quote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef YogaLove het volgende:
O wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt!
Ik heb ondertussen 37 rijen van mijn Alpine klaar!
goed bezig!!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef YogaLove het volgende:
O wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt!
Ik heb ondertussen 37 rijen van mijn Alpine klaar!
Die heb ik nog in de aanbiedingquote:Op zondag 24 februari 2013 09:30 schreef Serinde het volgende:
Wat een leuke dingen inderdaad!
Crejo: goede productie, die trein is echt gaaf!
Ik zag ook nog een mooie muts, padma en varkentje (die blijven leuk om te maken vind ik!)
Gup, gelukkig zitten mijn konijnen buiten, die eten alleen maar de schutting op![]()
zouzomaarkunnen: patroon van het schildpadje is van Christel Krukkert.
Hier eventueel los te koop, hij staat ook in dit boekje:
[ afbeelding ]
Ach, ik ben allang blij dat het hierbij is gebleven en dat ze zo vriendelijk geweest is om de naald keurig uit het haakwerk te halen voor ze begon met knagenquote:Op zondag 24 februari 2013 09:30 schreef Serinde het volgende:
Gup, gelukkig zitten mijn konijnen buiten, die eten alleen maar de schutting op![]()
Kun je in een rondje haken? en vasten maken? En meerderen en minderen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef Cindy1988 het volgende:
Is z'n knuffel maken moeilijk voor een beginner?
Er zijn ook speciale hangers voor die je aan een touwtje om je nek kunt doen en waarmee je garen door kunt snijden,. heel handig, ik heb er ook eentje (gewoon gekocht in de plaatselijke fourniturenzaak voor 3,95)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
He Kwakzor, Amerika specifiek weet ik niet, maar vanuit NL wordt er niet moeilijk overgedaan volgens mij. Heb tot nu toe al 2 keer (dus in totaal 4x langs douane) gevlogen en in het vliegtuig heerlijk zitten haken. Enige uitdaging is dat je geen schaar mee mag nemen, maar met een beetje scherpe sleutels aan je sleutel bos kun je ook draad doormidden krijgen.
Veel plezier!
wat een idee :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn ook speciale hangers voor die je aan een touwtje om je nek kunt doen en waarmee je garen door kunt snijden,. heel handig, ik heb er ook eentje (gewoon gekocht in de plaatselijke fourniturenzaak voor 3,95)
Deze:
[ afbeelding ]
Dat is de start van stip en haak konijn....:-)quote:[b]Op zondag 24 februari 2013 08:24 schreef zouzomaarkunnen het volgende:[/
En wat is dat wipje waar die bol wol in zit creado?
Mooi, met dat gestreepte alleen in het midden!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef CREADO het volgende:
[..]
Dat is de start van stip en haak konijn....:-)
Stap voor stap iedere keer iets verder...
[ afbeelding ]
Zijn er nog meer konijnen onderweg ? Mizzenroe? Daphne?
ja :-), dank. Ben nu de armen aan het doen :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 18:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mooi, met dat gestreepte alleen in het midden!
Is dit snuf? Zo ja, dan is er hier eentje onderweg. Ik heb alleen nog de kleuren uitgezocht, moet nog even een cadeautje voor iemand afmaken
En het werkt uitstekend, dun garen, dik garen...het snijdt als de malle.quote:
aloah, als je er dertien hebt ben je net een steek te ver :-) fijn dat het beter gaat als je nog iets wil weten, je weet me te vinden :-)quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef dapmar het volgende:
Ja ik ben ook onderweg;) ben alleen net van 6 naar 12 gegaan, kan het dan kloppen dat het lijkt alsof je 13 steken??? of ...??? maar lukt me nu wel met onder de vasten te haken heb hem door ja jaook nog gisteren de granny stripe geprobeerd en ja ja het lukt me ook wowwwwwwwwwwwwww
doe dan in de lossen gelijk de stokjes en het gaat me nu prima af YES!!!!
Gelukkig is het morgen maandag (of heb je dan geen tijd om oogjes te halen?).quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef CREADO het volgende:
Grrrr heb ik geen 12 cm ogen aaaahhhhhhhhhh:-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |