Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
Haar-typische aspecten zijn meer jouw afdeling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebonden.
Bij de schoolopdracht is ze te goed bezig geweest. Daar had ze kunnen mollen maar probeerde ezelsbruggetjes te maken wat ook nog behoorlijk hielp schijnbaar. En Tim zat op Paulien als mol toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Paulien vond ik vandaag wel het meest verdacht...
Ik vind er ook wel humor in zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een heel tof seizoen trouwens, er is weinig gefaked qua mollen en de groep is erg prettig om naar te kijken
Hoe was dat in voorgaande jaren, met verdenkingen op de site en de uiteindelijke mol? Was de mol toen vaak het meest verdacht of juist niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hmmm, ik zit echt nog in een Kees tunnel, maaar hij heeft wel heel erg de meeste stemmen op wieisdemol.nl..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zei de mol in de film eigenlijk over dat hij/zei iets geopend had o.i.d? Zal wel iets met die kokers te maken hebben denk ik.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier even luisteren
iets met 7 kokers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef Zocalo het volgende:
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.
3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.
xPaauulaa levert goed werkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
7. 7 kokers, beste medekandidaten. 7. Ik heb er 3 opengemaakt.
8. Mol in het Zulu is dus Infusai, grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu.
Ik zag het woord Mole op het bord in de klaslokaal. Paulien de mol?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
6. 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien? Of herkende, bedoel ik. Echt niet?
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Nee, hij heeft gewoon in de winkel de rest van de kokers gevonden en ze verstopt ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien heeft hij al stiekem die kokers opengedraaid en daarna weer dichtgeschroefd ofzo?
Ninjaeditquote:
Denk nog steeds dat dat op die kaarsjes in de vorm van een soort 'tol' gaat slaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:40 schreef Pietepietje het volgende:
Hij weet sowieso wie weg moet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Melleyn het volgende:
Je hoort aan Art al dat ie weet dat Zarayda weg moet (want hij weet natuurlijk dat Kees de mol is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |