SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige link voor garen in combinatie met naalden: http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_weight
Haaksels uit het vorige topic:
DonnaRush' Snoezelige vestje
Bietels slofjes
Spuuglokjes Alpine shawl
en annelotjes telefoonhoesje
Hook on
[ Bericht 1% gewijzigd door B.ertha op 21-02-2013 14:33:38 ]
Is heel gemakkelijkquote:
Helaas niemand die het me kan leren, heb wel laatst een boek, naalden en garen gekochtquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:01 schreef Muck het volgende:
Precies. Gewoon een naald en een bolletje garen opduikelen en veel filmpjes en instructies lezen op internet. En wie weet is er wel een oma/moeder/vriendin./buurvrouw die je de beginselen bij wil brengen
En dan is er natuurlijk ook dit topic
Ik heb hem toen ie klaar was natgemaakt, uitgewrongen en daarna plat neergelegd op bed met een paar handdoeken eronder. Laten drogen en toen was ie zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef blabbel6 het volgende:
Hij is prachtig geworden Spuuglokje! Heb je hem geblockt of is hij uit zichzelf zo mooi regelmatig en open?
Hij is er mooi van geworden. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sta in de openingspost.
[..]
Ik heb hem toen ie klaar was natgemaakt, uitgewrongen en daarna plat neergelegd op bed met een paar handdoeken eronder. Laten drogen en toen was ie zo.
Even aanmelden op ravelry!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef spookiegroen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die leuke haakpatroontjes kan komen. waar zijn deze te vinden.???/
www.ravelry.comquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef spookiegroen het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan die leuke haakpatroontjes kan komen. waar zijn deze te vinden.???/
weet niet waar je ongeveer woond, maar je kan ook oproepje plaatsen lijkt me, gewoon vragen woond er iemand in de buurt van daar en daar ( niet je adres enzo natuurlijk) en misschien dat iemand je een middagje wil leren haken, ik woon in Amsterdam, dus ben je amsterdamse bied ik me aan om je een middag les te gevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Helaas niemand die het me kan leren, heb wel laatst een boek, naalden en garen gekocht
Als je consequent was geweest had je ook doverheksje moeten schrijven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef trui het volgende:
woond? toverheksje toch. dad moed med een T!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef trui het volgende:
haha wat is dat nou voor 'n beestje, CotS?
tad was nu ook mijn eersde getachde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je consequent was geweest had je ook doverheksje moeten schrijven.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Volgens het boekje is het een hert, maar ik zie het er zelf niet in.
Laten we het iets engs met flaporen noemen (vind de ogen vet eng)
toch is ie erg geinig het griezeltje. Zo een van lords of the rings :-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd gehad om de haaknaald in te kruipen
[ afbeelding ]
En van opzij
[ afbeelding ]
welk boekje is het? Ik vind hem leuk!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stiekem vind ik hem ook wel leuk. Alleen hoop ik vannacht er niet door opgegeten te worden
Op dit moment ben ik bezig met een kikker uit hetzelfde boek, als die net zo creepy wordt vrees ik verder voor het boekje
Amigurumi & Forest Friends - Tessa van Riet-Ernstquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef CREADO het volgende:
[..]
welk boekje is het? Ik vind hem leuk!
woond is toch met een D. hij woonde zij woonde etc. echt zeker in al die jaren veranderd de nederlandse spellingquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef trui het volgende:
woond? toverheksje toch. dad moed med een T!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Volgens het boekje is het een hert, maar ik zie het er zelf niet in.
Laten we het iets engs met flaporen noemen (vind de ogen vet eng)
tips, waarom maak je geen lapjes ( granny`s) dan kan je ze later aan elkaar naaien, vind het zo scheef gaan en denk als je verder komt je nog schever gaat, begrijp me niet verkeerd hoor is opbeurend hahaha, maar je gaat lekker Dappertje ga ik je ook noemen, je blijft doorzettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef dapmar het volgende:
Ja ja het wonder is erde granny stripe is mij denk ik gelukt hahaha.
[ afbeelding ]
Dit is een testlapje hoor, nog tips? anders wil ik dit even gaan doen maar dan groter!
alleen in de verleden tijd, toverheks. tegenwoordige tijd eindigT doorgaans niet op een D. (behalve als die D al bij de stam van 't werkwoord hoorT en er geen T achter hoefT). [/ikstophoor]quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Toverheks het volgende:
woond is toch met een D. hij woonde zij woonde etc. echt zeker in al die jaren veranderd de nederlandse spellingik zal het niet weten Trui ach met een D of met een T als je maar ergens een dak boven je hoofd hebt
hahaha Trui jemagbestdoorgaanhoor, nee oke ik ga hem onthoudenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef trui het volgende:
[..]
alleen in de verleden tijd, toverheks. tegenwoordige tijd eindigT doorgaans niet op een D. (behalve als die D al bij de stam van 't werkwoord hoort en er geen T achter hoeft). [/ikstophoor]
ik heb hele mooie wol gekocht bij Jan de kleine vakman, scheepjes regenboog zoiets geelrosebabyblauw op pen 3, maar een mooie zomertrui met ajourpatroontje maken, wil wel graag een soort tuniek haken ( heb ik al mooi garen voor) maar wil een mooi patroontje. ( ben gewoon verslaafd aan dat haken, erg toch)quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef trui het volgende:
geweldige prestatie!maar nu lijkt 't me wel weer tijd voor wat anders.
Denk dat ik al weet waarom ik scheef ga, omdat ik nu elke keer het lapje omdraaide en je moet niet na elke toer omdraaien maar om de toerquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tips, waarom maak je geen lapjes ( granny`s) dan kan je ze later aan elkaar naaien, vind het zo scheef gaan en denk als je verder komt je nog schever gaat, begrijp me niet verkeerd hoor is opbeurend hahaha, maar je gaat lekker Dappertje ga ik je ook noemen, je blijft doorzetten
wacht ff, je moet als je elke toer gemaakt heb je werk omdraaien hoor, dus zeg einde toer doe je een losse of 2 dan omdraaien en dan weer terug, of begrijp ik jou uitleg nu verkeerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef dapmar het volgende:
[..]
Denk dat ik al weet waarom ik scheef ga, omdat ik nu elke keer het lapje omdraaide en je moet niet na elke toer omdraaien maar om de toerdenk dat de oorzaak van het scheef gaan is???? Vind granny stripe zo leuk, en zo makkelijk als het begin lukt
Granny squarre moet je toch ook weer aan elkaar gaan maken, volgende struikelblok;)
Zoals toverheks zegt, je moet wel na iedere toer keren, hoe wil je anders je tweede toer maken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef dapmar het volgende:
[..]
Denk dat ik al weet waarom ik scheef ga, omdat ik nu elke keer het lapje omdraaide en je moet niet na elke toer omdraaien maar om de toerdenk dat de oorzaak van het scheef gaan is???? Vind granny stripe zo leuk, en zo makkelijk als het begin lukt
Granny squarre moet je toch ook weer aan elkaar gaan maken, volgende struikelblok;)
na rij 2 staat er expliciet dat je moet keren, na rij 3 staat dat niet omdat hier een patroon wordt beschreven met veel kleurwisselingen. Je draait je werk wel maar het staat er niet omdat je de eerste kleur af moet hechten en een tweede kleur pakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef dapmar het volgende:
Dank voor mijn nieuwe bijnaam hihihitoch wel keren elke toer dus????
Hier had ik gekeken http://charami.com/wp-con(...)ipe-door-Attic24.pdf en daar staat niet elke toer maar om en om.
Bij deze doen ze de stokjes gelijk in de lossen ipv in de vasten he???? Is dit makkelijker? uit jullie ervaring?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef Toverheks het volgende:
Misschien heb je hier meer aan Dappertje
Ah ok vandaar dat het er niet stondquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
na rij 2 staat er expliciet dat je moet keren, na rij 3 staat dat niet omdat hier een patroon wordt beschreven met veel kleurwisselingen. Je draait je werk wel maar het staat er niet omdat je de eerste kleur af moet hechten en een tweede kleur pakt.
edit- bij jouw foto lijkt het net alsof je bij de laatste toer "zes" groepjes hebt, maar misschien is dat gezichtsbedrog?
In Pinterest.nl....quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef dapmar het volgende:
[..]
Bij deze doen ze de stokjes gelijk in de lossen ipv in de vasten he???? Is dit makkelijker? uit jullie ervaring?
ps. hoe slaan jullie al die handige youtube filmpjes op in je favorieten of???
dames nog even geduld vanuit wibra hebben ze aangeven dat nieuwe voorraad eind februari binnen zal komen oftewel de voorjaarskleuren:-):-):-):-):-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het aanbod bij de Wibra ook om te huilen de laatste tijd![]()
En ik heb niet genoeg wit voor m'n dekennou moet ik extra bestellen. Op zich geen drama, maar ik vind het zo zonde van de verzendkosten... /zeur
Pinterest ken ik wel, maar hoe krijg ik ze vanuit hier zoals ze hier staan op blad 2 dan in pinterest normaal zit er zo een knop....quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef CREADO het volgende:
[..]
In Pinterest.nl....
Ik vind overigens je bijnaam goed passen :-). Blijven proberen kom je het verste!
Dat zie je aan iedereen :-)
Hier is het al maanden bedroevend gesteld met het aantal kleuren, dus ik hoop het!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Bijou het volgende:
Was trouwens eergisteren nog bij de Wibra voor ecru wol... op. Helft van de vakken waren zelfs opgevuld met handdoekenGelukkig had een ander filiaal nog 4 bollen (met de nadruk op HAD
), maar ook daar was het aanbod bedroevend weinig... Bij jullie ook? Zou dit de voorbode zijn van nieuwe kleuren binnenkort?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef CREADO het volgende:
dames nog even geduld vanuit wibra hebben ze aangeven dat nieuwe voorraad eind februari binnen zal komen oftewel de voorjaarskleuren:-):-):-):-):-)
Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef BrainTeaser het volgende:
Hoewel ik nog een aardige stash heb
het opent in youtube en dan pinnen :-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef dapmar het volgende:
[..]
Pinterest ken ik wel, maar hoe krijg ik ze vanuit hier zoals ze hier staan op blad 2 dan in pinterest normaal zit er zo een knop....
Wie niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Hier is het al maanden bedroevend gesteld met het aantal kleuren, dus ik hoop het!
[i]Hoewel ik nog een aardige stash heb[/i]
mm welke?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Vooral de echt dikke, bulky garen is bij de Wibra steeds op
heeel leuk :-) ! Ik denk dat ik ook nog grijs doe :-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef dapmar het volgende:
Oh dat konijn is leukkkkkkkkkkkk dat meerderen is toch om en om 2v 1v 2v 1v zat het even net te bekijken
Ik heb inderdaad misschien aan het begin wat te strak gehaakt denk ik, steken zijn goed hè. Zal proeflapje doorgaan een stuk en inderdaad dat erachter haken, gaf een mooier effect hè leuk voor als ik de grotere wil gaan doen. Bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:43 schreef bietel het volgende:
Dapmar: Het ziet er zo op de foto inderdaad uit alsof je scheef gaat, maar als ik naar het patroon kijk en naar je lapje, zouden het aantal steken gelijk moeten zijn als in het patroon. Misschien ben je gaandeweg losser gaan haken oid? Misschien is het een idee, om het lapje wat langer te maken, om te kijken of het breder wordt of niet. Ik kan zo op de foto geen fout ontdekken in ieder geval.
Wat ik zelf in het begin vaak had, was dat de beginketting veel strakker was dan de rest. Op een gegeven moment ben ik die beginketting met een naald (1 of 2 halve maten) groter gaan doen. Dat werd meestal een stuk mooier. Nu haak de 1e rij in de achterkant van de steken van de ketting. Gewoon met dezelfde maat naald. Dat wordt ook mooi. () Hier had Trui het laatst ook over.
Muck: dank je wel
Trui: Ik mag van mezelf eigenlijk geen garen meer kopen, (komt op het moment niet zoveel geld binnen, moet echt mijn diensten bij elkaar sprokkelen, dus mag er ook niet zoveel uitgegeven worden), maar ik vermoed dat er vast wel weer een moment komt, dat ik vind dat ik al zooooo lang niets gekocht heb (dat kan ook zo maar een paar weken zijn), dat ik best een bolletje verdiend heb!
![]()
Dan is Malabrigo een mooie optie! Het ziet er ook wel erg mooi uit!![]()
Ze hadden mooie rood/roze, maar die zie ik niet meer![]()
zie pmtje :-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef dapmar het volgende:
Oh dat konijn is leukkkkkkkkkkkk dat meerderen is toch om en om 2v 1v 2v 1v zat het even net te bekijken
niet veel pfffff haahaha... ontzettend leuk naamgenootje! Heb effe gespiekt bij je en wat een hoop...erg leukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:29 schreef crejo het volgende:
Hallo...........
Zo, het is lang geleden dat ik hier ben geweest. Weinig tijd gehad. Ik heb niet alles terug gelezen.
Mooie dingen staan er in de OP.
Ik heb niet heel veel gehaakt de laatste tijd. Afgelopen week wel wat meer, lekker een weekje vakantie.
Dit zijn mijn laatste 2 dingen die ik gemaakt heb. Knuffeldoekje en de trein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal niet alles wat ik heb gemaakt hier neer zetten. Heb de rups, konijn en teckel van stip en haak gemaakt, grote rode angry bird, mobile, sneeuwpop, uil......... zal een linkje doen voor degene die het leuk vindt om te zien.........
http://www.ravelry.com/projects/crejo
Nee, ik was in het buitenland voor mijn werk, ik kan morgen pas mijn garens uit de opslag uitzoeken.quote:
Misschien kun je Epsiej vragen. Zij is vorig jaar naar Amerika geweest...ik weet alleen niet of ze hier nog vaak komt. Anders even via Twitter of haar blog....quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:39 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies,
Ik vlieg overmorgen naar San Francisco, hebben mensen hier ervaring met breien haken op reizen naar Amerika? Ik meen me te herinneren van wel... zou graag wat breiwerk meenemen onderweg...
Hey, dat brengt me op een goed idee. De haaknaald tussen een aantal pennen doen. Dan valt het zeer zeker niet op!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
kwakz0r: heb je naalden die niet van metaal zijn? Hout ofzo? Die worden zeker niet opgepikt door de metaal detector. Stalen naalden wellicht wel, hoewel zo groot zijn ze niet en het kan er best doorheen gaan. Ziet er op het scherm waarschijnlijk uit als een pen ofzo.
Ik neem altijd een werkje mee met een houten naald, heb het met een stalen naald nog nooit geprobeerd.
Ik ben in juni vorig jaar naar de VS gevlogen met haakspullen in m'n handbagage. Geen probleem. Had tijdens de heenreis idd m'n (clover) haaknaald bij m'n pennen in een etuitje gedaan. Terug gewoon bij m'n haakwerk. Had een metalen schaar met een ronde punt (mag max 4 cm zijn geloof ik). Geen enkel probleem gehad, incl. overstappen is m'n handbagage 4x gecontroleerd. Fijne reis!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
hm, ik laat t wel zitten, stop t wel in mn checked baggage! Heb t opgezocht op de website van de transport authority en t zou officieel wel mogen, maar ze kunnen het alsnog afnemen als ze het niks vinden.
ik ga wel lekker lezen en tv kijken.
alles is te koopquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:10 schreef Danaîdes het volgende:
Nou, ik vind het toch maar niets zo'n week in Nederland zonder mijn haaknaalden etc.
Zondag weer lekker aan de haak
He Kwakzor, Amerika specifiek weet ik niet, maar vanuit NL wordt er niet moeilijk overgedaan volgens mij. Heb tot nu toe al 2 keer (dus in totaal 4x langs douane) gevlogen en in het vliegtuig heerlijk zitten haken. Enige uitdaging is dat je geen schaar mee mag nemen, maar met een beetje scherpe sleutels aan je sleutel bos kun je ook draad doormidden krijgen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:39 schreef kwakz0r het volgende:
Hej ladies,
Ik vlieg overmorgen naar San Francisco, hebben mensen hier ervaring met breien haken op reizen naar Amerika? Ik meen me te herinneren van wel... zou graag wat breiwerk meenemen onderweg...
Het staat er eigenlijk ook al op he... Omm(nomnomnom)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Note to self, laat een houten haaknaald niet ergens liggen waar je konijn bij kan![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ze met name de achterkant te grazen genomen...
ohhhhhhhh die is mooi, dank je welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:49 schreef Kaatjeka het volgende:
Hi Toverheks, je geeft een paar pagina's terug aan dat je zoekt naar patronen voor een tuniek. Ik ben helemaal verliefd geworden op het volgende patroon. Je kunt het gratis downloaden van de katia site. http://katia.com/modelo.php?idRevista=6768&numero=1&letra=&lng=NL
[ afbeelding ]
gaaf!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:50 schreef annelotje het volgende:
leuk Wildrose! vind vooral de muts ontzettend leuk!
Hihi die haaknaald! gelukkig is het alleen het uiteinde en was je er op tijd bij
Ik ben druk geweest met twee schildpadjes. Heb er maar 1 gefotografeerd want ze waren toch hetzelfde:
[ afbeelding ]
En mijn vriend heeft mijn oude telefoon en wilde een stoer hoesje en niet dat nerd hoesje waar ik mee liep. Het is dit geworden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef YogaLove het volgende:
O wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt!
Ik heb ondertussen 37 rijen van mijn Alpine klaar!
goed bezig!!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef YogaLove het volgende:
O wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt!
Ik heb ondertussen 37 rijen van mijn Alpine klaar!
Die heb ik nog in de aanbiedingquote:Op zondag 24 februari 2013 09:30 schreef Serinde het volgende:
Wat een leuke dingen inderdaad!
Crejo: goede productie, die trein is echt gaaf!
Ik zag ook nog een mooie muts, padma en varkentje (die blijven leuk om te maken vind ik!)
Gup, gelukkig zitten mijn konijnen buiten, die eten alleen maar de schutting op![]()
zouzomaarkunnen: patroon van het schildpadje is van Christel Krukkert.
Hier eventueel los te koop, hij staat ook in dit boekje:
[ afbeelding ]
Ach, ik ben allang blij dat het hierbij is gebleven en dat ze zo vriendelijk geweest is om de naald keurig uit het haakwerk te halen voor ze begon met knagenquote:Op zondag 24 februari 2013 09:30 schreef Serinde het volgende:
Gup, gelukkig zitten mijn konijnen buiten, die eten alleen maar de schutting op![]()
Kun je in een rondje haken? en vasten maken? En meerderen en minderen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef Cindy1988 het volgende:
Is z'n knuffel maken moeilijk voor een beginner?
Er zijn ook speciale hangers voor die je aan een touwtje om je nek kunt doen en waarmee je garen door kunt snijden,. heel handig, ik heb er ook eentje (gewoon gekocht in de plaatselijke fourniturenzaak voor 3,95)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He Kwakzor, Amerika specifiek weet ik niet, maar vanuit NL wordt er niet moeilijk overgedaan volgens mij. Heb tot nu toe al 2 keer (dus in totaal 4x langs douane) gevlogen en in het vliegtuig heerlijk zitten haken. Enige uitdaging is dat je geen schaar mee mag nemen, maar met een beetje scherpe sleutels aan je sleutel bos kun je ook draad doormidden krijgen.
Veel plezier!
wat een idee :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn ook speciale hangers voor die je aan een touwtje om je nek kunt doen en waarmee je garen door kunt snijden,. heel handig, ik heb er ook eentje (gewoon gekocht in de plaatselijke fourniturenzaak voor 3,95)
Deze:
[ afbeelding ]
Dat is de start van stip en haak konijn....:-)quote:[b]Op zondag 24 februari 2013 08:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:[/
En wat is dat wipje waar die bol wol in zit creado?
Mooi, met dat gestreepte alleen in het midden!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef CREADO het volgende:
[..]
Dat is de start van stip en haak konijn....:-)
Stap voor stap iedere keer iets verder...
[ afbeelding ]
Zijn er nog meer konijnen onderweg ? Mizzenroe? Daphne?
ja :-), dank. Ben nu de armen aan het doen :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 18:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mooi, met dat gestreepte alleen in het midden!
Is dit snuf? Zo ja, dan is er hier eentje onderweg. Ik heb alleen nog de kleuren uitgezocht, moet nog even een cadeautje voor iemand afmaken
En het werkt uitstekend, dun garen, dik garen...het snijdt als de malle.quote:
aloah, als je er dertien hebt ben je net een steek te ver :-) fijn dat het beter gaat als je nog iets wil weten, je weet me te vinden :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef dapmar het volgende:
Ja ik ben ook onderweg;) ben alleen net van 6 naar 12 gegaan, kan het dan kloppen dat het lijkt alsof je 13 steken??? of ...??? maar lukt me nu wel met onder de vasten te haken heb hem door ja jaook nog gisteren de granny stripe geprobeerd en ja ja het lukt me ook wowwwwwwwwwwwwww
doe dan in de lossen gelijk de stokjes en het gaat me nu prima af YES!!!!
Gelukkig is het morgen maandag (of heb je dan geen tijd om oogjes te halen?).quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef CREADO het volgende:
Grrrr heb ik geen 12 cm ogen aaaahhhhhhhhhh:-(
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef trui het volgende:
[..]
ja haha nou snap ik dat 't zo moeizaam gaat (geintje, dapmar!).
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef dapmar het volgende:
[..]
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Je was me net te vlug afquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef trui het volgende:
ik las elders dat bijou haar zoveelste deken alweer verkocht heeft, geweldig vind ik dat. maar pfoeh, wat een werk, al die dekens!
Hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef trui het volgende:
[..]
ja haha nou snap ik dat 't zo moeizaam gaat (geintje, dapmar!).
ik maak vooral voor vrienden en kennissen. Heb ook geen webshop maar mond-op-mond reclame. De afgelopen tijd ben ik eigenlijk alleen maar voor anderen aan het maken. Afgelopen jaar maar 1 ding voor mezelf haha. Heel leuk hoor maar nu is het tijd om n x iets voor mezelf te maken!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef trui het volgende:
maak je veel in opdracht dan, annelotje? heb je ook een webshop?
ik las elders dat bijou haar zoveelste deken alweer verkocht heeft, geweldig vind ik dat. maar pfoeh, wat een werk, al die dekens!
lijnloos, eind in ziiicht!!
spuug, wat een lap....![]()
respect!!
Nog gefeliciteerd Donna!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nog gefeliciteerd Donna!
En wat gaan jullie hard, Lijnloos al bijna klaar en Spuuglokje ook al een heel eng met dr deken. Wat lijkt hij trouwens breed.. Hoe breed is ie eigenlijk? Die variatie in steken komt echt mooi uit!
je moet dus anderen aansporen om dingen van jou te pinnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
En Bijou al 20 dekens verkochtjij doet goede zaken en fijn dat er zo'n goede promotie voor je gemaakt wordt. (dingen van mezelf pinnen vind ik altijd zo raar/egoistisch.....
maar misschien toch maar eens doen dan...)
Waarschijnlijk zijn ze opgenomen in verschillende boards, geen idee welke!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Toverheks het volgende:
mag ik de link van waar ik de dekens kan bekijken op Pinterest?
okequote:Op maandag 25 februari 2013 11:11 schreef Bijou het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze opgenomen in verschillende boards, geen idee welke!
oh maar ik weet wel, vond dat heel gek, mijn 2 persoons sprei kwam ik ergens op een *bord* tegen, maar daaronder stond wel de link Toverheks en de link van ons topic hier.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Bijou het volgende:
Feli Donna! Wat heb je allemaal gekregen?![]()
Ik heb inderdaad niet zelf foto's op Pinterest gezet, heb ook geen idee wie dat wel gedaan heeft. Je moet denk ik ook geluk hebben dat iemand het ziet en er de moeite voor neemt om te pinnen, maar dat geluk kun je ongetwijfeld een beetje helpen door veel foto's te posten overal
Hahah ja, er moet net iemand zo gek zijn natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 10:59 schreef trui het volgende:
[..]
je moet dus anderen aansporen om dingen van jou te pinnen.
Oeh dat doe je goedquote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef Bijou het volgende:
Ik heb even een search gedaan op crochet chevron yellow en zie hier:
http://pinterest.com/search/pins/?q=crochet+chevron+yellow
Ik zie zo al 7 linkjes naar mij
Moet je wel leuk vinden om te doen natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oeh dat doe je goed![]()
Zitten ook erg mooie dingen tussen....misschien moet ik ook maar overstappen op kussens en dekens ipv ami's
staan mooie zeg, maar misschien domme vraag, wat is nu het beste om zo een ripple te maken, ik heb 2 popcornplaids gemaakt maar van katoen, en echt te zwaar, dat 2 persoonssprei van allemaal granny`s was van Saskia van Wibra maar was te dik.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef Bijou het volgende:
Ik heb even een search gedaan op crochet chevron yellow en zie hier:
http://pinterest.com/search/pins/?q=crochet+chevron+yellow
Ik zie zo al 7 linkjes naar mij
Hahah ja dat is ook waar......dekens lijkt me ook eigenlijk niets, ik krijg helaas niet in 5dagen een deken afgerond. Maar kussens zijn iets behapbaarder. En wil denk ik sowieso nog een kussen maken voor mezelf, dan kan ik vast oefenen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:19 schreef Bijou het volgende:
[..]
Moet je wel leuk vinden om te doen natuurlijkPuur voor de verkoop kost het je te veel tijd in verhouding.
een SOAquote:Op maandag 25 februari 2013 11:17 schreef Bijou het volgende:
Haha deze met die tekst eronder!! http://pinterest.com/pin/45387908715070235/
Ik ben nu bezig met een deken met Simply soft van Caron. Dat is 100% acryl maar erg fijn garen....misschien is dat een idee? Tot nu toe vind ik hem niet zwaar of vervelend. Ik haak hem op haaknaald 6 (maar op de wikkel staat 5 tot 5,5)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staan mooie zeg, maar misschien domme vraag, wat is nu het beste om zo een ripple te maken, ik heb 2 popcornplaids gemaakt maar van katoen, en echt te zwaar, dat 2 persoonssprei van allemaal granny`s was van Saskia van Wibra maar was te dik.
Wil best weer een deken haken maar met wat voor garen, ik had 2 alpinesjaals ook met Wibra Saskia gehaakt en vond dat ook te dik.
Ik vind dat even dik als zeeman Royal/wibra Saskia eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een deken met Simply soft van Caron. Dat is 100% acryl maar erg fijn garen....misschien is dat een idee? Tot nu toe vind ik hem niet zwaar of vervelend. Ik haak hem op haaknaald 6 (maar op de wikkel staat 5 tot 5,5)
dat merk ken ik niet, wil wel een ripple gaan maken, moet alleen niet te duur worden, heb mijn popcornplaid ff uitgerekend kost 6 euro per kleurtje en daar nog iets minder van 4 euro voor de witte rand. bij elkaar kwam ik over de 140 euro al.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een deken met Simply soft van Caron. Dat is 100% acryl maar erg fijn garen....misschien is dat een idee? Tot nu toe vind ik hem niet zwaar of vervelend. Ik haak hem op haaknaald 6 (maar op de wikkel staat 5 tot 5,5)
Het is wel iets duurder.....¤5,25 voor bollen van 170gram en 288 meter op een bol.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat merk ken ik niet, wil wel een ripple gaan maken, moet alleen niet te duur worden, heb mijn popcornplaid ff uitgerekend kost 6 euro per kleurtje en daar nog iets minder van 4 euro voor de witte rand. bij elkaar kwam ik over de 140 euro al.
Geeft nietquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow sorry...ik ben niet bekend met zeeman en wibra garen...
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het is wel iets duurder.....¤5,25 voor bollen van 170gram en 288 meter op een bol.
http://www.woolly.nl/simply-soft
Maar ze hebben wel hele mooie kleuren vind ik
Ow dat is nog beter! Helaas hebben wij hier geen hobbyland/euroland of wat dan ook in de buurt.....En mijn hobbywinkel is nogal van de donkere kleuren (veel grijs, zwart enzo....leuk om vestjes en truien mee te maken, maar voor ami's en dekens wil ik toch wat vrolijkers)quote:Op maandag 25 februari 2013 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]dank je wel, maar ik ga vanmiddag ff bij hobbyland neuzen, hebben ze phildar voor een euro geen katoen maar wol zeg maar, en hele mooie kleuren, ga gewoon een paar bolletjes halen en beginnen en kijken of dat lekker haakt en niet te dik is.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb eindelijk eens tijd (naja zin) gevonden om weer eens wat foto's te uploaden! Wel nog niet van Snuf, want dat is nog saai wit. :S
Rainbow hat voor mijn uk:
[ afbeelding ]
Ik had nog garen over, dus maakte ik ook een Harlequin hoodie voor haar:
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb eindelijk eens tijd (naja zin) gevonden om weer eens wat foto's te uploaden! Wel nog niet van Snuf, want dat is nog saai wit. :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor beide heb ik haaknaald 4 mm gebruikt, alleen bij de hoodie een dubbele draad en bij de muts een enkele draad.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
MissE, ik zie op ravelry dat je bravo hebt gebruikt... welke haakmaat gebruik je daarvoor? Misschien leuk spul voor mijn toekomstige projectje.
terecht. Erg mooi!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Voor beide heb ik haaknaald 4 mm gebruikt, alleen bij de hoodie een dubbele draad en bij de muts een enkele draad.
Tnx iedereen voor de complimentjes!
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. Wat mooi! En volgens mij hoef je het nauwelijks te blocken. Het valt zo al erg mooi. Welk soort katoen heb je gebruikt?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:02 schreef Doobsie het volgende:
Wat een mooie dingen weer!! Echt super!!
Ik ben momenteel aan het haken voor mn schoonmoeder![]()
Die wilde graag een gehaakt tafelkleed van zo'n 96 cm doorsneeNou mam kom maar op met de katoen ik haak wel
Inmiddels tot zover gevorderd
[ afbeelding ]
Wat een schatje zeg!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet waar je aan begint....verslaving :-)quote:Op maandag 25 februari 2013 18:13 schreef Cindy1988 het volgende:
Dit topic motiveert mij echt om, als ik een keer tijd heb, mezelf te leren haken. Zie al die mooie dingen, dat wil ik ook kunnen!
Haha maar wel een nuttigequote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef CREADO het volgende:
[..]
weet waar je aan begint....verslaving :-)![]()
Een vriendin van me staat wel op markten. Soms ga ik wel eens mee. Dat vind ik inderdaad altijd wel gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Bijou het volgende:
@bietel: 20 in anderhalf jaarOp markten staan is leuk, ik doe het nu niet meer want heb nu nog voornamelijk dekens en dat is een te grote uitgave voor mensen die kraampjes komen afstruinen
Mijn schoonmoeder had Annell Max-Annel 100% katoen 100 gram/550 meter voor me meegenomen voor haaknaald 1.25 / 1.5 ... ik gebruik zelf haaknaald 1.50 ervoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Oh. Wat mooi! En volgens mij hoef je het nauwelijks te blocken. Het valt zo al erg mooi. Welk soort katoen heb je gebruikt?
ik borduur ze meestal opquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef CREADO het volgende:
Welke maat neusjes gebruiken jullie het meeste voor knuffels?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 18:13 schreef Cindy1988 het volgende:
Dit topic motiveert mij echt om, als ik een keer tijd heb, mezelf te leren haken. Zie al die mooie dingen, dat wil ik ook kunnen!
Sorry ik las oogjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef CREADO het volgende:
Welke maat neusjes gebruiken jullie het meeste voor knuffels?
Welkom Kaatje!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:43 schreef kaatje50 het volgende:
Goede morgen Dames,
Na 30 jaar niet gehaakt te hebben, ben ik een tijdje geleden weer begonnen. Ik had de slag weer snel te pakken, dat viel mee. Vroeger haakte ik alleen maar kleedjes, nu voornamelijk spulletjes voor mijn a.s. kleindochter. Ik kom regelmatig even hier neuzen en zie leuke dingen voorbij komen.
Jullie zijn zo bedreven in het haken, dat ben ik niet. De eerste slofjes/laarsjes, welke ik haakte, heb ik met behulp van het filmpje moeten doen. Het was een Spaans patroon en filmpje, dus steeds een stukje kijken, dan weer zelf een stukje kijken, net zolang tot ik doorhad wat de bedoeling was.
Ik had er een foto van gemaakt, maar ben hem kwijt op mijn laptop, dus kan ze niet laten zien.
Ik vind de slofjes in de OP ook zo ontzettend mooi. Ik denk dat ik die ook maar eens een keer ga proberen. Leuk topic ook
De smiley die je gebruikt betekent (voor mij): "talk to the hand" of "flikker toch een eind op" en volgens mij delen de meeste Fokkers die mening. Hij wordt in ieder geval niet positief gebruiktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik roep naar jullie Bedankt voor het welkom
ik moet eerlijk zeggen. Ben al een tijd op FOK!, maar zie nu pas dat die hand anders geplaatst is, dan ik dachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De smiley die je gebruikt betekent (voor mij): "talk to the hand" of "flikker toch een eind op" en volgens mij delen de meeste Fokkers die mening. Hij wordt in ieder geval niet positief gebruikt
Nee, van een patroontje van ravelry.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef Muck het volgende:
Yoda
En wat een leuke paaseitjes! Heb je ze zelf ontworpen?
leukO+quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste haaksels:
[ link | afbeelding ]
Yoda 26-2-2013 by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Paaseitjes 23-2-1013 by estherqueens, on Flickr
Goed doel hé!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef MissN het volgende:
hee, ik kwam dit toevallig tegen misschien nog leuk voor de breisters onder ons? maar volgens mij kun je het ook best haken!
http://knitten.nl/
hoe werkt dat randje nou? ik zie het niet preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat je het bij catania juist goed ziet, omdat het een gladde draad is die niet splijt of wollig is. Ik heb 1x een omslagdoek van catania gehaakt en toen ook naald 4,0 gebruikt:
[ afbeelding ]
dit is al een tig aantal topics geleden ook op tafel gelegd.. er was iemand die een haakvariant had gemaakt. Eigenlijk zou ik er ook meer maken (in mijn ethousiasme geroepen), maar er is gewoon niets van gekomen dan de enkele die ik had gefabriceerd. (en ik vond het een beetje saai)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef MissN het volgende:
hee, ik kwam dit toevallig tegen misschien nog leuk voor de breisters onder ons? maar volgens mij kun je het ook best haken!
http://knitten.nl/
Dit patroon is hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoe werkt dat randje nou? ik zie het niet precies![]()
Is dit patroon nog ergens na te lezen/vinden?
quote:
wat een schattige laarsjes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
toch een foto gevonden van de laarsjes.
gezellie :-quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HarrrrieH het volgende:
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum. Ik ben beginnend haakster en het lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven. Vinden jullie het goed als ik zomaar "aanhaak"?
Hoeveel lossen heb jij opgezet voor een deken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:13 schreef Danaîdes het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa, het begin van mijn, nu al, zeer geliefde granny-stripe blanket! Vriendlief is er zelfs zo enthousiast over dat hij samen met mij de kleurtjes heeft uitgezocht.
Het grijs lijkt alleen een beetje olijfgroen-achtig op de foto (volgens mij?) maar het is echt grijs
Welkom!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HarrrrieH het volgende:
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum. Ik ben beginnend haakster en het lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven. Vinden jullie het goed als ik zomaar "aanhaak"?
mooie Yoda!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste haaksels:
[ link | afbeelding ]
Yoda 26-2-2013 by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Paaseitjes 23-2-1013 by estherqueens, on Flickr
die laarsjes zijn te vinden op Haak Maar Aan..quote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:04 schreef HarrrrieH het volgende:
een hele enge (lees mislukte) hond.
Die is leuk! Heb ik ook :-)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef HarrrrieH het volgende:
Een poging om een plaatje in te voegen....
[ afbeelding ]
Uit dit boek de babydeken.
Ik gebruik alleen de granny square van het patroon, maar voor de rest eigen invulling. Ben benieuwd.. Tot nu toe gaat het aardig.
een tweepersoonsdekbed is 200 cm x 200 cm. Lits jumeaux is 2.40 x 2.00. Dus ligt er aan hoe groot de squares zijn... veel werk, pfff... succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef cyberterrorist het volgende:
Hallo dames,
Ik ben afgelopen week begonnen aan twee verschillende projecten.
Een deken van kleine granny squares
[ afbeelding ]
Ik heb er op dit moment 7, heeft iemand een idee hoeveel granny squares je moet haken voor een twee persoonsdeken?
En mijn andere project is een granny sqaure regenboog deken voor op de bank.
[ afbeelding ]
Moet je geen groter bed hebben dan anders is 2 bij 2 nog krapjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een tweepersoonsdekbed is 200 cm x 200 cm. Lits jumeaux is 2.40 x 2.00. Dus ligt er aan hoe groot de squares zijn... veel werk, pfff... succes
daarom zette ik de lits jumeaux maat er ook bij. Maar met die squares is het natuurlijk wel makkelijk hem breder te maken dan standaard. Gewoon een rij ernaast hakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je geen groter bed hebben dan anders is 2 bij 2 nog krapjes.Ben weer even begonnen met de regenboogdeken, heb nu in totaal 6 dingen op de pen, lekker afwisselen.
Staat alleen zo vol naast je bed met al die bakken met WIP's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom zette ik de lits jumeaux maat er ook bij. Maar met die squares is het natuurlijk wel makkelijk hem breder te maken dan standaard. Gewoon een rij ernaast haken![]()
afwisselen is ook fijn. Ik ben ook regelmatig met verschillende dingen bezig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Dekens zijn proberen waard vind ik! Het is een hels karwei, maar het resultaat is top. Ben nog enorm trots op mijn resultaat :-)
Sorry nog effe pronken [ afbeelding ]
mmm...als je niks koopt wel hihihiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]en het ruimte ook zo lekker op in je voorraad.
Hij is wel echt geweldig!!!!!!!!!!!!! maar inderdaad wat een kleus, en waarmee gehaakt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Dekens zijn proberen waard vind ik! Het is een hels karwei, maar het resultaat is top. Ben nog enorm trots op mijn resultaat :-)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef CREADO het volgende:
[..]
mmm...als je niks koopt wel hihihi
mooi!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Ik wil wel een poging wagen ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Cindy1988 het volgende:
Zou iemand hier z'n knitten voor mij willen maken die enigszins lijkt op m'n abbypoes die ik helaas ben verloren een jaar geleden?
Kosten worden uiteraard vergoed
Pm gestuurdquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef x__duck het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen ?
Stuur maar een berichtje!
heel veelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef cyberterrorist het volgende:
Hallo dames,
Ik ben afgelopen week begonnen aan twee verschillende projecten.
Een deken van kleine granny squares
[ afbeelding ]
Ik heb er op dit moment 7, heeft iemand een idee hoeveel granny squares je moet haken voor een twee persoonsdeken?
En mijn andere project is een granny sqaure regenboog deken voor op de bank.
[ afbeelding ]
Dat boek heb ik ook, er staan erg leuke dingen inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef HarrrrieH het volgende:
Een poging om een plaatje in te voegen....
[ afbeelding ]
Uit dit boek de babydeken.
Ik gebruik alleen de granny square van het patroon, maar voor de rest eigen invulling. Ben benieuwd.. Tot nu toe gaat het aardig.
Daar mag je zeker mee pronkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
mijn tablet heeft er geen moeite mee, wel me telefoon, maar dan pak ik gewoon mijn laptop of tablet :-) als ik de foto.s wil zienquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:31 schreef BrainTeaser het volgende:
Vriendelijk verzoek: mogen de foto's voortaan wat kleiner?
Zowel mijn tablet als m'n telefoon vinden de grote foto's niet zo leuk!
"me" telefoon?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:05 schreef CREADO het volgende:
[..]
mijn tablet heeft er geen moeite mee, wel me telefoon, maar dan pak ik gewoon mijn laptop of tablet :-) als ik de foto.s wil zien
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:10 schreef blabbel6 het volgende:
Ik heb een hele berg wol besteld en erbij gevraagd of het volgende week pas bezorgd kan worden, dan is mijn man niet thuis.
Ik liep vanmiddag even langs een stoffenwinkel die ook wol/katoen heeft....en voor ik het wist had ik 6 bolletjes katoen, 2 bollen acryl en een aantal haaknaalden gekocht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Danaîdes het volgende:
Wat zijn webshops toch verleidelijk.. Yum een hele berg wol voor mij voor net geen 30 pond
Kenmerk 1 van verslaving.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:10 schreef blabbel6 het volgende:
Ik heb een hele berg wol besteld en erbij gevraagd of het volgende week pas bezorgd kan worden, dan is mijn man niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |