Ik skip ook, ff lekker bouten of zo.quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans,.
Pistorius heeft die hit al te pakken... 4 stuks zelfsquote:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Had dit nou een aankondiging nodig?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans,.
Ik hoop dat Dean Saunders alle 3 zijn benen breekt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoop dat er bloed gaat vloeien... de hele schans rood door gebroken botten die door vel heen steken
Patty Brard op de smoel. Toppertjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoop dat er bloed gaat vloeien... de hele schans rood door gebroken botten die door vel heen steken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Patty Brard op de smoel. Toppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:15 schreef Specularium het volgende:
Dit schijnt ook langs te komen.
[ afbeelding ]Ik kende die gozertjes niet, maar blijkbaar zijn ze "hot":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boyband MainStreet is hot. Miljoenen views op YouTube, concerten verkopen...
Tekstje op de site is niet helemaal goed gelukt geloof ik![]()
Helpquote:Op maandag 25 februari 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende die gozertjes niet, maar blijkbaar zijn ze "hot":
Boyband MainStreet is hot. Miljoenen views op YouTube, concerten verkopen...
Tekstje op de site is niet helemaal goed gelukt geloof ik
quote:Hans Wijers
Oud-minister van Economische Zaken Hans Wijers (D66) is voorzitter van het Nationaal Comité Inhuldiging, dat zich bezighoudt met de organisatie en coördinatie van de festiviteiten rondom 30 april, de dag van de inhuldiging. Vandaag presenteert Wijers een persconferentie over de feestelijkheden rondom de troonswisseling in Amsterdam. In het comité zitten, onder anderen, ook oud-tennisser Richard Krajicek, 'entertainmentkoning' Joop van den Ende, burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en de Amsterdamse wethouder Andrée van Es. Vanavond zit Hans Wijers bij ons aan tafel.
Ik niet want ik zit er voldoende ver vandaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wat ze allemaal gaan uitspoken in de stad.
Damn wat is dit slecht zegquote:Op maandag 25 februari 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
Nou voor de liefhebbers dan
En bij de clip staat ditze gaan zelfs in Paradiso optreden
20 mei - Paradiso (Amsterdam)
Niet zo zuur, ze zijn pas 14.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Damn wat is dit slecht zeg![]()
Dat Nederlands en Engels ook door elkaar
Mensen hebben geld gekregen om dit te bedenken.quote:Thema inhuldiging: 'Mijn droom voor ons land, inspiratie voor onze koning'
'Willem-Alexander, een koning als geen ander.'quote:Op maandag 25 februari 2013 17:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Mensen hebben geld gekregen om dit te bedenken.
Komt hij die persoonlijk uitdelen tijdens zijn toer?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Iedereen omdat Willem Alexander koning wordt.
JA!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef OProg het volgende:
Dus omdat het gratis is moet ik blij zijn?
De Paus is er ook?quote:
Als het ooit een kleur had is dat ergens in een ver verleden geweest.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee een rooie biet. Of is de Paus ook rood? Qua haar.
Bah, die is inderdaad zielloos.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben Woldering die rijke puber van bellen.nl en zo.
Misschien krijgen we allemaal gratis belminuten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Heeft hij nu een site waarop je kan zien wie de goedkoopste koning is.
Ok. Doei.quote:
Gewoon klapjosti's.quote:
Da's altijd goed om te horen!quote:
Maurice de Hondt bellen of hij dit wil peilen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel mensen die nooit naar DWDD kijken zouden Izzard kennen?
Jij bent lekker op dreef vandaag hequote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Maurice de Hondt bellen of hij dit wil peilen.
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Maurice de Hondt bellen of hij dit wil peilen.
Jan Mulder ook niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Deze wedstrijdjes zijn nergens voor nodig.
Je moet toch wat zo op maandag.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent lekker op dreef vandaag he
Misschien was hij in de tijd van mijn oma wel leuk.quote:
ja, en dan nog verdiend ook, ploegen die thuis niet kunnen winnen van Zwolle, Willem II, Roda of ADOquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
Ben is de nieuwe zanger van Simply Red.
Nee hij zei dat Ajax en Feyenoord nu gelijk staanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef Rickazio het volgende:
Feyenoord kampioen? Jan weet de stand niet ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:34 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
NeeJa hij zei dat Ajax en Feyenoord nu gelijk staan
Dat vraag ik me ook de hele avond af.quote:
En Anita en Edquote:
En steeds weer huil je!quote:
Anita en Ed mogen ook dan.quote:
Hij heeft meer bereikt in zijn leven dan een domme snol die mod is op fokquote:
Van liedjes bedoel ik man.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij heeft meer bereikt in zijn leven dan een domme snol die mod is op fok
Ohjee, dat wordt vechten!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alle handjes in de lucht voor Afrikaaaaa.quote:
Ohja, hij heeft nu de baard in de keel.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wolderink, van die belvergelijksites.
Ook meer dan iemand die op dat forum zit en zich er druk om maakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij klinkt echt alsof hij 50 isquote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, hij heeft nu de baard in de keel.
Dat wel, maar het blijft een gnoom.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
idea en dan liter zoals 2 literquote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef thettes het volgende:
is het nou idealiter zoals matthijs het uitsprak of zeg je (fonetisch) idéalietèr?
Laatste volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef thettes het volgende:
is het nou idealiter zoals matthijs het uitsprak of zeg je (fonetisch) idéalietèr?
Bekkie he.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Komt er dacht ik eentje, ironisch genoeg, op het Koningsplein.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
zijn er geen 'weg met de monarchie 'feesten?
niet zo he tegen Karinaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef Pietepietje het volgende:
Hij is wel al in stijl, met zijn oranje haar
de zoon van Opsteltenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:41 schreef Pietepietje het volgende:
Hij is wel al in stijl, met zijn oranje haar
Hij is al begonnen geloof ik.quote:
Nou Tem, dit moet je toch ontroeren. Zo herkenbaar, net 30 was je toen toch?quote:
Leuk horloge, swatch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou Tem, dit moet je toch ontroeren. Zo herkenbaar, net 30 was je toen toch?
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Ik was het vergeten, maar ik voorspelde al dat die hype bij DWDD zou komen
ONZ / Wordt 'gallon smashing' de nieuwste hype?
quote:
Ze zeggen ook nog friet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de slimsten die er zijn
Dat vooral.quote:
Ik zou er toch van balen hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
10% van zijn maandsalaris is toch niet veel?
Hoi hoiquote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
Dacht ineens, kijkend naar DWDD: ik mis wat...
Maar dat waren jullie
Balen ja maar meer ook niet. Hij eet er niet minder op.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou er toch van balen hoor
Is gewoon vergelijkbaar met een hele dikke verkeersboete.
Nou in dit geval is het niet meer nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
alweer een commercial voor een boek
Huh? Echt waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Adelante het volgende:
Het Diner - wat een saai boek was dat
Een boek dat er 1,5 jaar isquote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
alweer een commercial voor een boek
Stonden niet eens recepten inquote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Adelante het volgende:
kutlul? Die kan met zichzelf voortplanten?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk heeft Kutlul Eindhoven niet heel verlaten.
stamgastenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Bij Herman Koch moet ik altijd denken aan een vogel getekend door Toon van Driel.
Ik moest aan Gijp denkenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Tem het volgende:
Bij Herman Koch moet ik altijd denken aan een vogel getekend door Toon van Driel.
Troll.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Adelante het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef remcoP het volgende:
Wanneer wordt het boek van de maand weer gekozen? Dat is altijd zo'n leuk item.
ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef remcoP het volgende:
Wanneer wordt het boek van de maand weer gekozen? Dat is altijd zo'n leuk item.
Dat was het...ik wist dat hij me aan iemand deed denken.quote:
Briljante sketch.quote:
Pareltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |