quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Toen boem-dikkie nog boem-dunnie was
Euh, om twintig voor een werden we bij carré van het terras geschopt. Daarbij liep fraubitch letterlijk en figuurlijk tegen juiced aan en gingen mijn vriendin en ik nog even naar de Stairwayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoelaat gingen jullie weg uit Utrecht?
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Ja, was een leuke groep!
En dan PeZu, Renesite, Kentekenplaat, Harajuku er ook bij haha.
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.
Ben ook wel benieuwd, inderdaad!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.
heb je nog nooit gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Lijkt me tof!! Ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien.
Daar zijn we niet geweest, we werden Staiway uitgezet voordat het begon want 20 euro entree.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was dat kinky feestje nog leuk dan?
Ja, was leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Was dat kinky feestje nog leuk dan?
Mijn stem is wat minder geworden. Ik ben wat sneller schor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil jou wel weer eens horen zingen.
Snorrie.quote:
hij was ook erg goed bevriend met die fotografen Linda en Pepijn. Prupke en ....? Ben even zijn naam kwijtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga even aan fraubitch vragen of ze het herkent. Ik laat je weten!
was het niet ivo nogwa? Deed ook aan wielrennenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij was ook erg goed bevriend met die fotografen Linda en Pepijn. Prupke en ....? Ben even zijn naam kwijt
Nee die woont in Maastrichtquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
was het niet ivo nogwa? Deed ook aan wielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |