leukO+quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste haaksels:
[ link | afbeelding ]
Yoda 26-2-2013 by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Paaseitjes 23-2-1013 by estherqueens, on Flickr
Goed doel hé!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef MissN het volgende:
hee, ik kwam dit toevallig tegen misschien nog leuk voor de breisters onder ons? maar volgens mij kun je het ook best haken!
http://knitten.nl/
hoe werkt dat randje nou? ik zie het niet preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat je het bij catania juist goed ziet, omdat het een gladde draad is die niet splijt of wollig is. Ik heb 1x een omslagdoek van catania gehaakt en toen ook naald 4,0 gebruikt:
[ afbeelding ]
dit is al een tig aantal topics geleden ook op tafel gelegd.. er was iemand die een haakvariant had gemaakt. Eigenlijk zou ik er ook meer maken (in mijn ethousiasme geroepen), maar er is gewoon niets van gekomen dan de enkele die ik had gefabriceerd. (en ik vond het een beetje saai)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:55 schreef MissN het volgende:
hee, ik kwam dit toevallig tegen misschien nog leuk voor de breisters onder ons? maar volgens mij kun je het ook best haken!
http://knitten.nl/
Dit patroon is hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
hoe werkt dat randje nou? ik zie het niet precies![]()
Is dit patroon nog ergens na te lezen/vinden?
quote:
wat een schattige laarsjes!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:32 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
toch een foto gevonden van de laarsjes.
gezellie :-quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HarrrrieH het volgende:
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum. Ik ben beginnend haakster en het lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven. Vinden jullie het goed als ik zomaar "aanhaak"?
Hoeveel lossen heb jij opgezet voor een deken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:13 schreef Danaîdes het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa, het begin van mijn, nu al, zeer geliefde granny-stripe blanket! Vriendlief is er zelfs zo enthousiast over dat hij samen met mij de kleurtjes heeft uitgezocht.
Het grijs lijkt alleen een beetje olijfgroen-achtig op de foto (volgens mij?) maar het is echt grijs
Welkom!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef HarrrrieH het volgende:
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum. Ik ben beginnend haakster en het lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven. Vinden jullie het goed als ik zomaar "aanhaak"?
mooie Yoda!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef Koningin het volgende:
Mijn laatste haaksels:
[ link | afbeelding ]
Yoda 26-2-2013 by estherqueens, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Paaseitjes 23-2-1013 by estherqueens, on Flickr
die laarsjes zijn te vinden op Haak Maar Aan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |