IEMAND ANDERS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben juist de hondenoppasser dit weekend.
Ik las "je moet iemand op de hond laten plassen"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand op de hond laten passen, jij.
Daar was jij heul nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren. Maar dat kan ook aan de bierinname hebben gelegen.
En nog heeeel veel anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nan
Ik heb daar stofje nog uitgescholdenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb daar stofje nog uitgescholden
En Chowi's bier opgedronken.
Oh dan was het een meet daarvoor denk ik? Daar waren FrauBitch, Purplerose, Sebasser, en nog veel meer ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond kom maar ik doe m'n best.
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef NanKing het volgende:
Om de chaos hier compleet te maken kom ik toch niet alleen. Alleen nu heb ik een probleem want ik heb geen hondenoppas, ik moet kijken nu of ik eerst naar Rotterdam moet en hoe ende wat of dat ik misschien een auto kan lenen van iemand. Nou ja conclusie, wacht maar niet op mij op t station, ik kom vanzelf wel aanwaaien.
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenWij vertrekken die kant nu op in ieder geval, tot zo allen!
ik rij langzaam om diesel te sparenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |