Welkom!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HarrrrieH het volgende:
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum. Ik ben beginnend haakster en het lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven. Vinden jullie het goed als ik zomaar "aanhaak"?
mooie Yoda!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste haaksels:
[ link | afbeelding ]
Yoda 26-2-2013 by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Paaseitjes 23-2-1013 by estherqueens, on Flickr
die laarsjes zijn te vinden op Haak Maar Aan..quote:
*gniffel*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:04 schreef HarrrrieH het volgende:
een hele enge (lees mislukte) hond.
Die is leuk! Heb ik ook :-)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef HarrrrieH het volgende:
Een poging om een plaatje in te voegen....
[ afbeelding ]
Uit dit boek de babydeken.
Ik gebruik alleen de granny square van het patroon, maar voor de rest eigen invulling. Ben benieuwd.. Tot nu toe gaat het aardig.
een tweepersoonsdekbed is 200 cm x 200 cm. Lits jumeaux is 2.40 x 2.00. Dus ligt er aan hoe groot de squares zijn... veel werk, pfff... succesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef cyberterrorist het volgende:
Hallo dames,
Ik ben afgelopen week begonnen aan twee verschillende projecten.
Een deken van kleine granny squares
[ afbeelding ]
Ik heb er op dit moment 7, heeft iemand een idee hoeveel granny squares je moet haken voor een twee persoonsdeken?
En mijn andere project is een granny sqaure regenboog deken voor op de bank.
[ afbeelding ]
Moet je geen groter bed hebben dan anders is 2 bij 2 nog krapjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
een tweepersoonsdekbed is 200 cm x 200 cm. Lits jumeaux is 2.40 x 2.00. Dus ligt er aan hoe groot de squares zijn... veel werk, pfff... succes
daarom zette ik de lits jumeaux maat er ook bij. Maar met die squares is het natuurlijk wel makkelijk hem breder te maken dan standaard. Gewoon een rij ernaast hakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je geen groter bed hebben dan anders is 2 bij 2 nog krapjes.Ben weer even begonnen met de regenboogdeken, heb nu in totaal 6 dingen op de pen, lekker afwisselen.
Staat alleen zo vol naast je bed met al die bakken met WIP's.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daarom zette ik de lits jumeaux maat er ook bij. Maar met die squares is het natuurlijk wel makkelijk hem breder te maken dan standaard. Gewoon een rij ernaast haken![]()
afwisselen is ook fijn. Ik ben ook regelmatig met verschillende dingen bezig.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Dekens zijn proberen waard vind ik! Het is een hels karwei, maar het resultaat is top. Ben nog enorm trots op mijn resultaat :-)
Sorry nog effe pronken [ afbeelding ]
mmm...als je niks koopt wel hihihiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]en het ruimte ook zo lekker op in je voorraad.
Hij is wel echt geweldig!!!!!!!!!!!!! maar inderdaad wat een kleus, en waarmee gehaakt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Dekens zijn proberen waard vind ik! Het is een hels karwei, maar het resultaat is top. Ben nog enorm trots op mijn resultaat :-)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:00 schreef CREADO het volgende:
[..]
mmm...als je niks koopt wel hihihi
mooi!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef CREADO het volgende:
Ik wil wel een poging wagen ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Cindy1988 het volgende:
Zou iemand hier z'n knitten voor mij willen maken die enigszins lijkt op m'n abbypoes die ik helaas ben verloren een jaar geleden?
Kosten worden uiteraard vergoed
Pm gestuurdquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef x__duck het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen ?
Stuur maar een berichtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |