Ik ookquote:
Ga het nogmaals kijken, momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
Zag ik daar vlak voor het rode cherm een handbeweging van Paulien die naar Zaraya wees![]()
![]()
![]()
Slimmer als ik wel gaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je waarschijnlijk niet gaat
quote:
checkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol weg en mijn hoofdmol er nog in... of zou het dan toch Paulien zijn
Dat moet dan gewoon vals geëdit zijn want dat is nooit te beinvloeden anders.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
De theorie vd de Afvaller klikt de volgende afvaller aan klopt dus
quote:
Wie is je hoofdmol dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Mijn reservemol weg en mijn hoofdmol er nog in... of zou het dan toch Paulien zijn
Ik ook, al vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef patat het volgende:
Ik zit volledig op Carolien eigenlijk
Kees... al vanaf week 3... maar ik begon steeds meer richting Zarayda te schuiven....quote:
Ja misschien wel, hopelijk geen spoilers dan voor jou over de afleveringquote:
Ik vanaf het begin eigenlijk, maar paulien is ook verdacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef patat het volgende:
Ik zit volledig op Carolien eigenlijk
Gelukkig maar, anders was ze de allerslechtste mol ooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zarayda is dus de slechtste kandidaat ooit
Absoluut, ik roep het ook al elke weekquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef Brembo het volgende:
Ik blijf bij carolien met paulien als backup. Kees is te serieus.
Ze zijn nu ook geregeld in de stadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Mja dat was met Inge net zo. Die heeft ook als een malle geld binnen staan halen om vervolgens veel te verliezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...
Ja of Carolien met een muts op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |