Ik skip ook, ff lekker bouten of zo.quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans,.
Pistorius heeft die hit al te pakken... 4 stuks zelfsquote:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Had dit nou een aankondiging nodig?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
Sterren flikkeren van de schans,.
Ik hoop dat Dean Saunders alle 3 zijn benen breekt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoop dat er bloed gaat vloeien... de hele schans rood door gebroken botten die door vel heen steken
Patty Brard op de smoel. Toppertjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]hoop dat er bloed gaat vloeien... de hele schans rood door gebroken botten die door vel heen steken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Patty Brard op de smoel. Toppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 02:15 schreef Specularium het volgende:
Dit schijnt ook langs te komen.
[ afbeelding ]Ik kende die gozertjes niet, maar blijkbaar zijn ze "hot":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boyband MainStreet is hot. Miljoenen views op YouTube, concerten verkopen...
Tekstje op de site is niet helemaal goed gelukt geloof ik![]()
Helpquote:Op maandag 25 februari 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kende die gozertjes niet, maar blijkbaar zijn ze "hot":
Boyband MainStreet is hot. Miljoenen views op YouTube, concerten verkopen...
Tekstje op de site is niet helemaal goed gelukt geloof ik
quote:Hans Wijers
Oud-minister van Economische Zaken Hans Wijers (D66) is voorzitter van het Nationaal Comité Inhuldiging, dat zich bezighoudt met de organisatie en coördinatie van de festiviteiten rondom 30 april, de dag van de inhuldiging. Vandaag presenteert Wijers een persconferentie over de feestelijkheden rondom de troonswisseling in Amsterdam. In het comité zitten, onder anderen, ook oud-tennisser Richard Krajicek, 'entertainmentkoning' Joop van den Ende, burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam en de Amsterdamse wethouder Andrée van Es. Vanavond zit Hans Wijers bij ons aan tafel.
Ik niet want ik zit er voldoende ver vandaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wat ze allemaal gaan uitspoken in de stad.
Damn wat is dit slecht zegquote:Op maandag 25 februari 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
Nou voor de liefhebbers dan
En bij de clip staat ditze gaan zelfs in Paradiso optreden
20 mei - Paradiso (Amsterdam)
Niet zo zuur, ze zijn pas 14.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Damn wat is dit slecht zeg![]()
Dat Nederlands en Engels ook door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |