en daarna nog een boete gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.
Klinkt als Sebas,quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb de hele avond wodka red bull voor hem gehaald omdat gij te job was en t niet meekreeg. Daarna had hij geen geld meer voor de trein terug en is eerst in de verkeerde trein gestapt en daarna nog een boete gehad..
En Alex, kun je je nummer even dmen?
Heb er zin in maar ben erg nerveus voor
Morgen.
Hmmquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef NanKing het volgende:
Nerveus omdat het hele onderwerp Sebas iets is waar ik nog steeds niet mee om kan gaan. Nou ja moeilijk iig
Weet trouwens niet hoe laat je ong. aankomt maar b-d en ik zijn rond 20:10 op station Utrecht CS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:33 schreef NanKing het volgende:
Vind het voor de rest wel erg leuk om jullie weer te zien. En bd, die heb ik nooit ontmoet
Ja die inderdaad,quote:
Je kan alleen sms'en toch ivm Duitse mobiel? Zal ik voor de zekerheid ook even mijn nummer DM'en mocht je toch rond die tijd aankomen dan kunnen we met z'n drie!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij ik ook rond de tijd. Maar het is nog steeds niet zeker of ik nou alleen kom of niet. Ik denk dat uk het beste gewoon zelf naar stairway kan gaan. Chaoot die ik ben
idem hier. nog steeds heel lastig. je hebt DMquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef NanKing het volgende:
Nerveus omdat het hele onderwerp Sebas iets is waar ik nog steeds niet mee om kan gaan. Nou ja moeilijk iig
Is dat overigens aldi talk of Eplus ofzoot? Dan is t gratiesch jewzquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier. nog steeds heel lastig. je hebt DM
Oke, jammer!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
cerror en hitori niet kunnen overhalen. Ook beetje kortdag.
Ik wel,quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga morgen geen ice-t drinken hoor.
quote:
Leuk op de meet drank voor 'm halen omdat 'ie nog geen 18 was.quote:
Deze is lachen. Plaats 'm ook ff in die anderequote:
Dank je! Jammer dat je er niet bij kan zijn.. had je wel graag een x ontmoet!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
Een fijne meet toegewenst morgen! Dat het prettig mag aanvoelen met goede herinneringen
Ik ben zo confused. Ik dacht dat dit het Groningentopic was door Renesite,quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze is lachen. Plaats 'm ook ff in die andere
Keertje in Groningenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dank je! Jammer dat je er niet bij kan zijn.. had je wel graag een x ontmoet!
Prima! Houd ik je aan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Keertje in Groningen! Als het lente wordt.
Je moet gewoon iemand op de hond laten passen, jij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier morgen, op mooie herinneringen.
IEMAND ANDERS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben juist de hondenoppasser dit weekend.
Ik las "je moet iemand op de hond laten plassen"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand op de hond laten passen, jij.
Daar was jij heul nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren. Maar dat kan ook aan de bierinname hebben gelegen.
En nog heeeel veel anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nan
Ik heb daar stofje nog uitgescholdenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb daar stofje nog uitgescholden
En Chowi's bier opgedronken.
Oh dan was het een meet daarvoor denk ik? Daar waren FrauBitch, Purplerose, Sebasser, en nog veel meer ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond kom maar ik doe m'n best.
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef NanKing het volgende:
Om de chaos hier compleet te maken kom ik toch niet alleen. Alleen nu heb ik een probleem want ik heb geen hondenoppas, ik moet kijken nu of ik eerst naar Rotterdam moet en hoe ende wat of dat ik misschien een auto kan lenen van iemand. Nou ja conclusie, wacht maar niet op mij op t station, ik kom vanzelf wel aanwaaien.
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenWij vertrekken die kant nu op in ieder geval, tot zo allen!
ik rij langzaam om diesel te sparenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!
JA IS GOED!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef NanKing het volgende:
Zo ik zit in de trein. Als alles goed gaat ben ik er om 1951, als cz en bd daar willen wachten zou erg fijn zijn. Ik hoop dat een van jullie nog reageert voordat ik de grens over ga.
Yes! Check DM als dat nog lukt voor mijn nummer!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef NanKing het volgende:
Zo ik zit in de trein. Als alles goed gaat ben ik er om 1951, als cz en bd daar willen wachten zou erg fijn zijn. Ik hoop dat een van jullie nog reageert voordat ik de grens over ga.
Zien we die ook wel verschijnen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex (en vriendin en Fraubitch) zijn iets later ivm een of ander ongeluk in Leeuwarden waardoor er een file was!
dank je wel. Erg jammer dat je er niet bij kan zijnquote:
Tsja, shit happens. Achteraf kon het sowieso niet want ik moet morgen ook werken. Maar goed, er komt vast wel weer een keer een meet met alle "oudere" users. (Dan bedoel ik niet qua echte leeftijd, maar qua FOK!-leeftijd) . En dan wil ik er wel een keer weer heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
dank je wel. Erg jammer dat je er niet bij kan zijn.
Dit dus,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij zijn weer in Grunn! Was een fijne avond mensen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:02 schreef PeZu het volgende:
Ik werd gezocht vernam ik maar zie nu dat ik met mijn vergiethoofd te laat ben....
ja tis was eergister pas en laat en toen sliep ik al halfquote:
Ach, wie weet of we nog vaker een keer bij elkaar komen,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis was eergister pas en laat en toen sliep ik al half
Wat is een eergister?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis was eergister pas en laat en toen sliep ik al half
Graagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, wie weet of we nog vaker een keer bij elkaar komen,.
Zware teleurstelling hè?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:16 schreef yvonne het volgende:
Chipszak. is níet Enter, Boem is geen skatende 17-jarige
Chips is veul knapper.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:16 schreef yvonne het volgende:
Ik had zó in m'n hoofd dat Chips enter was, dus ik keek heel erg raar raader dan normaal.quote:
Voor Boem, gewoon omdat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Waar is Enter eigenlijk ooit gebleven? Op een meet in Groningen kreeg ze verkering met een fokker en daarna vertrokken ze beide toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had zó in m'n hoofd dat Chips enter was, dus ik keek heel erg raar raader dan normaal.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor Boem, gewoon omdat:OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dan gaat yvonne je vast rechten geven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb haar op mijn borst ik ben een beeerrrrr
Yvonne heb me op ze facebook dus weet ze wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dan gaat yvonne je vast rechten geven.
Sjongejongequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Renesite het volgende:
Sinds wanneer heb ik geen KPD rechten meer!!!
Er.
Viel.
Een.
Kwartje..
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor Boem, gewoon omdat:Hahaha damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
eigen porno maken dan?quote:
Zomg!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:08 schreef fraubitch het volgende:
Ik kwam Juiced ook nog tegen in Utrecht!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is Enter eigenlijk ooit gebleven? Op een meet in Groningen kreeg ze verkering met een fokker en daarna vertrokken ze beide toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Met Berenanus, als ik me niet vergis.
Toen boem-dikkie nog boem-dunnie wasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarnaast ook leuk om eindelijk eens mensen te ontmoeten of weer te zien.
Is blijkbaar toch alweer een 17-jarige skater geleden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:16 schreef yvonne het volgende:
Haha dan was je tegelijk met Boem en ik thuisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi ik ben weer in t land der levenden. We zijn per ongeluk via amsterdam gereden en waren over 3en thuis.
Was erg leuk om jullie allemaal weer te zien.
Vond het wel erg jammer dat mofje en yv zo vroeg weg moesten.
Ik ben echt belhachelijk lang onderweg geweest gister en misschien leek t daarom wel zo kort :p.
Het afscheid was dan wel echt oprecht fijn
Ja, Luc inderdaad. Ik heb al gegoogled op dEUS + Fok maar krijg alleen interviews met de band tevoorschijn,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Sebas zijn vader vroeg trouwens nog of we het voor elkaar kregen om die ene Luuk (dEUS of zo?) te traceren. Zou zijn verhuisd uit Groningen en door hem is Sebasser een beetje aan het fotograferen geslagen en zo'n fijne band opgebouwd dat zelfs toen het al een stuk slechter met hem ging nog graag langs wou gaan bij Luuk.
Hij wil hem graag persoonlijk bedanken maar kan zijn adres niet weer vinden. Volgens mij had Fraubitch al het één en ander in haar hoofd, maar het zou tof zijn als we die dude kunnen vinden.
quote:
Ja. Luc. Met een Vlaamse achternaam. Hij fotografeerde, was al wat ouder (dan Sebas iig sowieso) etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Renesite het volgende:
Luc... komt hij/zij uit Groningen of...?
Thanks! Ik ga even aan fraubitch vragen of ze het herkent. Ik laat je weten!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Toen boem-dikkie nog boem-dunnie was
Euh, om twintig voor een werden we bij carré van het terras geschopt. Daarbij liep fraubitch letterlijk en figuurlijk tegen juiced aan en gingen mijn vriendin en ik nog even naar de Stairwayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoelaat gingen jullie weg uit Utrecht?
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Ja, was een leuke groep!
En dan PeZu, Renesite, Kentekenplaat, Harajuku er ook bij haha.
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.
Ben ook wel benieuwd, inderdaad!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.
heb je nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.
Daar zijn we niet geweest, we werden Staiway uitgezet voordat het begon want 20 euro entree.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was dat kinky feestje nog leuk dan?
Ja, was leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was dat kinky feestje nog leuk dan?
Mijn stem is wat minder geworden. Ik ben wat sneller schor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.
Snorrie.quote:
hij was ook erg goed bevriend met die fotografen Linda en Pepijn. Prupke en ....? Ben even zijn naam kwijtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga even aan fraubitch vragen of ze het herkent. Ik laat je weten!
was het niet ivo nogwa? Deed ook aan wielrennenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij was ook erg goed bevriend met die fotografen Linda en Pepijn. Prupke en ....? Ben even zijn naam kwijt
Nee die woont in Maastrichtquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
was het niet ivo nogwa? Deed ook aan wielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |