Er blijft gelukkig altijd wat te wensen overquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer zo toe aan een nieuwe garderobe, nieuwe zomerkleding, nieuwe schoenen, nieuwe sieraden
Via Marktplaats scheelt veel geld op eens lens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Baaf ik heb niet eens een kitlens op dat kreng, alleen dat zoomding
![]()
En ik durf niet van MP te kopen want ik heb dr geen kut verstand van
Rokjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb afgelopen zomer zo rigoureus opgeruimd, ik heb nog steeds ruimte voor een nieuwe stash
En daarbij wil ik nog wat dingen voor de zomer die bij m'n Bull Boxers passen, ik hoop het nog met een rokje te combineren, maar ik moet even nadenken wat erbij past qua kleur enzo.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Die heb je al es gepost![]()
Oh kak, ik zou nog wat aan de kast gaan doen vanaaf
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, die kat, die pose, die rok
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P15_0001_081R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4413]&set=key[height],value[5160]&set=key[x],value[-547]&set=key[y],value[461]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Laatste foto, I promise
Ik heb hem uit de folie zitten scheuren, ik weet niet eens wat de cover wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh man dat model op de voorkant van de catalogus, ik schrok er gewoon van
Volgens mij kun jij dat wel hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
http://www.hm.com/nl/product/08587?article=08587-A
Daarom vreog ik ook welke lens je nu hebt, sommige hebben namelijk een macro-stand waarmee je aardig dichtbij kan komen. Echt macro (1:1) lijkt me een beetje overkill, tenzij je graag alleen het koppie in beeld wil hebben en haarvaatjes wil tellenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja als ik er een beetje verstand van had kocht ik dat ook wel via mp, maar I know shit.
Ik ga wel es bij de tweedehandstoko kijken binnenkort, maar weinig kans op een macrolens denk ik hoor. Kitlens zou ik ook wel willen, of een pancake.
Als het model al aan de rok loopt te sjorren, belooft dat doorgaans weinig goeds qua opkruipenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Hij is zij- en achter elastisch, en in 5 maten, dus het moet wel lukken denk ik. De prijs voel ik nog niet zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij dat wel hebben.
Of vergis ik me?
Ja ben ik ook blij omquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooooo IndahahaFijn dat jullie een datum hebben
Oeh leuk jurkje , was ik maar 20 jaar jonger en 2O kilo lichterquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
OHHHHHHHquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
ik moet weer bestellen want ik moet deze nu natuurlijk![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q08%200173228%20003%2097%203671%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Sokken met een kat erop , moet je niet niesenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zulke leuke sokken besteld laatst, en ze zitten ook nog eens superlekker![]()
Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20001%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20002%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q08%200173228%20003%2097%203671%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Niet ziek, maar ik hoest me de tering en na het werk ben ik wel moe gewoon. Het is het een zeehondencreche op kantoor, op 2 na is iedereen de hele dag aan het hoesten,en hard, en er zijn er twee ziek thuisquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ben ik ook blij omhoe is het met jou, weer beter ?
[..]
Oeh leuk jurkje , was ik maar 20 jaar jonger en 2O kilo lichter
Volgens mij is het ook een typische sta-jurk, zo eentje waarmee je aan de bar je drankje doet en niet je zakdoek moet laten vallen. Denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het model al aan de rok loopt te sjorren, belooft dat doorgaans weinig goeds qua opkruipen
Ja er zijn veel mensen ziek, ik moet het afkloppen maar heb nog nergens last van gehad, zou die griepspuit dit jaar eens werken danquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet ziek, maar ik hoest me de tering en na het werk ben ik wel moe gewoon. Het is het een zeehondencreche op kantoor, op 2 na is iedereen de hele dag aan het hoesten,en hard, en er zijn er twee ziek thuisIedereen wisselt pillen en tissues uit
Oh dan zou ik ze voor de zomer moeten hebben, in de winter heb ik in mijn laarzen en sneakers dikke sportsokken nodig, als vulling voor in de schoenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt, koop die sokken, ze zijn heerlijk dun en fijn, zelden zulke lekkere sokken gehad
In de zomer dragen we flipflops, dat vind ik not done meisjequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ze voor de zomer moeten hebben, in de winter heb ik in mijn laarzen en sneakers dikke sportsokken nodig, als vulling voor in de schoen
Wat is er aan de hand? Gaat de mode weer richting foute Duitse postcatalogus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, die kat, die pose, die rok
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P15_0001_081R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.1]&set=key[width],value[4413]&set=key[height],value[5160]&set=key[x],value[-547]&set=key[y],value[461]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Laatste foto, I promise
Ja dat bedoel ik dus, in mijn zomer gympies heb ik geen sok, en de rest slippers. Dus ut goat nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In de zomer dragen we flipflops, dat vind ik not done meisje
Die vind ik leuk, ze hebben ook een hele leuke panterprinttrui nu!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
voor oh-oh, al twijfel ik nu of luipaard goed was of juist niet![]()
http://www.hm.com/nl/product/05839?article=05839-F
Die willikquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
voor oh-oh, al twijfel ik nu of luipaard goed was of juist niet![]()
http://www.hm.com/nl/product/05839?article=05839-F
Mijn moeder roept al een aantal jaar 'tegenwoordig kan alles'. Dat is idd zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Gaat de mode weer richting foute Duitse postcatalogus?
Ik draag deze gewoon in mijn sneakers nu en in de enkellaarsjes en zelfs in de snowbootsquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, in mijn zomer gympies heb ik geen sok, en de rest slippers. Dus ut goat niet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die willik
Kan ik niks aan doen hoor, iesj mijn coeltoer![]()
Ja echt, glimmers en panter/tijgerprints, ik kan er niks aan doen, de meeste dames van ons hebben hetquote:
welke cultuur is dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt, glimmers en panter/tijgerprints, ik kan er niks aan doen, de meeste dames van ons hebben het
Da's toch een Tamron? Daarmee kan je 2:1 schieten, geen echte macro maar dichtbij genoeg. Op 200 mm instellen, autofocus uit, minimale afstand instellen en dichtbij komen tot je ze scherp hebt.quote:
Nou ik ga het van t weekend es proberen, ik weet nu al dat me dat niet luktquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's toch een Tamron? Daarmee kan je 2:1 schieten, geen echte macro maar dichtbij genoeg. Op 200 mm instellen, autofocus uit, minimale afstand instellen en dichtbij komen tot je ze scherp hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Joego's. Regelmatig nogal uitbundig, qua smaak
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]hullie bent allemaal huurmoordenaars jonguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die ga ik ff zoeken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, ze hebben ook een hele leuke panterprinttrui nu!
Is not a joke, ik zou er maar niet om lachen, pief paf poefquote:
Welnee, gewoon van uit gaan dat het wél luktquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik ga het van t weekend es proberen, ik weet nu al dat me dat niet lukt![]()
Ja een tamron.
Ik wacht wel tot ze deaud zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, gewoon van uit gaan dat het wél lukt
In ieder geval beginnen met iets dat niet beweegt, dat scheelt een hoop frustratie
Oh, die is leuk zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh deze was het Pis:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_0926_025R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.95]&set=key[width],value[4024]&set=key[height],value[4705]&set=key[x],value[244]&set=key[y],value[612]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
MAAR ZONDER DIE LILLEKE BROEK!
Iek iesj onderweg....quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop niet dat MD nu boos is, ze heeft mijn adres
Oooooooooh jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef Barbaaf het volgende:
Die goede oude tijd van de bibliotheek
heerlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef Barbaaf het volgende:
Nee dat je het downloaden noemtquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ik me erger dat mensen niet opruimen in losloopgebieden?
Kom ik nog vaak. Even wat tijdschriften bijlezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
O, hier nu kleine vlokjes. Ik had niet mee moeten haten.
Erg irri idd. Als je met alt+tab tussen apps wilt switchen staat het bureaublad daar ineens tussen, daarna bevriest de hele zooi onmiddelijk. Doe je dit niet, dan bevriest de hele zooi later alsnog.quote:
Nou, we gaan hier duimen voor de operatie van Cattyman! Fijn dat de datum bekend is. Maar het blijft spannend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef indaha het volgende:
Voorjaar ben ik ook aan toe![]()
Strega, het is een dubbel gevoel , mijn man had dat ook maar nu komt langzaam het besef dat je wel weet waar je aan toe bent en je op andere dingen kunt gaan richten.
Die vinkjes zijn zo cute![]()
Mijn man mag zich 25 maart ook weer melden voor een operatie![]()
Bos wat fijn dat je je al thuis voelt in je nieuwe huis , zou je mij een Pm kunnen sturen met je nieuwe adres?
oei, ik vind die sokken allemaal erg leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zulke leuke sokken besteld laatst, en ze zitten ook nog eens superlekker![]()
Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20001%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V04%200178281%20002%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Haha, wat een leuke kop, Bos!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Schnauzertje bij de postcrossing-post
quote:
quote:De gasten hebben, terwijl het lichaam van de toeriste vermoedelijk meer dan twee weken in de tank lag, het water gedronken en gebruikt om zich te wassen en tanden te poetsen. Zo schrijft CNN. Gasten zouden een vreemde smaak in het water hebben geproefd.
Oh die is gaaf zegquote:
Joah!quote:
Ik liep echt bijna te janken buiten vanmorgen van de kouquote:
Me tooquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep echt bijna te janken buiten vanmorgen van de kou
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:02 schreef Miniem het volgende:
Ff mijn kledingkast opgeruimd. eea kan naar de kringloop![]()
Vrij leeg nu
En nog ruimte over in je kast?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb gisteren de nieuwe kast zo goed als ingericht, de tafel op de hobbykamer is leeg. Volgende project is mijn kledingkast, ik mik het allemaal in zo een kledingbak, nog minder werk dan naar de kringloop brengen
Leuk programma is datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:09 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond bij Bed en Breakfast op ned 1 (21.30) komen 2 mensen die ons pap goed kent. Ik heb die 2 ook wel eens gezien. Zij werkt ook op het epilepsiecentrum waar pa vrijwilliger is en haar zus woont ook nog eens bij pa in de straat.
Iets van een kleine wereld..
Voor de kijkers het gaat om de B&B in Griendtsveen..
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vorig jaar alles naar een kledingbank gebracht, broertje van de voedselbank, geen dank of niets, en alles moest netjes gewassen en geleverd gebracht wordenHad me uren gescheeld als ik het in zo'n container had gemikt. Dat doe ik dus nu ook voortaan
Als ik zie wat ze hier aan kleding bij de kringloop hebben, allemejezusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Psies. Kringloop is vaak ook kritisch met wat ze aannemen en wat niet, dus hopla, in een dichtgeknoopte zak die bak in
![]()
Bos, ik zag gisteren de reclame, wilde er sowieso naar kijken!
Ja qua kleding ben ik er ook geen fan van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze hier aan kleding bij de kringloop hebben, allemejezusEn dan nog een hoge prijs vragen ook, vreemd.
Mooi, Succes alvastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk programma is datIk kijk vanavond.
Maandag trouwens op stagegesprek
Oh jammie, klinkt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond vegetarische pasta maken weer es, ik heb me toch een bult groenten gekocht gisteren.
Champignons, wortelen, alle kleuren paprika's en dan ook nog zoete puntpaprika's erbij, courgette, aubergine, pijnboompitjes , goede geraspte kaas, lekkere dure pasta, ik heb er nu al zin in![]()
En ik maak een flinke ketel, bijna al mijn vriezervoorraad is op, er staan alleen twee bakken zelfgemaakte lasagna in van vorige week maar die krijgt mijn broertje zondag mee voor in zijn vriezer
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren door Oscar een forpus gehaald:
[ afbeelding ]
Fucking cute!
quote:
Veel kleiner dan Oscar.quote:
Uhm, zal nog ff kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja qua kleding ben ik er ook geen fan van.
Miniem, heb je geen kekke shirtjes die ik om kan bouwen voor de honden erbij?
Grappig concept, net zoiets als Postcrossing maar dan met theequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt erg, ik probeer nu al een maand eens bij die theewinkel langs te gaan
Na twee keer een week ziek in bed te hebben gelegen, druk hebben op vervelende tijden, en een peesontsteking, hoop ik dat ik morgen eindelijk eens naar die winkel kan.
En maar goed ook, er beginnen er een paar op te raken![]()
Ik doe nu dus mee aan de coffee and tea exchange van reddit, ik moet nu een doos met thee opsturen naar de VS en ik krijg van iemand anders (geen idee wie, ergens op de wereld) een doos thee terug
uhuh, Reddit doet dat met enige regelmaat, ze hebben ook ieder jaar de grootste Secret Santa ter wereld, er gaat van alles dan ook de gehele wereld overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Grappig concept, net zoiets als Postcrossing maar dan met thee
Nog nooit van Reddit gehoord trouwens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, Reddit doet dat met enige regelmaat, ze hebben ook ieder jaar de grootste Secret Santa ter wereld, er gaat van alles dan ook de gehele wereld over
En ze hebben ook een sock exchange, snack exchange, book exchange, hats and scarves exchange etc
Yeah ik hoorde hemquote:
Darn dat is balen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Miniem het volgende:
Ah, oke![]()
Mijn nieuwe schoenen passen niet![]()
Volgende week terug inleveren.
Wat jammer!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze zijn te smal, komt omdat ik een brede wreef heb.
Beterschap Zwab, dat het maar snel wat beter mag gaan!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt erg, ik probeer nu al een maand eens bij die theewinkel langs te gaan
Na twee keer een week ziek in bed te hebben gelegen, druk hebben op vervelende tijden, en een peesontsteking, hoop ik dat ik morgen eindelijk eens naar die winkel kan.
En maar goed ook, er beginnen er een paar op te raken![]()
Ik doe nu dus mee aan de coffee and tea exchange van reddit, ik moet nu een doos met thee opsturen naar de VS en ik krijg van iemand anders (geen idee wie, ergens op de wereld) een doos thee terug
Ja, ik had ze online besteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Had je ze online besteld? Ik zwem altijd in schoenen, vandaar de dikke sportsokken
Ik ben gelukkig niet ziek meer, en de diclofenac helpt tegen m'n teenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beterschap Zwab, dat het maar snel wat beter mag gaan!
Polo's heb ik nog een stuk of 4 op de stapel liggen om weg te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en poloshirts, die kragen zijn ook zo leuk om te hergebruiken
Die kleur....Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft gisteren door Oscar een forpus gehaald:
[ afbeelding ]
Fucking cute!
Ja, ook een paar fijne krachtige soorten besteld, Pagan heeft graag uitgesproken smaken. Je kunt proefpakketjes proberen, 2 x 1 pot. Zonder verzendkosten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Kokosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
twee theeën met kokos, hmmm
ziet er wel goed uit verder
Klint lekker Bos!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos![]()
![]()
, binnenkort maar weer mijn kokosgehaktballetjes maken. Dat is weer veel te lang geleden..
Met een kort en pittig kapsel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Feli!
Ik keek vanmiddag aan tegen een vrouwelijke grensrechter. Leuk ding was dat!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
contract voor onbepaalde tijd gehad op het werk
Thnx, en tof! goede tijd om ze te zaaien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Lut!
Feli met je contract Miniem, ik heb vandaag je zaad gezaaid, geloof t of niet
fixedquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ff sneeuw ruimen op het balkon zodat Chico een beetje normaal kan plassen daar, er ligt een dik pak
Ik zou ook een bal op haar hoofd mikken jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
Gefelicteerd Miniem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef Miniem het volgende:
Wel twee ook zeker!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou ook een bal op haar hoofd mikken ja
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Overal die Harlem shake, en dan vergeleken die echte Harlem Shake
Ik ben over ruim 2 weken jarig, dus dan schijnt het zonnetjequote:Op maandag 25 februari 2013 13:58 schreef indaha het volgende:
Miniem gefeliciteerd![]()
Bos internet![]()
Over 2 weken is het 12 graden zeggen ze, ik hoop het maar vertrouw het nog niet.
Ik zal een van de weinigen Nederlanders zijn die daar niet naar gaat kijken, of het nu fysiek aanwezigheid betreft of via de TV. Dat hele gedoe kan me echt gestolen worden...quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Als ik geen honden had ging ik wel naar die kroningstoestand trouwens in Amsterdam
Oei,quote:Op maandag 25 februari 2013 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog Indisch van gisteren, omnomnooooooom![]()
Rendang, rijst, snijbonen.
Ik zou zondag eters komen maar die kwamen de straat niet eens uit met de sneeuw, dus dat hebben we gecancelled.
Ik ook merk ik. De laatste tijd echt minimaal 1 keer in de week, meestal zelfs 2 keer..quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ziet er lekker uit, en zonder vlees!
Ik eet meer en meer zonder vlees.
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei,
Ik kan wel lopen zeggen dat ik 2 weken terug erg lekker indisch heb gehaald bij de chinees/indonees hier, maar goed dat kan niet tippen bij de door jou zelfgemaakte gerechten...
Tis jammer dat ze niet met katten kunnen, anders had mn moeder wel kunnen oppassen die dag (ik ga wel ofcoursequote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Als ik geen honden had ging ik wel naar die kroningstoestand trouwens in Amsterdam
2 keer is mijn minimum, en dan eet ik echt vis of vleesloos, dan probeer ik minstens 1 dag in de week vis te eten, dat wordt ook vaak 2, dus best netjes alles bij elkaar vind ik!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook merk ik. De laatste tijd echt minimaal 1 keer in de week, meestal zelfs 2 keer..
Oooh damn, damn damn, kon dat maar zeg, echt jammer.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Tis jammer dat ze niet met katten kunnen, anders had mn moeder wel kunnen oppassen die dag (ik ga wel ofcourse)
Iemand nog een leuk baantje voor me ? In een winkel ?
Als ik mn honden kan meenemen kan ik 40 uur werken, anders tot 28
nee ben niet ontslagen, maar ben er wel heul erg klaar mee bij die verkapte drogist![]()
Ja erg jammer, nouja je kan ze nog ff trainenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh damn, damn damn, kon dat maar zeg, echt jammer.
Je mag de hele dag bij mij op schoot komen zitten?
I love you, koop je een kroningsmagneet voor me als je er een ziet?
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja erg jammer, nouja je kan ze nog ff trainen
Tuurlijk ! en een mooie foto van Max !
Oeh gezellie bij jou op schootdat zou wel mega tof zijn van D als ie me daarvoor ging betalen zeg
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als we er een beetje een leuke act van maken wellicht?
Mmmmm lekker! Wil ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind chinees altijd vreselijk heerlijk hoor, volgende week ga ik weer es chinees eten met MM
Maar Indisch eten zal ik niet snel afhalen, dat kook ik liever zelf, tis niet persé lekkerder, maar je bent gewoon aan een bepaalde smaak bij bepaalde gerechten gewend vind ik.
Zaterdag heb ik vegetarische rijsttafel beloofd aan een vriendin, gaan we kringlopen en dan blijft ze eten, nu al zin an! Maak ik sambaleieren, maisfrikandellen en iets met tofu
Ja, hier ook minimaal 2 keer, en vis, Vaak is het maar 1 of 2 keer vlees per week.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 keer is mijn minimum, en dan eet ik echt vis of vleesloos, dan probeer ik minstens 1 dag in de week vis te eten, dat wordt ook vaak 2, dus best netjes alles bij elkaar vind ik!
Het was ook erg lekkerquote:
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het koningshuis echt vet awesome
Komt me bekend voor , maar dan met 1 kat die alles lustquote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hier ook minimaal 2 keer, en vis, Vaak is het maar 1 of 2 keer vlees per week.![]()
Ik heb al jaren een afkeer van grote hopen vlees. Het stukje dat ik af en toe heb deel ik ook nog met twee honden
Ziet er lekker uit Bosquote:
Ik postte em ook meer voor het italiaantje, die filmpjes van haar zijn altijd raarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Seriously, wat een stom filmpje.Waarom zou je dat doen?
Irriteer ze goed of laat het lekker.
En ik wil een italiaantje![]()
Mogge!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik postte em ook meer voor het italiaantje, die filmpjes van haar zijn altijd raar
whehehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb me vandaag opgegeven voor een ouder herplaats Italiaantje en jij bent het schuld ja!
quote:
Ooh wat liefquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Oogjes open trouwens, bij de oudste!
[ afbeelding ]
Ik ga voor je duimenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Bos81 het volgende:
Vrijdag gesprek over het werk bij het WSW-bedrijf![]()
![]()
Nooit van gehoord , wel Afgaanse geloof ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Italiaans windhondje![]()
Die wilde ik eigenlijk voor ik een chihuahua wilde al
Leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:17 schreef oh-oh het volgende:
En ze zijn zo heerlijk mild en lief binnen ook, zaterdag komt Feliz weer op bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |