Je kan alleen sms'en toch ivm Duitse mobiel? Zal ik voor de zekerheid ook even mijn nummer DM'en mocht je toch rond die tijd aankomen dan kunnen we met z'n drie!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij ik ook rond de tijd. Maar het is nog steeds niet zeker of ik nou alleen kom of niet. Ik denk dat uk het beste gewoon zelf naar stairway kan gaan. Chaoot die ik ben
idem hier. nog steeds heel lastig. je hebt DMquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef NanKing het volgende:
Nerveus omdat het hele onderwerp Sebas iets is waar ik nog steeds niet mee om kan gaan. Nou ja moeilijk iig
Is dat overigens aldi talk of Eplus ofzoot? Dan is t gratiesch jewzquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier. nog steeds heel lastig. je hebt DM
Oke, jammer!quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
cerror en hitori niet kunnen overhalen. Ook beetje kortdag.
Ik wel,quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga morgen geen ice-t drinken hoor.
quote:
Leuk op de meet drank voor 'm halen omdat 'ie nog geen 18 was.quote:
Deze is lachen. Plaats 'm ook ff in die anderequote:
Dank je! Jammer dat je er niet bij kan zijn.. had je wel graag een x ontmoet!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
Een fijne meet toegewenst morgen! Dat het prettig mag aanvoelen met goede herinneringen
Ik ben zo confused. Ik dacht dat dit het Groningentopic was door Renesite,quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze is lachen. Plaats 'm ook ff in die andere
Keertje in Groningenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dank je! Jammer dat je er niet bij kan zijn.. had je wel graag een x ontmoet!
Prima! Houd ik je aan!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Keertje in Groningen! Als het lente wordt.
Je moet gewoon iemand op de hond laten passen, jij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Veel plezier morgen, op mooie herinneringen.
IEMAND ANDERS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben juist de hondenoppasser dit weekend.
Ik las "je moet iemand op de hond laten plassen"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand op de hond laten passen, jij.
Daar was jij heul nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren. Maar dat kan ook aan de bierinname hebben gelegen.
En nog heeeel veel anderen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
DarkAngelus was er wel. En jij, en ik, en Nan
Ik heb daar stofje nog uitgescholdenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb daar stofje nog uitgescholden
En Chowi's bier opgedronken.
Oh dan was het een meet daarvoor denk ik? Daar waren FrauBitch, Purplerose, Sebasser, en nog veel meer ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond kom maar ik doe m'n best.
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef NanKing het volgende:
Om de chaos hier compleet te maken kom ik toch niet alleen. Alleen nu heb ik een probleem want ik heb geen hondenoppas, ik moet kijken nu of ik eerst naar Rotterdam moet en hoe ende wat of dat ik misschien een auto kan lenen van iemand. Nou ja conclusie, wacht maar niet op mij op t station, ik kom vanzelf wel aanwaaien.
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand mee, om die Duitse telefoon te sjouwenWij vertrekken die kant nu op in ieder geval, tot zo allen!
ik rij langzaam om diesel te sparenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Da's vroeg! Ik vertrek over 3 kwartier naar de bus!
JA IS GOED!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef NanKing het volgende:
Zo ik zit in de trein. Als alles goed gaat ben ik er om 1951, als cz en bd daar willen wachten zou erg fijn zijn. Ik hoop dat een van jullie nog reageert voordat ik de grens over ga.
Yes! Check DM als dat nog lukt voor mijn nummer!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef NanKing het volgende:
Zo ik zit in de trein. Als alles goed gaat ben ik er om 1951, als cz en bd daar willen wachten zou erg fijn zijn. Ik hoop dat een van jullie nog reageert voordat ik de grens over ga.
Zien we die ook wel verschijnen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex (en vriendin en Fraubitch) zijn iets later ivm een of ander ongeluk in Leeuwarden waardoor er een file was!
dank je wel. Erg jammer dat je er niet bij kan zijnquote:
Tsja, shit happens. Achteraf kon het sowieso niet want ik moet morgen ook werken. Maar goed, er komt vast wel weer een keer een meet met alle "oudere" users. (Dan bedoel ik niet qua echte leeftijd, maar qua FOK!-leeftijd) . En dan wil ik er wel een keer weer heen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
dank je wel. Erg jammer dat je er niet bij kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |