Dat kon je wél (dus je lult je hier niet uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha no shit sherlock, maar vond het wel geinig gedaan en ging ook aardig vlug. op tv kon je het iig niet zien
Ik bedoel dan ook dat je op tv niet kon zien, dat je in dat stukje (0.13 van die youtube link) kon zien dat het Anne-Marie wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kon je wél (dus je lult je hier niet uit).. Het begon al met Dennis Weening..
Ik ben je ff kwijt.. Youtubelink??quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat je op tv niet kon zien, dat je in dat stukje (0.13 van die youtube link) kon zien dat het Anne-Marie was
(Ik lul mij dus hier wel uit)
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt.. Youtubelink??
Geen idee waar je het over hebt..quote:
Had het over dat je dat van Anne-Marie niet kon zien op tv en alleen maar op youtube, maar never mind danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt..
Dit komt gewoon van de Avro-site waar ze (zoals al gezegd in de Moltalk) slechts de (nu duidelijk verstaanbare) teksten van "de mol" nog ff hebben laten horen
Ben erg benieuwd naar DAT filmpje danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had het over dat je dat van Anne-Marie niet kon zien op tv en alleen maar op youtube, maar never mind dan
Ik denk niet dat het een hint is. Deze letters staan niet voor namen oid. Ik denk dat deze letters gewoon bij dat aftel mechanisme hoort..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mischien wel een verborgen hint heb gevonden. Bij het aftellen van het filmpje zie je bij de 4 in alle hoeken een letter staan, namelijk de c c f f als ik het goed heb.
Ik weet alleen niet waar dit voor zou staan
Dat staat voor control framequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:45 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mischien wel een verborgen hint heb gevonden. Bij het aftellen van het filmpje zie je bij de 4 in alle hoeken een letter staan, namelijk de c c f f als ik het goed heb.
Ik weet alleen niet waar dit voor zou staan
Neen, dat was Pieter-Janquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:38 schreef ender_xenocide het volgende:
Kees kwam zelf ook in de film voor vlak hetzinnetje over ontmoet de mol, kijkend naar iemand die buggy jumpte
Klopt, op de deur ja! Daar staat de afbeelding van een olifantquote:Ontmoet de Mol was zo spannend! Heeft niemand mij gezien? Of herkend bedoel ik. Echt niet!
?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef amaranta het volgende:
Heeft de mol herkend met een D getypt?
Dan kan het écht niet Paulien zijn.
Zie post boven die van mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |