24 mei houd ik het dan voorlopig op!quote:
Jap,quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
24 mei is prima.Wat wordt de opzet van de meet? Gewoon de kroeg in met z'n allen?
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,quote:
remlof ge-add.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
Als de rest ook nog even laat weten of ze de 24e kunnen, komt het helemaal goed.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
Yvonne
Als de rest ook nog even laat weten of ze de 24e kunnen, komt het helemaal goed.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Meet vrijdagavond 24 mei
Alexxxxx
Kentekenplaat
fraubitch
ChipsZak.
remlof
yvonne
NanKing
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,.
Ik heb zo'n vermoeden dat het Stairway gaat worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat niet! Het zal waarschijnlijk ergens in Utrecht worden. Zoiets. Gewoon iets centraals,.
Lijkt me prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het Stairway gaat worden.
Ik kom die dag uit Grunn, als je met mij meetreint heb je iig op de heenweg 40% korting.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
huuuh niet in Grunn?maar ik heb heul geen geld voor reizen
Had ik nou maar niks gezegd.quote:
Via Grunn naar Utrecht is alsnog tyfus om, ik moet ook weer naar huis, en ga liever met de auto. Fraubitch, meerijden?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom die dag uit Grunn, als je met mij meetreint heb je iig op de heenweg 40% korting.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had ik nou maar niks gezegd.![]()
grapje hoor.
Stairway is onlosmakelijk verbonden met FOK!meetings en het is de plek waar ik éindelijk Sebasser IRL heb ontmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |