quote:Op internet circuleren enkele filmpjes met misschien wel de nieuwste rage: 'gallon smashing'. Wat het precies is? Je in de supermarkt zo spectaculair mogelijk op de grond laten vallen terwijl je melk of fruitsap op de grond morst.
Het filmpje van de originele 'gallon smashers' werd op één week tijd al bijna twee miljoen keer bekeken op YouTube. Laat ons hopen dat de hype de oceaan niet zal oversteken.
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is.
wel halve.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:43 schreef DakotaFred het volgende:
Kan ook niet in Nederland (Europa), want hier verkopen ze geen gallon's.
voorspellend vermogen?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:47 schreef Karina het volgende:
Ah een hype, morgen waarschijnlijk dus bij DWDD te zien
We deden het hier op school altijd met lege emmers, Een natte spons eruit halen, die uitknijpen, en dan doen of je die emmer leeggooit over het kassa meisje in de kantinequote:Op maandag 25 februari 2013 17:55 schreef Studeur het volgende:
Ik ga stuk
Deed dit vroeger al met een maat in frankrijk, maar dan zonder dingen kapot maken
quote:Nu weer ‘gallon smashing’
De hypes en rages op het internet volgen elkaar in snel tempo op. De Harlem Shake is nog in volle gang en nu is het alweer ‘gallon smashing’ dat veelvuldig in de Facebook-fimpjes voorbij komt. Ook Prinsenbeek kan er blijkbaar niet aan voorbij.
Maandagmiddag rond 16.00 uur lopen enkele scholieren wat zenuwachtig giechelend de Albert Heijn-vestiging aan de Beeksestraat binnen, zo is te zien op een filmpje op Facebook. Een van de jongens begeeft zich met een paar pakken drank tussen de schappen en valt zogenaamd, met de drinkpakken smijtend, op de grond. Een grote puinhoop is het gevolg. De AH-medewerker is compleet verrast en weet in eerste instantie niet goed hoe hij moet reageren.
Op het internet circuleren inmiddels tal van dergelijke filmpjes. Bij ‘gallon smashing’ gaat het erom dat jongeren zich in de supermarkt zo spectaculair mogelijk op de grond laten vallen, terwijl ze melk of fruitsap op de grond morsen. Daarna doen ze alsof ze na hun val moeilijk overeind kunnen komen. Het filmpje van de originele ‘gallon smashers’ werd volgens AD.nl in korte tijd twee miljoen keer bekeken op YouTube. Inmiddels is deze rage dus ook de oceaan overgestoken en zelf in de dorpen beland.
Filiaalmanager Dirk Lamberts van Albert Heijn Prinsenbeek laat desgevraagd weten dat de actie van maandag de eerste was in zijn zaak. En wat hem betreft blijft het daar ook bij. ,,Het is een baldadigheid die navolging krijgt’’, realiseert hij zich. Mocht het nog toch nog een keer voorkomen dat zal hij, als opzet kan worden aangetoond, de daders laten opruimen en betalen. Of in extremer geval wordt aangifte gedaan.
bron: http://www.prinsenbeeknie(...)1:startprinsenbeeknl
Ik vind iemand die een plastic balletje uit een luchtdruk pistool doormidden slaat met een katana veel knapperquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tot nu ik zojuist zo'n filmpje keek dacht ik dat met gallon smashing zoiets werd bedoeld.
Helemaal niks net zo als wat ik hieronder post.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is.
Ben benieuwd naar het filmpjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
in Prinsenbeek de eerste Nederlandse entry
[..]
Vind ik wel, hier naai je andere mensen mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Veel kanslozer dan de Harlem Shake is het niet
Niet met glas doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:42 schreef KLTZK het volgende:
Zeker met glas vind ik dit toch behoorlijk in de buurt van vandalisme komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |