quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben cerror en Hitori aan het overhalen.
Zie ook dat toffe konijn rechts in de hoek.quote:
Ik ben allang niet meer roze!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
aSj is geen meisje meer maar een mevrouw
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer roze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je doen, maar het is ondertussen wel bijna morgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er nog steeds bij, ik lift mee met alex. Omdat het kan. cool.
Erg jammer eigenlijk dat er maar zo weinig mensen zijn, had wel wat meer fokkers uit die tijd verwacht.
misschien even pb'tje doen ofzo?
Kwaliteitsmeet was dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Dit was ook een fokking grote ONZ-meet in de Stairway waar Sebasser ook bij was: ONZ / [ONZ meet 09-02-07] Deel 20 alweer!
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:51 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er nog steeds bij, ik lift mee met alex. Omdat het kan. cool.
Erg jammer eigenlijk dat er maar zo weinig mensen zijn, had wel wat meer fokkers uit die tijd verwacht.
misschien even pb'tje doen ofzo?
Is het nog gelukt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben cerror en Hitori aan het overhalen.
Die meets waren briljant, ja!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
Dit was ook een fokking grote ONZ-meet in de Stairway waar Sebasser ook bij was: ONZ / [ONZ meet 09-02-07] Deel 20 alweer!
Wie ben jij?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die meets waren briljant, ja!!Die in september 2006 was geloof ik met 70 man of zoiets.
Ik ook. Ik heb de hele avond wodka red bull voor hem gehaald omdat gij te job was en t niet meekreeg. Daarna had hij geen geld meer voor de trein terug en is eerst in de verkeerde trein gestapt en daarna nog een boete gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar was ik ook. Volgens mij heb ik Sebasser daar irl leren kennen.
Klinkt als Sebas,quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb de hele avond wodka red bull voor hem gehaald omdat gij te job was en t niet meekreeg. Daarna had hij geen geld meer voor de trein terug en is eerst in de verkeerde trein gestapt en daarna nog een boete gehad..
En Alex, kun je je nummer even dmen?
Heb er zin in maar ben erg nerveus voor
Morgen.
Hmmquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef NanKing het volgende:
Nerveus omdat het hele onderwerp Sebas iets is waar ik nog steeds niet mee om kan gaan. Nou ja moeilijk iig
Weet trouwens niet hoe laat je ong. aankomt maar b-d en ik zijn rond 20:10 op station Utrecht CS.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:33 schreef NanKing het volgende:
Vind het voor de rest wel erg leuk om jullie weer te zien. En bd, die heb ik nooit ontmoet
Ja die inderdaad,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |