quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier even luisteren
iets met 7 kokers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Zocalo het volgende:
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.
3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.
xPaauulaa levert goed werkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb er 3 opengemaakt.
8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.
Ik zag het woord Mole op het bord in de klaslokaal. Paulien de mol?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Nee, hij heeft gewoon in de winkel de rest van de kokers gevonden en ze verstopt ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?
Ninjaeditquote:
Denk nog steeds dat dat op die kaarsjes in de vorm van een soort 'tol' gaat slaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Hij weet sowieso wie weg moet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Je hoort aan Art al dat ie weet dat Zarayda weg moet (want hij weet natuurlijk dat Kees de mol is).
Art zucht bij elke kandidaat die zijn/haar scherm te zien krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij weet sowieso wie weg moet.
Oh en Paulien is de Mol.
Eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef BobW het volgende:
Wel de beste aflevering van het seizoen imo
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Art zucht bij elke kandidaat die zijn/haar scherm te zien krijgt.
En Paulien Carolien is de Mol
Twee wekenquote:
Maakt Kees er niet 3 open tijdens de opdracht?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Maartel het volgende:
Overigens, we hebben Kees wat kokers zien openen, Zarayda heeft er een paar opgebiecht..
Hoe groot is de kans dat de mol, als het niet Kees is, er nog 3 heeft kunnen openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |