SPOILER: MoltalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan het eind spannend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef BobW het volgende:
WIDM spel in Krugerspel was vooral in het begin...????....voor mij dan
Spannend? Dacht ik te horen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef BobW het volgende:
WIDM spel in Krugerspel was vooral in het begin...????....voor mij dan
Haha jij wist dit al van te voren he molquote:
Dat heeft een lief modje gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow, ik heb er een reeks van gemaakt volgens mij. Pas geleerd hoe dat moest.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha jij wist dit al van te voren he mol![]()
Op grote groepen is er altijd wel iemand die dat ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou me niets verbazen als de mol gewoon in beeld blijkt geweest te zijn in die film. Beetje als dit:
Straks in uitzending gemist alles nauwkeurig bestuderenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou me niets verbazen als de mol gewoon in beeld blijkt geweest te zijn in die film. Beetje als dit:
That was me, in de reeks-tool.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft een lief modje gedaan
Owh, nice danquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
That was me, in de reeks-tool.Ik kwam er pas achter dat ik die kon gebruiken.
Dat is mijn mol + reserve....zo wat frustrerendquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef BobW het volgende:
Paulien en Carolien kunnen nooit de Mol zijn
Ik ben de hele serie al de weg kwijt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Pfff.... ik ben echt de weg kwijt nu... Paulien reageert het minst enthousiast op het geld
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef starla het volgende:
Ben ik nu gek of was dat een zilveren auto?
Nogal ja, leek wel een zuur gezichtquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Pfff.... ik ben echt de weg kwijt nu... Paulien reageert het minst enthousiast op het geld
Nee, je bent niet gek. Art zei ook ja op de vraag of het een zilveren auto was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef starla het volgende:
Ben ik nu gek of was dat een zilveren auto?
Heeft ze altijd toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal ja, leek wel een zuur gezicht
Die is nooit enthousiast..quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Scherpquote:
Ik ook. Vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zit al een tijdje op Paulien, blijf ik bij.
Ik doe met je mee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik zit al een tijdje op Paulien, blijf ik bij.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef BobW het volgende:
Carolien is echt een baas als dit niet waar is
Oh jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, je bent niet gek. Art zei ook ja op de vraag of het een zilveren auto was.
De mol kan het ook van tevoren hebben geleerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Technisch gesproken kunnen Carolien en Kees natuurlijk ook vloeiend Zulu spreken... ze hebben het geleerd toen ze voor de klas stonden
Dat zal wel weer jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
De mol kan het ook van tevoren hebben geleerd
in het kader vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef BobW het volgende:
Verdeel en heers, zo heette toch een aflevering?
Ja klopt,quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef BobW het volgende:
Verdeel en heers, zo heette toch een aflevering?
Ja of had ze dat van te voren al geleerd als voorbereiding op deze opdracht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Technisch gesproken kunnen Carolien en Kees natuurlijk ook vloeiend Zulu spreken... ze hebben het geleerd toen ze voor de klas stonden
Ad?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja klopt,
Paulien verdeelde de portos bij de vissenkomopdracht
Paulien sprak met Ad via porto's tijdens de autoopdracht
ik hoop eigenlijk Zaraydaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Wrijfhout het volgende:
Zarayda of Kees zel wel naar huis mogen.
quote:
En de week daarna de uitslag, zoals altijd :pquote:
Omdat ze dacht door niks te doen en de film te gaan volgen ze genoeg kon tegenwerken en dacht dat de opdracht toch niet zou slagen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef RedFever007 het volgende:
Maar waarom is het de mol niet gelukt die auto met het geld weg te krijgen? Zo moeilijk kan het niet zijn toch
is altijd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef patat het volgende:
Vorig jaar was de finale toch over 2 afleveringen verdeeld?
quote:
Dan heb ik college als WIDM bezig isquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de week daarna de uitslag, zoals altijd :p
Is vaker toch, aflevering waar de winnaar bekend wordt, aflevering waar de mol bekend wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef patat het volgende:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb ik college als WIDM bezig is
Alleen de ontknoping, zoals altijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef patat het volgende:
?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
De theorie vd de Afvaller klikt de volgende afvaller aan klopt dus
Bedoel meer dat je waarschijnlijk niet gaatquote:
Ik ookquote:
Ga het nogmaals kijken, momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
Zag ik daar vlak voor het rode cherm een handbeweging van Paulien die naar Zaraya wees![]()
![]()
![]()
Slimmer als ik wel gaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je waarschijnlijk niet gaat
quote:
checkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol weg en mijn hoofdmol er nog in... of zou het dan toch Paulien zijn
Dat moet dan gewoon vals geëdit zijn want dat is nooit te beinvloeden anders.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
De theorie vd de Afvaller klikt de volgende afvaller aan klopt dus
quote:
Wie is je hoofdmol dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol weg en mijn hoofdmol er nog in... of zou het dan toch Paulien zijn
Ik ook, al vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef patat het volgende:
Ik zit volledig op Carolien eigenlijk
Kees... al vanaf week 3... maar ik begon steeds meer richting Zarayda te schuiven....quote:
Ja misschien wel, hopelijk geen spoilers dan voor jou over de afleveringquote:
Ik vanaf het begin eigenlijk, maar paulien is ook verdacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef patat het volgende:
Ik zit volledig op Carolien eigenlijk
Gelukkig maar, anders was ze de allerslechtste mol ooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zarayda is dus de slechtste kandidaat ooit
Absoluut, ik roep het ook al elke weekquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef Brembo het volgende:
Ik blijf bij carolien met paulien als backup. Kees is te serieus.
Ze zijn nu ook geregeld in de stadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Mja dat was met Inge net zo. Die heeft ook als een malle geld binnen staan halen om vervolgens veel te verliezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...
Ja of Carolien met een muts op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
Haar-typische aspecten zijn meer jouw afdeling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebonden.
Bij de schoolopdracht is ze te goed bezig geweest. Daar had ze kunnen mollen maar probeerde ezelsbruggetjes te maken wat ook nog behoorlijk hielp schijnbaar. En Tim zat op Paulien als mol toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Paulien vond ik vandaag wel het meest verdacht...
Ik vind er ook wel humor in zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een heel tof seizoen trouwens, er is weinig gefaked qua mollen en de groep is erg prettig om naar te kijken
Hoe was dat in voorgaande jaren, met verdenkingen op de site en de uiteindelijke mol? Was de mol toen vaak het meest verdacht of juist niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hmmm, ik zit echt nog in een Kees tunnel, maaar hij heeft wel heel erg de meeste stemmen op wieisdemol.nl..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zei de mol in de film eigenlijk over dat hij/zei iets geopend had o.i.d? Zal wel iets met die kokers te maken hebben denk ik.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier even luisteren
iets met 7 kokers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Zocalo het volgende:
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.
3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.
xPaauulaa levert goed werkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb er 3 opengemaakt.
8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.
Ik zag het woord Mole op het bord in de klaslokaal. Paulien de mol?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Nee, hij heeft gewoon in de winkel de rest van de kokers gevonden en ze verstopt ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?
Ninjaeditquote:
Denk nog steeds dat dat op die kaarsjes in de vorm van een soort 'tol' gaat slaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Hij weet sowieso wie weg moet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Je hoort aan Art al dat ie weet dat Zarayda weg moet (want hij weet natuurlijk dat Kees de mol is).
Art zucht bij elke kandidaat die zijn/haar scherm te zien krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso wie weg moet.
Oh en Paulien is de Mol.
Eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef BobW het volgende:
Wel de beste aflevering van het seizoen imo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Art zucht bij elke kandidaat die zijn/haar scherm te zien krijgt.
En Paulien Carolien is de Mol
Twee wekenquote:
Maakt Kees er niet 3 open tijdens de opdracht?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Maartel het volgende:
Overigens, we hebben Kees wat kokers zien openen, Zarayda heeft er een paar opgebiecht..
Hoe groot is de kans dat de mol, als het niet Kees is, er nog 3 heeft kunnen openen?
Wie zegt dat ze niet meerdere keren zijn opengemaakt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Maartel het volgende:
Overigens, we hebben Kees wat kokers zien openen, Zarayda heeft er een paar opgebiecht..
Hoe groot is de kans dat de mol, als het niet Kees is, er nog 3 heeft kunnen openen?
Wie zegt dat niet iemand stiekem de kamer van Zarayda is binnengegaan en de kokers heeft geopendquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Maartel het volgende:
Wie zegt dat er niet nog meer kokers waren?? Kees vindt er maar 1 in de winkel. Waar zijn de anderen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet meerdere keren zijn opengemaakt?
Dat hele filmpje gaat over "oude mollen" met af en toe een berichtje (zinnetje) van de mol van dit jaar ertussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig, bij dat filmpje over de mol bij de drive-in bioscoop zie je op een gegeven moment een gezicht van iemand(rond 0.13)
Volgens mij is het de mol van vorig jaar, Anne-Marie
Haha no shit sherlockquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gaat over "oude mollen" met af en toe een berichtje (zinnetje) van de mol van dit jaar ertussen![]()
![]()
Dat kon je wél (dus je lult je hier niet uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha no shit sherlock, maar vond het wel geinig gedaan en ging ook aardig vlug. op tv kon je het iig niet zien
Ik bedoel dan ook dat je op tv niet kon zien, dat je in dat stukje (0.13 van die youtube link) kon zien dat het Anne-Marie wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kon je wél (dus je lult je hier niet uit).. Het begon al met Dennis Weening..
Ik ben je ff kwijt.. Youtubelink??quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat je op tv niet kon zien, dat je in dat stukje (0.13 van die youtube link) kon zien dat het Anne-Marie was
(Ik lul mij dus hier wel uit)
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt.. Youtubelink??
Geen idee waar je het over hebt..quote:
Had het over dat je dat van Anne-Marie niet kon zien op tv en alleen maar op youtube, maar never mind danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt..
Dit komt gewoon van de Avro-site waar ze (zoals al gezegd in de Moltalk) slechts de (nu duidelijk verstaanbare) teksten van "de mol" nog ff hebben laten horen
Ben erg benieuwd naar DAT filmpje danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had het over dat je dat van Anne-Marie niet kon zien op tv en alleen maar op youtube, maar never mind dan
Ik denk niet dat het een hint is. Deze letters staan niet voor namen oid. Ik denk dat deze letters gewoon bij dat aftel mechanisme hoort..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mischien wel een verborgen hint heb gevonden. Bij het aftellen van het filmpje zie je bij de 4 in alle hoeken een letter staan, namelijk de c c f f als ik het goed heb.
Ik weet alleen niet waar dit voor zou staan
Dat staat voor control framequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mischien wel een verborgen hint heb gevonden. Bij het aftellen van het filmpje zie je bij de 4 in alle hoeken een letter staan, namelijk de c c f f als ik het goed heb.
Ik weet alleen niet waar dit voor zou staan
Neen, dat was Pieter-Janquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:38 schreef ender_xenocide het volgende:
Kees kwam zelf ook in de film voor vlak hetzinnetje over ontmoet de mol, kijkend naar iemand die buggy jumpte
Klopt, op de deur ja! Daar staat de afbeelding van een olifantquote:Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef amaranta het volgende:
Heeft de mol herkend met een D getypt?
Dan kan het écht niet Paulien zijn.
Zie post boven die van mij.quote:
Dat niet alleen hoor, maarrre...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie post boven die van mij.
Ik dacht dat dat een tweet van de mol was.
Maar het is dus een uitspraak van de mol tijdens de bioscoopfilm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
ja klopt, my badquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:08 schreef egeltje1985 het volgende:
'Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik.'? 'Heeft niemand mij herkend' is toch prima.
Omdat zij degene is die het heeft ingesproken. Ze laten dit toch niet inspreken door de mol van dit seizoen? Dus lieten ze de mol van vorig seizoen dit inspreken, je hoort dan namelijk nog steeds een mol in het filmpje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Jif het volgende:
Tijdens de vertoning van de film flitst opeens het gezicht van Anne-Marie Jung voorbij, WAAROM?
http://img405.imageshack.us/img405/1552/69846063.png (copy/paste deze link)
Omdat de film over voorgaande mollen ging, met af en toe zinnetjes van de huidige mol er tussendoor..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Jif het volgende:
Tijdens de vertoning van de film flitst opeens het gezicht van Anne-Marie Jung voorbij, WAAROM?
http://img405.imageshack.us/img405/1552/69846063.png (copy/paste deze link)
Maar dat is geen reden om een gezicht van Anne-Marie te laten zien (in een flits) tijdens het zeggen van zo'n zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat de film over voorgaande mollen ging, met af en toe zinnetjes van de huidige mol er tussendoor..
(Film begon met Dennis Weening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |