Als we het in Groningen zouden houden, wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ow, Utrecht ga ik dan niet redden. Dus dan moet ik helaas verstek laten gaan.
Ja, dan wel. Financieel is het nogal mager op het moment.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als we het in Groningen zouden houden, wel?
Ja ik. Het is te ver om in 1 avond op en neer te rijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijn dat zoveel mensen kunnen! Ik zal eens kijken met Sebas' vader over de locatie, want iedereen ging blijkbaar uit van Groningen.
In principe zou Groningen ook kunnen, natuurlijk. We dachten gewoon dat Utrecht centraler was voor de meesten.
Laat ik het dan even zo stellen; als we het in Groningen zouden doen, zijn er dan ook mensen die NIET kunnen?
Hmhm.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik. Het is te ver om in 1 avond op en neer te rijden.
idem. Ik kom wel, dat moet gewoon. Maar ik kom in minder grote problemen als het in Grunn isquote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Financieel is het nogal mager op het moment.
Ja, ik ga (over)morgen wel even overleggen! Ik weet ook niet of er misschien mensen vanuit Groningen mee kunnen rijden, misschien dat zoiets een mogelijkheid is!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Kun je dat proberen snel te overleggen? Dan kunnen we voor nu 24 mei aanhouden, dan staat de datum in ieder geval vast.
In principe vind ik Utrecht wel een goed alternatief. Dat is voor iedereen centraal. Uiteindelijk moeten er toch mensen consessies doen, het is altijd voor bepaalde personen minder gunstig, dat houd je.
Jij wilt er ook bij zijn,quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Renesite het volgende:
Het is met dit soort dingen altijd een wisselwerking. Voor de Noorderlingen naar het midden des lands is het ver + overnachten/laatste trein/laat in de auto. En andersom ook.
als het in Groningen op een vrijdagavond is, zou het kunnen, maar plan niets anders voor mij verder![]()
Oh, als het op een vrijdagavond in Groningen is en ik zit niet elders dan kan het zijn dat ik aanwaaiquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij wilt er ook bij zijn,? Ik kan me niet herinneren dat je je had opgegeven, maar blijkbaar wel
![]()
![]()
.
Prima!quote:Op zondag 5 mei 2013 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, als het op een vrijdagavond in Groningen is en ik zit niet elders dan kan het zijn dat ik aanwaai
Groningen wordt moeilijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Als het in Utrecht is, is het voor de volgende mensen wat lastiger als ik het goed heb (i.v.m. mogelijk samenrijden?);
Alexxxxx , Renesite & Kentekenplaat.
Van fraubitch en nog wat anderen heb ik hierover nog niks gehoord.
Ja ♥quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Via Grunn naar Utrecht is alsnog tyfus om, ik moet ook weer naar huis, en ga liever met de auto. Fraubitch, meerijden?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Fijn dat het in Utrecht wordt gehouden.
Prima!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn laatste trein terug gaat om 23.35u, dus 20.00u is uitstekend wat mij betreft.
Nee, sorry, zit ook met mijn werk, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Gesproken met Sebas' vader!
Plaats wordt Utrecht (Stairway wrs idd) en mochten er mensen uit Groningen e.o. echt niet kunnen vanwege kosten die dat met zich meebrengt; jullie kunnen gewoon met Sebas' vader meerijden. Geen enkel probleem!!
Kan bijv. Kentekenplaat nu wel?
Awwquote:Op zondag 12 mei 2013 15:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, sorry, zit ook met mijn werk, dus dat gaat hem niet worden.
Ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:57 schreef remlof het volgende:
Schop. Volgende week vrijdag dus om 20.00 in Utrecht in Stairway?
Ik wil wel meerijden op de terugweg als dat kan!quote:Op maandag 20 mei 2013 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja!
En @ NanKing: prima!
Dus, rond 20u in Stairway. De 24e! Zijn er nog meerijders met Sebas' vader naar Utrecht vanuit Groningen (en terug)?
Prima, ik geef het door!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wil wel meerijden op de terugweg als dat kan!
Helaas, maar wel een fijne groep mensen toch! Ook gezellig. En bijna allemaal mensen die ik nog nooit heb ontmoet, zelf niet op de meets met waar Sebas ook was volgens mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef NanKing het volgende:
Hm ik had gehoopt dat het lijstje iets langer zou zijn, maar goed ik ben er sowieso bij.
Misschien terugweg wel inderdaad! Misschien heenweg ook, maar daar heb ik het nog niet over gehad. Ik bel vanavond weer even met zijn vader,quote:
+iteejerquote:Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dit 'm? Ja toch? Of mis ik nog iemand?
Mini-Sebasser meet - Vrijdag de 24e - 20:00 Stairway Utrecht:
Remlof
boem-dikkie
NanKing
ChipsZak.
yvonne
Alexxxxx
fraubitch
Ratelslangetje
Ja, top!quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dit 'm? Ja toch? Of mis ik nog iemand?
Mini-Sebasser meet - Vrijdag de 24e - 20:00 Stairway Utrecht:
Remlof
boem-dikkie
NanKing (komt iets later aan)
ChipsZak.
yvonne
iteejer
Alexxxxx
fraubitch
Ratelslangetje
Von wo kommst Du?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef NanKing het volgende:
Ik kom toch niet later aan. Ik kom alleen dus kan er gewoon om acht uur zijn. Nog een eerdere ontmoeting op station met anderen? Ik heb ´geen nederlandse mobiel dus op smsjes na ben ik niet bereikbaar, lijkt me handig dat ik dan precies af kan spreken, ik ben nogal een paniekmuis met dat soort dingen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |